FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Corinne, het was een (flauw) grapje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Psychonaut Winchi !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Tussenstand (Ik ga binnekort beslissen hoor)1 Kokokado2 Donasieshop3 The Funky Fair4 Boutique Oriental Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 @ Vie: De innere rust is terug. Het liegen en bedriegen valt wegEen heldere geest is terug. Verwarrde gedachten, paniekaanvallen en angsten zijn weg.Tijd om nuttig in te vullen is terug. Full-Time job drank bezorgen en leeggoed laten verdwijnen valt weg.Iemand die we zien in de spiegel waar we fier op kunnen zijn dat hij het volhoud, is terug. Daar zagen wij voordien nen opgeblazen kop die we haten, die is wegHet blijft het waard om te stoppen ;-)Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Een psychonaut is iemand die een reis maakt door zn psychedaar doet innerlijk landschappen mij aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Mooi gesproken Joske !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wing, wat is je beslissing? Heb 'm ff gemist helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Joske, zo te horen ben je al heel ver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Joske, zo zie ik het ook. Dat hele alcohollen....Gefeliciteerd met je nuchtere zelf. Grondig van harte. Leuk hè, om jezelf weer aan te mogen zien in de spiegel.Trouwens dat je een belg bent maakt mij niet uit, jou wel dan?Wingchun, ik begreep je berichtje niet zo goed. Dat je besloten hebt om wel te blijven drinken? Ja, kan me voorstellen dat het je een beetje spijt.Toch denk ik dat je het eigenlijk niet wilt, anders zou je hier niet posten. Alles aan jou schreeuwt: help, help! Ondanks je stoer gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Softie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendCorinne, het was een (flauw) grapje.... Ja, dat van mij ook! Toch is het zo dat reltherapie wel dingen opklaart, ook als uit die gesprekken naar voor komt dat het beter is een relatie te beëindigen. Wij gaan iig voor samenblijven. En zien het allebei wel zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wat heb je dan besloten Wing??Zou het wel willen weten...anders weet ik niet met wie ik te maken heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Corinne, fijn dat je het zo opvat, ik was even bang dat het verkeerd viel...Fijn dat jullie het zien zitten! En hij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ik hou van softies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wing is volgens mij bezig met schilderij 53 ?Luister, is het normaal dat jongens van 14 aan seks doen ?????????????Ik weet niet wat ik hoor hier, ben hopeloos ouderwets.Mannen hoe zit dat?????? Bij 14 jaar??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wing, wat is dat nou weer voor 'n taal?Nou, ik ken mensen hier niet persoonlijk, maar heb wel een aardig beeld bij sommigen, en het scheelt als je zelf duidelijk bent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Volgens mij wel An, de jeugd is er steeds eerder bij. Ik was zelf 13 toen ik voor het eerst liefdeskusde (en ietsje meer) met een jongen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Tim (hond) begint al weer te zeuren, moet weer naar buiten dus!Misschien tot zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wing: precies mijn idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Yehaa! Hoi! Nog niet moe. Kan zo een halve marathon lopen!Gnigni! Ik heb het goed. Met vriendin gepraat.We hadden blijkbaar telepatisch contact gehad vanmiddag...Anyway. Iedereen denkt dat ik afgevallen ben. Er goed uitzie.Waarschijnlijk straal ik wat uit. Mooi!Oh! En het is weer glad in Friesland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wat is sex, een beetje vozen en uitproberen, volgens mij is dat leeftijdsloos ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Fish: zet 'm op he, gewoon doorgaan, en vandaag NIET drinken. Vandaag telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Denk je dan zo over jezelf Wingchun, een slap aftreksel van een man? Dat kan ik me lastig voorstellen, omdat je laatst heel lief schreef over een vriendin die zachtjes snurkte. Een man die zoiets opmerkt is wel iets anders dan een slap aftreksel.Jij zegt, ik wil vrij zijn. Maar heb je daar nou drank voor nodig? Je zegt ook, dat je "het zelf" niet meer erkent. Meen je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Woman: niet alleen een beetje vozen , nee gewoon seks weet je wel. Hoppatee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 All the way ????Nou verbieden heeft nu geen zin meer, de kogel is al door de kerk zeg maar. Wel graag veilig en met liefde aub, daar kan je hem wel eens even goed over aanspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden