Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Heb je een cevee ketel ??? Het kan zijn dat je em alleen maar hoeft te resseten....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 An ik zou het lekker rustig aan doen, zo gaat het toch lekker ??? Laat even lekker je lichaam wennen aan deze hoeveelheid, soms moet je dingen die goed gaan zo laten, niet aankomen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ik ga zo nog even met de hond lopen natuurlijk.Dan nog even neuzen. En ook vroeg slapen. Lekker!Goed van je An!Zo heb ik het ook gedaan.Daarna nog een kwart..Klaar!Doet me eraan herinneren morgen een afspraak met de huisartste maken. Afbouwen AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Woman: ja je hebt gelijk, maar hoe lang zal ik daarmee wachten denk je? nog een week misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Marjo: ja dat idee heb ik ook van jou, hoelang deed jij erover met dat minderen. Dus de helft.. en dan weer de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ook al was je vraag aan Woman gericht..An, zeker nog een week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ik ben zo blij dat ik OOK niet meer met pammetjes hoef onder te duiken.Zo spannend om sávonds nog zo actief te zijn.Maar het kan dus wel.Het heeft lang geduurd maar ik merk nu toch vooruitgang bij mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Bedankt voor jullie berichten, ja heb wel warm water, maar de CV delen we hier met verschillende appartementen, staat dus niet hier....Moet morgen maar kijken en hopen dat ik gewoon kan slapen of dat hij vannacht weer aanspringt...het is nu nog 19 graden hoor, maar kan afkoelen natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Rustig aan gewoon.Op het laatst nam ik zned nog een kwartje.Ik had hem gisteravond hier weer op m'n laptop liggen.En dacht, wat krijgen we nou? Verpulverd.Nou. En dan is het klaar. Heerlijk geslapen!Maar goed. De ergste stress is ook weg.De knoop uit mijn maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Marjo: ok nog een week en dan daarna halveren. Jij hebt wel nog lang met die kwart gezeten, maar dat heeft dan toch helemaal geen effect meer lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ja, ik heb dan ook nog een inslaapding. Daar wacht ik nog maar eens heel lang mee om die te laten liggen dunkt me. Kan echt gaan malen als ik niet inslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 An, nog een week en dan opnieuw bekijken !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 An En ook ons aller Floor heeft haar kompas weer gevonden,en blijft zeker op koers. Trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ben wel gevoelig voor medicijnen.En andere sh*t. Ja, het werkte bij mij nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ja ik ook joh. Ik heb zo'n stress gehad in december dat ik zag dat ik voor januari dus niet genoeg had.Bijna in paniek, want die huisarts geeft echt niks meer hoor.Enige manier was dus minderen, zo van, niet zeuren, maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ik ga even een lang rondje met de hond en daarna een warme choco met slgrm. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de spuit alle meerdere malen aan mn mond heb gezet. Niet de bedoeling maar wel errug lekker hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Soothe: welterusten, ik duik er ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Trusten Soothe!Woman, ik loop ff met je mee!Warme choco.. Ja! Slagroom is op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Jullie ook weltruste, ik ga ook naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ga vandaag vroeg naar bed, de dag was druk genoeg. Geen bijzonderheden, maar gewoon. Druk genoeg.An/Marjo: er zijn twee gangbare protocollen om af te bouwen: iedere week 25% van de pillen eraf. Wordt het "onbreekbaar" bv slaaptablet in vieren wat niet lukt, dan kan de apotheek capsules maken op verzoek.De andere methode duurt langer en is elke week 10% minderen. Kijk maar eens op internet. Dapper van jullie, dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 He, he, ik ben er weer. Ik ben wel erg afwezig. Mijn hoofd gaat al de hele dag van de hak op de tak. Mijn concentratievermogen was bijna nihil. Maar met een nacht slapen zal dat wel beteren.Nu ga ik nog even lezen in mijn boek en kom dan misschien nog terug. Dus ik wens iedereen alvast: welterusten. Morgen gaat het beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Kijk, ik heb mijn uitzwaaier aangepast.'Ik heb het gevoel dat er ontluikend leven in me zit.' vervangen door: 'Er zit ontluikend leven in me.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ha die Pip!Goeie dag gehad?Mén! Wat heb ik het koud.Hot Choclat! Mmmm..Morgen werken. Zo raar.Daar kom ik altijd op het laatste momentachter. Is het alweer donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden