Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Joske

Hallo,


ik heb even de tijd genomen om de postings te lezen, leuke forum. Eindelijk.


Als huisman kan ik mijn dag lekker zelf indelen, heeft voor-en nadelen. Ik vind het leuk om mijn eigen baas te zijn.


@CPAS: een goede verstandhouding met je therapeut is goud waard, maar wat is reltherapie?




groeten,




Joske



reltherapie = r e l a t i e t h e r a p i e
relpeut = r e l a t i e t h e r a p e u t

Ik heb er nl. niet zo een zin in dat als mensen gaan googlen op r e l a t i e t h e r a p i e of r e l a t i e t h e r a p e u t steeds bij mijn berichten uitkomen.

Trouwens welkom hier op het forum. Ik heb in de vogelvlucht gelezen dat gij uit Oost-Vlaanderen komt. Ge zult u hier niet alleen voelen tussen al die kaaskoppen. Genoeg Vlamingen en een ex-Vlaming (ik).
We proberen allemaal de drank de baas te blijven. Voor veel van ons betekent dat niet drinken. Sommigen lukt het om te minderen, maar die moeten ook alert blijven dat ze niet boven hun gestelde maximum komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heee luitjes,

ik log even in en ben ook zo weer weg want dochterlief wil weer achter de pc.

vanochtend meldde ik iets over een oude vriendin, kortom ik heb vanochtend gebeld en ze is vanmiddag bij me thuis geweest.

het was een heel heftig gesprek en ik ben er nog ondersteboven van maar toch ben ik blij en gelukkig, we hebben heel veel uitgepraat en ik ben totaal niet gespaard gebleven maar we hebben afgesproken dat we toch opnieuw gaan beginnen.
niet zomaar van we hebben gesproken en we hebben er niet meer over, maar eerlijk en oprecht...
misschien wordt het niets maar misschien houden we een giga relatie er aan over.

ik ben nog heel nadenkend en voel me nog meer dan vanochtend schuldig, zit even in een achtbaan qua gevoel maar wil er toch voor gaan.

sorry, ik moest het even kwijt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, Koko@kado is vast geen seks.
Hihi, ik heb ooit een leuk broekje besteld bij een online... enfin, dat was dus in een dronken bui. Maar tegenwoordig krijg ik nog steeds van die belangrijk-uitziende enveloppen, a-vier-groot, waarin allerlei interessante dingen worden aangeboden die je wel eens in bed zou kunnen uitvreten. Ze zijn niet van natuurmiddelen of kokos gemaakt.
Ik heb wel een kokosmat, en een ochtendjas van fair-trade. Ik hou wel van natuurdingen, en zou zeker ook een kadootje bij jou bestellen Woman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, ik ben toch maar beginnen om te lezen vanaf vanochtend..

anjo, vorige week had ik inderdaad ook een oude vriendin aan de deur, tot nu aan toe heb ik daar nog steeds niets mee gedaan.
ik was en ben nog steeds boos op mijzelf dat ik weer een smoes heb bedacht en dat ik niet eerlijk ben geweest, ik heb het dus voor me uit geschoven.
ik weet dat het als een boemerang terug komt maar met haar wil ik niets...

met C. heb ik altijd iets speciaals gehad maar echt helpend naar elkaar zijn we nooit geweest, als ik niet voor ellende zorgde dan zij wel voor ellende.
We zijn echter wel op hetzelfde pad op dit moment en we hebben afgesproken om verder te gaan met de vrendschap maar mocht één van beide merken dat het niet gaat dan is het ook over.

maar gvd, wat een rot gesprek was het... eigenlijk alles werd even neergegooid en het enige wat ik kon zeggen was........
je hebt gelijk......... ik heb wel tien keer lopen denken "wat vooor lulverhaal kan ik ophangen om hier vanaf te zijn".
waarschijnlijk ben ik toch gegroeid in sommige situaties, geen lulverhaal maar gewoon de confrontatie, frustatie en eerlijk zijn. één geluk...... ze is hetzelfde als ik dus ook zij heeft iedereen laten vllen omdat de borrel belangrijker was..

maar goed, het is een goede start en ik hop dat het gaat lukken, ik geef in ieder geval mezelf een kans... maar verdomd wat is dit moeilijk!!! maar tegelijkertijd we een opluchting dat ik eens eerlijk, opn en oprecht kan zijn.

Nu nog die andere ex-vriendin, al is het alleen maar om uit e leggen dat ik een ander leven heb en dat ik niet meer om 11.00 een biertje wil hebben.
ik moet wel eerlijk zijn en op een normale manier afscheid nemen, nu neem i nog steeds iedereen in de maling, voornamelijk mijzelf, want stel je voor dat ik het niet trek..........

okok gelul.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat doe jij, Wingchun?

Ik vind drinken zowiezo de hel op aarde, maar dat zeg ik wel na 20 jaar drankervaring. Foute boel als je er niet mee kan omgaan. Je kan het nog zoveel omweggetjes geven, of er filosofisch over doen, maar het blijft gif als je er niet mee om kan gaan.

Tuurlijk krijg je een enorme leegte voor je als je niet meer drinkt. Wat denk je dan, je krijgt jezelf voor je kiezen. Veel gemakkelijker om dan naar een verdover te grijpen.

En dat is geen bagatel, dat is hartstikke moeilijk, om nuchter met het leven om te gaan. Als ik nou een fles voor me had, dan wist ik het wel. Lekker verdoven!
Maar dat doen we dus niet. Hoe lastig het ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...