CPAS Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Al die woelige levens hier. Alcohol lost niets op.Maar nu ik gestopt ben, blijkt toch wel veel losgeweekt te zijn van allerlei onverwerkte zaken uit het verleden en veel dingen die tijdens mijn dranktijd gewoonweg niet de aandacht hebben gekregen die ze hadden moeten hebben.En dan denk ik bij mijn eigen: ik heb al zo een grote stapel met onverwerkte emoties terwijl ik pas op mijn veertigste ben gaan drinken. Hoe zit het met de mensen die er veel jonger mee zijn begonnen. Mensen die er al in hun prille puberteit mee begonnen zijn. Mensen wordt nuchter en ga voluit om met veel liefde aan jezelf te werken.En met deze preek sluit ik mijn dag af. Voor 12 uur! Yeah! Ik krijg het nog een keer onder de knie.Slaap lekker en droom mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Oh! Weleterusten dan.Het begon net leuk te worden Succes morgen Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Tsja, ook die mensen kunnen beter nuchter worden.Denk ik. Hoe dan ook!Mooi Corinne! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Oei das een hele lijst Woman, dan blijft er niet veel over.Slaapwel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ik zat natuurlijk ook eens te denken.Ik zou niet zoveel verwachten of eisen denk ik.Wel zou ik verlangen naar intimiteit en delen van gevoelens.Maar dat zet je niet op een datingsite neem ik aan..Lachen! Das ook een heel belangrijke!Humor dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Nah ja! makkie. Wat ik nu dus mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Fijn voor je vrouw, Rvanth. Maar ik kan mij voorstellen dat jij onderhand aan je routine en je rust gehecht geraakt bent.An, de gemiddelde leeftijd is 16/17. Zelf vind ik het belangrijk of ze vrienden zijn of hij zich gedraagt als een afgelikte boterham. Dat laatste vind ik kwalijk en lijkt mij niet goed voor zijn sociale ontwikkeling naar meisjes toe.Floor, ik was/ben docente Engels, een een krijg je voor je naam op te schrijven. Lief dat je haar helpt misschien geeft dat haar net weer wat motivatie. IK ben net weer wakker. Mijn kuur valium is afgelopen, langer durf ik het niet aan. Het heeft mij goed gedaan maar het moet een noodoplossing blijven. De kruik en pijnstillers moeten het nu gaan doen.Ik heb een probleem met mijn internet, ik dacht dat al mijn vriendinnen mij vergeten waren maar het schijnt dat ze hun mail weer terug krijgen. Dat wordt morgen dus een hartig woordje praten met mijn provider. Ik krijg altijd het riedeldom van dat soort dingen, bah.Rot voor je, pip. Lekker gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag.Albertina, een infectie aan je wond? Ik hoop dat de antibiotica snel werkt.Corinne, wat ben jij goed bezig!Wing, ik kon je vandaag totaal niet volgen. Had je een slechte dag?Goed, ik kruip gezellig met mijn kruik weer in bed. Daar zou ik dus gemakkelijk gewend aan kunnen raken, lekker warm en wordt het te warm dan leg je hem gewoon weer naast je bed bed.Slaap lekker, iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 ergenis alhier.steeds de verbinding weg.ik stop er mee.slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Hihi!Wat een verrassing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Slaap lekker Rudy!Grrrrrrrr!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Nou... Ik maak het ook niet lang meer.Nog even wat roken. Morgen weer vroeg!Het bevalt steeds beter. Wie had dat gedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Welja. Ik duik erin.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Adam, ben ook nieuwsgierig naar het vervolg... Hier was het een drukke dag, nouja, ik vind eigenlijk iedere dag momenteel druk zelfs als ik maar 1 ding doe op een dag. Mijn gedachten maken de kleinste dingen groot, een mug wordt dan een olifant, een drempel een berg... maar ik heb vandaag al tegen 3 dingen nee gezegd. Dat geeft kleine stukjes rust, dus als ik nu maar genoeg naar mezelf ga luisteren en mijn grenzen weer aan ga geven dan zou een logisch gevolg moeten zijn dat de rust nog meer terugkeert. Actie dus! en lief voor mezelf zijnAn, helaas is het vreten niet weg, allesbehalve, alles knelt en dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor mijn zelfbeeld. Ik moet nog een plan gaan bedenken hoe ik dat ga aanpakken en ondertussen ben ik nog steeds in afwachting tot Tactive gaat beginnen met eetgedrag de baas (EdB)Morgen wordt een uitdaging, een grote klus.. grote klus terwijl ik zo loop te wieberen? ja, eentje waar ik me echt op moet focussen, een soort testcase voor mezelf maar wel onder begeleiding, mezelf dwingen om kleine stappen te nemen en na te denken bij iedere stap deze stappen samen maken en steeds weer laten controleren. En hoe toepasselijk, het gaat om het clientenblad van de Jellinek clientenraad... leuk non-alcoholgerelatieerd!dus moet zo wel mijn bed in al ga ik morgen wat later beginnen en zet ik geen wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 ah, vervolg is er alen ben ik blij dat ik geen last meer heb van BOEMBOEMBOEM!! al voel ik me soms wel die heier die nog niet weet wat ie dan moet doen in dat hokkie boven in zijn kraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ja, Pip, daar ben ik ook zó blij om!Ik heb het al een paar keer gezegd: iedere dag tussen 5 en 7 heb ik het heeeel moeilijk, maar iedere avond als ik in bed lig, en s morgens als ik wakker word, ben ik O ZO blij dat ik niet gedronken heb!Je zou zo'n kater in een doosje moeten doen, en hem éven voelen als je wilt gaan drinken!Zo, ik ga snel de hond uitlaten, en dan lekker in mijn bed nog even naar Miami Ink kijken!En dan heerlijk slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antonio Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 help????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Miami Ink is een serie over 5 tattoo-ers in Miami, de naam zegt het al!Ik kijk het iedere dag van 1 tot 2, en je ziet de verhalen achter zo'n 5 of 6 tattoos per aflevering.Ik was altijd erg tegen tattoos, maar wat zij daar maken vind ik pure kunst!En nou ga ik snel naar bed!Weer nuchter!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 mee eens Pip, je geeft goeie adviezen vandaag!en ik ga mijn mandje opzoeken, morgen redelijk uitgerust proberen te zijn!trusten en morgen houd ik het weer droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden