Spring naar bijdragen

wat vliegt de tijd


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Vie:
De innere rust is terug. Het liegen en bedriegen valt weg
Een heldere geest is terug. Verwarrde gedachten, paniekaanvallen en angsten zijn weg.
Tijd om nuttig in te vullen is terug. Full-Time job drank bezorgen en leeggoed laten verdwijnen valt weg.
Iemand die we zien in de spiegel waar we fier op kunnen zijn dat hij het volhoud, is terug. Daar zagen wij voordien nen opgeblazen kop die we haten, die is weg

Het blijft het waard om te stoppen ;-)

Joske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joske, zo zie ik het ook. Dat hele alcohollen....
Gefeliciteerd met je nuchtere zelf. Grondig van harte. Leuk hè, om jezelf weer aan te mogen zien in de spiegel.Trouwens dat je een belg bent maakt mij niet uit, jou wel dan?

Wingchun, ik begreep je berichtje niet zo goed. Dat je besloten hebt om wel te blijven drinken? Ja, kan me voorstellen dat het je een beetje spijt.
Toch denk ik dat je het eigenlijk niet wilt, anders zou je hier niet posten. Alles aan jou schreeuwt: help, help! Ondanks je stoer gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FishermansFriend

Corinne, het was een (flauw) grapje....



Ja, dat van mij ook! Toch is het zo dat reltherapie wel dingen opklaart, ook als uit die gesprekken naar voor komt dat het beter is een relatie te beëindigen. Wij gaan iig voor samenblijven. En zien het allebei wel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yehaa! Hoi! :D
Nog niet moe. Kan zo een halve marathon lopen!
Gnigni! Ik heb het goed. Met vriendin gepraat.
We hadden blijkbaar telepatisch contact gehad vanmiddag...
Anyway. Iedereen denkt dat ik afgevallen ben. Er goed uitzie.
Waarschijnlijk straal ik wat uit. Mooi!

Oh! En het is weer glad in Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je dan zo over jezelf Wingchun, een slap aftreksel van een man? Dat kan ik me lastig voorstellen, omdat je laatst heel lief schreef over een vriendin die zachtjes snurkte. Een man die zoiets opmerkt is wel iets anders dan een slap aftreksel.
Jij zegt, ik wil vrij zijn. Maar heb je daar nou drank voor nodig? Je zegt ook, dat je "het zelf" niet meer erkent. Meen je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...