Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd

anjo

Aanbevolen berichten

bij ons in n-h aan het ijselmeer waait het ook altijd
verder zijn we niet van plan veel te doen
het is voor ons meer qualitie time . in december vinden we
elkaar meestal alleen s`nachts als je je omdraait in bed
dus we gaan weer aan teambuilding doen
lekker luieren veel lezen,kletsen en gebruik maken van de
sauna die we ook dit keer weer in het huisje hebben
kortom van alles net niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoef vandaag niet naar mijn werk en ga een dagje heel erg goed voor mezelf zorgen. Iets dat ik ook met de regelmaat van de klok vergeet. :huh:

Er is een kledingwinkel die ik nog niet zo goed ken (ik ga niet vaak shoppen) en vandaag ga ik onderzoeken of deze winkel ook échte leuke kleding voor mij heeft. Ook ga ik vandaag lekker naar de kapper (met o.a. koffie drinken en de leesmap lezen). :D

Ook ik probeer niet te veel stil te staan bij het verleden. Mijn omgeving is ook niet gebaat bij mijn schuldgevoelens. Als ik daar teveel bij stil sta dan wil ik weer drinken en dat wil mijn omgeving niet. Die willen maar één ding: dat ik nuchter blijf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Geveld door een migraine die me vannacht overviel zit ik nu thuis.
Ik kruip zo wel weer in mijn donkere slaapkamer. Licht doet zeer, dus compu ook.
Toen ik nog dronk, had ik zo een beetje elke 2 weken een aanval.
Nu om de zoveel maanden (3-4?) net als in de tijd van voor mijn drinken.
Ook weer zo een zeer positief effect van het niet drinken.

Ik duik onder. Geniet van de dag en verzuip hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het verleden. Ben er niet trots op maar ook niet gefrustreerd. Hoort helemaal bij de onbalans waar ik nu eenmaal mee stoei. Gelukkig zijn er nooit ernstige dingen voorgevallen door de drank, heb ik denk ik aan mijn beschermengeltje te danken. Heeft een paar keer niet veel gescheeld. Dronken in een auto stappen en zo :wacko: En liederlijk anderen lastig vallen zoals het een dronkaard betaamd :o Gelukkig nooit een agressieve dronk gehad, behalve dan wat ik uit frustratie zelf kapot heb gegooid, afstandbedieningen, servieswerk, inbreken in mijn eigen flat omdat ik mijn sleutels weer eens kwijt was+jas....ach, je kent het wel....

Ooh Kaia, zal je het gevraagde fotootje Pb'en met mijn nieuwe look. Mét nieuw kapsel, nieuwe kleren en een uitstekend gebit :D Alvast een voorproefje gni..gni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij te horen dat ik niet alleen ben, pippi:D

Zijn je pubers thuis dan? geen school? Of was dat vanmorgen vroeg reeds?
Hier al gepoetst (waarom? vanavond zie je het toch niet meer:confused;), en nu warm eten aan het maken (waarom wil ik altijd alles zelf vers maken?? pfff..), dan komen de kinderen thuis om 12u en is het hier de rest van de dag druk..druk..druk... Jaja pipje, ik weet het..eigen schuld, hihi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip ik vind het echt goed van je, zoveel al gedaan. Ik ben aan het kijken waar ik zal beginnen.

Dochter ID kaart kwijt @#%*, dus aangifte doen, mag ze zelf en nwe aanvragen, allemaal weer extra gedoe.

Die vloer hier is vreselijk, lekker nat buiten, twee honden en witte tegels:huh: wie verzint het, ik niet, lag er al toen ik hier kwam wonen, keuze van manlief maar ja die hoeft natuurlijk niet te dweilen tenminste "hoeft ie Wel"maar doet het niet, heb het uitgetest, maar nu na een week doe ik het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en we zijn de tuin aan het veranderen, plantenbakken weggehaald tenminste muurtje, de aarde ligt ernog, maar was bevroren, ging goed
nu beginnen met ontdooien, errug leuk, vind ons varken (hangbuikzwijn), hij is aan het spitten,
grond door de hele tuin, modder alom en de honden ......... gaan er lekker doorheen.

Zal ik eigenlijk wel dweilen????? volgens mij heeft het weinig zin.

Ik wacht tot manlief verder gaat me de tuin. Overal altijd aan beginnen maar niets afmaken,
gevolg: een grote puinhoop, overal, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo:heart:

Wowowowow, wat gaat die tijd snel, m'n kwartiertje forummen zit er alweer op!! Komaan knuffie, hup actie!!
Ik hoop dat ik vandaag toch even wat ik-tijd krijg zodat ik even kan komen piepen!!

Aan allen een leuke gezellige dag gewenst!
Doe ollene wuk daje wilt doe, moar doe da toe goe!! Voilà, om het eens in mijn taaltje te zeggen!!

Tot later allemaal!! Dikke knuf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...