Spring naar bijdragen

donderdag de vijftiende

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gelukkig kennen jullie me alleen uit het afgelopen jaar..
Daarvoor. Wat ben ik vaak gestopt en weer begonnen.
Wat een brak wrak. Wat een beloftes naar mezelf en iedereen.
Altijd het licht uit doen. Als laatste onder die barkruk :D
Wat een bizar mens ben ik toch geweest. Vreemd. Heel vreemd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan genoeg redenen noemen waarom het goed is geweest.
Om te stoppen. Maar gewoon nuchter zijn is wel de beste.
Hoe had ik ooit mijn dochter recht in de ogen kunnen kijken.
Waar was ik op af gegaan. Nu wil ik dat zij op haar gevoel af gaat.
Het heeft me toch al veel gebracht. Al denk ik het soms niet te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, een goeie avond. Lees net, Pippi, dat ik altijd pleite ben als ik een vraag stel. Net als jij en ieder ander zit ik niet de hele dag de forummen, maar ik lees wel terug wat er is geschreven. Lijkt me eigenlijk de moeite niet waard om er nog over door te gaan, jou wel? Trouwens ik heb momenteel een zeer traaaaage computerverbinding, dus het is toch al geen pretje om online te zijn.

Har, als je mij al fel vindt, je zou mijn zuster moeten kennen. Daar ben ik een schoothondje bij. Trouwens ik vind het wel meevallen. ik ben wel direkt, dat klopt, maar dat komt ook omdat ik die eigenschap in anderen waardeer. Fris van de lever, dat vind ik prettig.
Ik besef wel steeds meer dat men mij niet persoonlijk kent, want dan zou je weten dat er geen draad in me zit die de les wil lezen of anderen iets voorschrijven. Ik vertel de dingen hoe ik ze zie, daar hoeft een ander zich geen steek van aan te trekken.

Ik zit aan mijn kop gemberthee op te slomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je vandaag ook lekker buiten geweest Wing?

Opslomen.. lekker! Ik moet hier 's avonds nog even langswippen.
Waarvoor ik het ook allemaal ook weer doe.
Dat is hier altijd zo lekker duidelijk.
Want wij weten.

Sh*t Laptop bezaaid met as. Ik let niet op... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Har, als je mij al fel vindt, je zou mijn zuster moeten kennen. Daar ben ik een schoothondje bij. Trouwens ik vind het wel meevallen. ik ben wel direkt, dat klopt, maar dat komt ook omdat ik die eigenschap in anderen waardeer. Fris van de lever, dat vind ik prettig.

Ik besef wel steeds meer dat men mij niet persoonlijk kent, want dan zou je weten dat er geen draad in me zit die de les wil lezen of anderen iets voorschrijven. Ik vertel de dingen hoe ik ze zie, daar hoeft een ander zich geen steek van aan te trekken.

Maar ja, als ik je goed lees en de ander zich daar geen steek van aan hoef te trekken (volgens jou) ontbreekt er dan niet een vorm van communicatie of de wil om iets met de ander te bepraten op een wat mildere manier, of is dat vanwege de virtuele beperkingen dat ik jouw taalgebruik zo opvat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat toch niet over wat jij wel of niet interessant vindt om op te reageren of lezen....ik reageer ook niet op iedereen en selecteer daarin, lees ook niet alles.
Ik heb het over je soms felle manier van reageren, ben daarin niet de enige maar wil het bij mezelf houden. Laat ik dan maar zeggen dat je een scherpe tong hebt in je replies soms; de een vindt dat arrogant, de ander vindt dat...zo zal men ook van alles over mijn manier van schrijven denken.
Maar even terug naar waarover het ging, ik douwde je niet in een hokje, beschreef immmers alleen dat je leert voor domina, waarop jij zegt dat ik je niet in een hokje moet douwen...vreemd.
Volgens mij krijg je les in een klaslokaal, lijkt me wat groter dan een hokje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een leuke (vind ik dan)
Mijn "baas" kreeg van zijn 19-jarige zoon,
die net voor een jaar naar Australié is een poster.
Jullie kennen hem vast. Die rode met Che Guevara!
Mooi! Hij heeft zijn kantoortje in de vroegere kamer
van zijn dochter. Hij hangt dus op een knalroze wand..
Dat vind ik mooi! Zulke dingetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Har: je bent gewoon nog niet hoe je was toen je zo lang droog stond. Ja wat moet je ermee? Dat kan alleen jijzelf weten. Jij weet wat je doet of niet doet en hoe het gaat.

Hoe gaat het eigenlijk met jou??

Heb je me niet gelezen An de afgelopen dagen? Heb aardig wat verteld over wat mij nu bezighoud en dat ik nog steeds op een afspraak met de psych zit te wachten. Ik voel me goed, mede door de medicatie maar besef wel dat er nu eindelijk eens een diagnose gesteld moet worden door een psych. Dat ik als een flippo van goed voelen in zware depressies terecht kan komen die zich regelmatig herhalen is niet oké natuurlijk.
Ben inmiddels al wel in therapie, maar een gesprek met een psych, die gaat onderzoeken of ik nu Add dan wel ERS heb is het belangrijkste. Wil daarvoor indien geïndiceerd medicatie voor krijgen AD.
Wat de alcohol betreft ben ik safe, slik onder toezicht refusal.
Heb wel weer vw. werk bij db opgepakt. Doet me nu eenmaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit lekker aan de warme vruchtenthee. Geen behoefte aan iets anders.

Zal het dan echt nog eens wat gaan worden me mij:huh: gaat het centje een eurie worden,
we zullen zien, dag voor dag, rustig aan en niet te ver vooruit kijken.

Ben bijna bijgelezen.

An ff hele late reaktie op posting van sex van 14 jarige jongen
mijn stiefdochter is dus ook 14 en die gaat ook al van bil
ik vind het belachelijk maar ja wie ben ik
als je al zo vroeg begint waar is dan het eind en de liefde
inmiddels is de verkering uit
we zullen zien wie de volgende is
gelukkig ben ik haar moeder niet
mijn dochter zou over de knie gaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allen, eindelijk weer bij-gelezen, kost altijd wel wat tijd, maar is ook een goed teken.
Vandaag een goeie dag gehad, gedaan wat ik vanmorgen al beschreef, van alle bergen kleinere heuvels maken, dingen behapbaar maken, naar mezelf luisteren, mijn tempo aanhouden
en verdorie, het lukte! . Rustig gewerkt, kleine stapjes, overzicht kunnen houden... zou het me weer gaan lukken??

Ik geloof dat ik mezelf weer wat meer teruggevonden heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarbij komt nog An dat ik veranderd ben idd sinds zeg 3 maanden terug, maar op de crisis(sen) na zeker niet negatief. Ben veel rustiger en laat het forummen en TV kijken wat meer achterwege, ben prettig in de omgang en graag onder mensen. In positieve zin verander ik dus ook, de tegenpool baart me wel zorgen maar zoals gezegd, daar zoek ik hulp bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: jawel ik had je gelezen. En ik hoop dat je een diagnose gaat krijgen en daardoor ook de juiste behandeling. Het is moeilijk om op papier te krijgen wat ik wil zeggen. Ik heb het idee dat je momenteel niet goed bij jezelf komt. Misschien vrouwen praat. Je bent n.l. een heel, heel zachtaardig type. Zo heb ik je hier leren kennen. Realiteitszin. Ik heb het idee dat je denkt dat een diagnose het ei van Columbus is, maar weet je Har, je blijft evengoed precies dezelfde persoon.

Antonia: ja vreselijk als ze al zo vroeg beginnen. Het ging hier om klasgenoten van zoontje. Ze lopen stoer te doen en ik vroeg me af of ze het dan ook echt doen? Maar het klinkt wel heel echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...