Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
pippi

En Har ben je nu geschrokken omdat je uitlogd?

Haha...nee, de tijd vliegt. Naar stadskantoor voor declaraties bijzondere bijstand, heb me scheel betaald aan tandartsbijdrage, taxikosten tijdens crisisopname, medicijnen enz. Daarna speciale sleutels bij laten maken á € 11, - per stuk(!) voor het geval dat..., daarna toneelvoorstelling en dan nog effe voor een afspraak naar Novadic...tis maar dat je het weet ;)
Kritiek is aleen maar welkom.
Fijne dag allemaal...laterssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je daar nou precies mee Pippi? Spotten met medeleven, of spotten met jezelf, of wat?

Har, als je hier post neem ik je voor een volwassen persoon, dus als je dan achteraf zegt dat je JIJ het maar bent, vraag ik me af hoe je eigenlijk over jezelf denkt.
Ook al is het hier virtueel, je gaat om met echte mensen die zich zorgen maken en zich dingen kunnen aantrekken. Tenminste, zo ervaar ik dat. Je gaat niet zomaar van alles schrijven en dan achteraf van, ach nee joh, ik was het maar.
Moet ik je dus de volgende keer maar niet serieus nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne beterschap met je migraine:sun: een zacht kusje op je zere hoofdje.

Houtje en Tina een fijne dag samen.

Marjo je wilt te snel.
Verandering willen en niet weten wat of hoe.

Volgens mij moet je het allemaal nu gewoon even loslaten
Door er eindeloos in je hoofd mee bezig te zijn, hoe de dingen waren en of dat goed of fout was of dat je je tijd verwaarloosd hebt, houd je ook de negatieve gevoelens vast.
Geef je verzet een tijdje op , stop te willen veranderen of bang te zijn dat je in de toekomst weer dezelfde fouten gaat maken
Zolang je uit alle macht je verzet tegen de dingen zoals ze zijn(dus wie jij bent) kun je niet loslaten.
En dan zal je toch proberen om het leven naar je hand te zetten zoals je graag zou willen zijn

Zeg gewoon zo is het NU, dat zal vast heel bevrijdend werken
Geef toe dat je het hier nu even mee moet doen, een soort niemandsland tussen wie Marjo was en wie ze wil worden
Geef het de tijd.
Als je je verzet opgeeft (en dus in feite je vlucht voor de realiteit van wie je bent) creëer je ruimte in je geest en ontspanning
Aan loslaten gaat acceptatie vooraf.
Je kunt wel niet op een bepaalde manier willen zijn, maar het is zo.
Probeer er eerst eens niets van te vinden, probeer er niets mee te hoeven.

Stop bang te zijn voor de toekomst, maar kijk wat er op je pad komt en ga er dan met de kracht die er in Marjo zit op af. Het leven hoeft niet perfect geleefd te worden, perfectie is destructief.
Iedereen heeft zijn eigen oerkracht en als de tijd komt om die te gebruiken zul je merken dat je die hebt.
De eerste stap heb je al genomen door de drank te laten staan, daar heb je oerkracht bij nodig

Je bent goed genoeg
Als je loslaat, houd je op met energie in iets te steken.
En daardoor kan het je op den duur niet meer in zijn greep houden. En zul je veranderen doordat je je omstandigheden hebt verander door de scheiding.

"Do not worry about things falling into place, where they fall, is the right place"

Marjo je lijkt wel een jojo op het moment:D
Een berichtje ga je omhoog en het volgende weer naar beneden
Ga eens lekker hangen en bekijk het leven vanuit die situatie i.p.v. besluiten te willen vatten, dingen te willen begrijpen en de situatie de baas te willen zijn.
Controle is een grote valkuil
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Wing, ik heb iets geleerd en dat wil ik best met je delen.

Toen je 5 minuten koffie gezet hebt dat is het verleden, hoef je dus geen jaren voor terug te gaan. Het moment dat je dit leest is het heden. Als je daar klaar mee bent ligt dat alweer in het verleden. De toekomst is de volgende minuut en dat zal doorspekt zijn van het verleden.
Arthur Joplin schreef hier iets heel moois over maar natuurlijk kan ik het boek nu net niet vinden.
Als mensen het nog niet door hadden, ik slaap in een bieb. En net als je iets nodig hebt kan je het niet vinden. Maar ik ga zoeken.

Oh Houtje, je bent niet de enige. Ik vind doctors onweerstaanbaar, niet alle natuurlijk maar sommige. X had er een die zat constant met mij te flirten. Is niet geheel zijn schuld, ik ben ook nogal flirterig.
X lag er over in een deuk, die kende mij langer dan vandaag. Ik ben een flirt in de ouderwetse zin van het woord. Spelen niet meer dan dat. In het echie ben ik nogal afstandelijk.
En dan had hij een dokter en die was zo lief. Dan moet je wel van steen zijn, nog een lekker ding ook.
Maar zoals ik al zei, ik ben ondanks die neiging toch vrij afstandig. Geloof dat mijn toekomst wat dat betreft weinig zal brengen.

Bako, ik raad je het badhotel in Domburg aan. Heb ik jaren gewerkt. Maar je hebt een huisje. AUB niet Port Zeelande maar als jij het naar je zin daar hebt zeg ik niets.

Ik heb net ondanks de Xanax een deurwaarder van de deur geweerd. Mijn zoon keek met open mond toe.Hij kwam dus niet voor mij. Maar hij is nu wel weg ondanks dat hij bevel had tot beslaglegging.
Jee, ik heb talent.

Ik ben zo op zoek naar mijzelf. Wat zijn mijn sterke punten en wat niet. En wat kan ik er mee doen?
Jee, ik lijk wel een tiener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Anjo, ik voel me zeer zeker niet beledigd. Ik vind het lief dat zoveel mensen meedenken. Ik kijk ook elke avond naar Miami Ink !!!

quote:

Originally posted by:
anjo

Vind het altijd eng om de dagdraad te open te openen. Eerst moet je creatief gaan doen, dan heb je de kans dat je zit te typen er ineens twee dagdraden zijn.

Dus doe ik het zo maar het voelt een beetje als valsspelen.

Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Want ik geniet op het moment, zie er wel uit als een verlopen hond met dikke wallen maar denk dat dit gewoon komt doordat mijn lichaam zo gewend was aan die twee gestolen uurtjes per nacht.

Woman, ik wilde gisteren niet beledigen over de tattoo in je nek. Net als Trees kijk ik naar Miami Ink, ken je dat? Op discovery, gaat over een tattoo shop. Heeft mijn hele denken over tattoes veranderd.

Begrijp het nu veel beter en ze maken echt hele mooie dingen. Het schijnt dat veel mensen tattoes zetten om verlies te verwerken of een overwinning op iets, zoals jij je nekbreuk, te vieren ( al lijkt mij dat het verkeerde woord). Maar als iemand een tattoo in de nek wilt zetten praten ze daar echt met ze.

Dus dat was het enige waar ik je voor wilde waarschuwen. Daar is het forum toch ook voor, het delen van informatie en in dit geval was het ook nog zonder vooroordeel.

Spud, nu met mijn rug zie ik mijzelf nog niet in de touwen hangen. Heb het een paar keer in de klimhal gedaan en vond het te gek. Maar ik ben zo iemand die het dan gelijk verder zou willen nemen dus echt klimmen en dat zal ik nooit kunnen doen want ik heb hoogtevrees. In zo'n hal vind ik het prima, gewoon niet naar beneden kijken en alle handgrepen en plekken zijn er. Iets dat in het echt natuurlijk niet zo is.

Maar samen eens klimmen in een hal lijkt mij leuk zodra mijn rug uit de alarmstand is.

Sommige van ons hebben het zwaar op het moment, ik hoop dat jullie vandaag wat zonnestraaltjes vangen.

Zoonlief en vriendin liggen ziek op bed. Zoonlief zijn amandelen moeten eruit, iets wat pijnlijker is als je ouder bent. Vond het zo lief, al had ik er zelf ook op gestaan, maar hij had tegen de dokter gezegt; alles prima maar wel als mijn moeder terug is van vakantie. Mijn stoere zoon.

Voel mij gelukkig nu wat beter dus die krijgen ontbijt (lunch) op bed. En zal voorzichtig wat gaan doen in het huis.

Albertina en Houtje, wat leuk dat het zo goed gaat. Vandaag de hechtingen er uit, dat zal een opluchting zijn, meid.

Blacky, een goede dag,meiske. Hoe lang duurt die ban eigenlijk?

Ik kruip nog even met mijn kruik en thee in bed.

Iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, mag ik vragen wat je bezielde om een wit ski jack te kopen? Mijn kind heeft alles donker, donker blauw, zwart. Ik ben door de jaren wat wijzer geworden. Heb voor dochter 1 eens een wit jurkje gekocht. Ging prima toen ze een peuter was maar als tiener............................
Ik kan dat boek dus echt niet vinden. Zo stom wat heb je aan al die boekenkasten als je ze er niet in zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer geen last gehad van de hijpalers, lekker hoor, ik denk dat ik er een beetje aan begin te wennen.........
Morgen ondernemerscursus, dus vanavond vroeg naar bed met een slaappil, s'avonds buikdansen, dus dat wordt een middagdutje. Vanmiddag mn huiswerk opsturen.
Wel naatje, ik heb een nieuwe provider aangevraagd voor internet (en bellen) en nu heb ik hoogst waarschijnlijk een week geen internet :( dat wordt afkicken......misschien wel een keertje goed ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...