FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Nou, het heeft niet echt een naam, de verwarming hier, het is een huis wat is opgedeeld in meerdere appartementen, en er zal wel 1 ketel zijn. Ik heb zelf een radiotor met een thermostaatknop. Vaak is het hier juist erg warm, 21 graden, dag en nacht. Da's weer wel erg luxe....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tim gaat eindelijk zijn kauwchip op liggen kauwen! Ik hoefde 'm alleen maar in te smeren met smeerkaas en daarna 5 min. in kokend water te leggen zodat er al een stukje wat zachter wordt....nu niet storen, anders houdt hij weer op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi An! Tikje een rijke verbeelding, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Zit ik hier in m'n uppie mijn 'zonden' te overwegen ... als ik nu dit, als ik nou dat... zus en zo had gedaan. Als ik niet dit als gister nou eens zo ... bblablabla.......IK HEB HELEMAAL NIKS VERKEERDS GEDAAN.Zo het is eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 JA!!Lucht het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ja, om dit soort toestanden ging ik vroeger echt wel drinken.Hoppa, flesje wijn erbij en ik maakte me echt nergens meer druk over.Een hele tijd was het mijn dikke vriendje. Maar helaas, een beetje teveel gehad.Nu dus gewoon de situatie recht in de ogen kijken.Even afstand.Me niet zo druk maken.Meneer is straks weg.Huis voor mezelf.Lekker koffie zetten.Filmpje erbij en....morgen geen kater.Simpel eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Soothe!!Hoi allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Soothe,.An,wat zou je verkeerd gedaan hebben?Lees ik hier een soort zelfkwelling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Gem,leuk je weer even te lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 An, dit zijn hele gezonde gedachtes!En je bemerkt op deze manier dat je vernaderd bent, gegroeid bent. Je inspireert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Zo te horen is de zelfkwelling al een gepasseerd station!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik moet zo nog een berg was gaan vouwen....zie er als een berg tegenop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Tina,Blij dat jij je weer beter gaat voelen! Goed gevoel dat je hulptroepen hebt als je weer naar huis gaat!Wanneer komt je pa terug van vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hihi, Fish, soms komt een posting net te laat.Nee dit klinkt zeker beter, dit klinkt als goed voor jezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Niet schrikken Gem, dat duurt nog 2 maanden, maar het is goed zo.Ik ben juist blij dat hij lekker weg is en kan genieten.Hij wil mij natuurlijk maar al te graag helpen maar is ook al flinkop leeftijd.En dat zou voor hem alleen maar een hoop stress geven, het is goed zo.Laat hem maar lekker genieten, we mailen en bellen dus hij blijftop de hoogte en ik vertel alleen het goede nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tina, nee hoor, geen zelfkwelling, zit er behoorlijk rustig bij.Maar soms schiet het bij die man in de hersenpan en dan valt er geen zinnig woord te zeggen.Hij begint zichzelf uit te schelden en zegt vervolgens dat ik hem niet zo moet uitschelden.Kan je het nog volgen?Tina slaat de antibiotica aan? Voel je je al beter? Het zal je nu wel opbreken al die ellende.Ik hoop wel dat je erover kan praten, want dat is wel heel belangrijk.Fish, we zwemmen lekker verder hoor.Eigenlijk is het toch ook heel simpel Fish je bent dierenartsassistent. Even een vraagje. Mijn hond heeft epileptische aanvallen. Kan het zijn dan ze daardoor wat aftakelt, slechter hoort b.v. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Oh, hoe vaak zijn die aanvallen? Wordt ze er al voor behandeld? En is de oorzaak van de epilepsie al duidelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 En hoe oud is je hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Way to go An! Je gaat als een speer. Dat mag ik wel.Maar..we worden niet te euforisch, da's een trigger.Beentjes op de grond en rustig doorgaan.Ik heb het rijk alleen, dus hier hoeft niemand te "verdwijnen"Alleen is ook niet altijd leuk.Ga maar koffie maken en een beetje pingelen, laters!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tina,dat is een superlange vakantie! Vertel die man idd maar alleen het goede nieuws. Als hij je goed kent weet hij toch wel dat je alles wat rooskleuriger voorstelt! An,sinds je niet meer drinkt ben je wel veel weerbaarder geworden! Dus ook tegen je man. Dat komt iedereen alleen maar ten goede.Ik merk het ook bij mezelf. Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 An,Ik denk wel dat de kuur aanslaat, volgens Houtje is het een zware kuur zeerhoog gedoseerd.Ja, ik voel me gelukkig wat beter, de onsteking zwakt af dus dat is een goed teken.An het breekt mij af en toe wel op ja.Ik maak meteen een afspraak met mijn Therapeut als ik thuis ben.Ik ben niet zo'n praterig type wat dat betreft maar merk wel datik enorm geschrokken ben.Meestal ben ik redelijk hard voor mezelf maar ik denk dat ik dit wel goed moet verwerken, als ik er aan denk hoe het allemaal gegaan is kan ik af en toetranen in mijn ogen krijgen.Aan de andere kant denk ik ook ik moet vooruit dus daar houd ik mij aan vast.We hebben allemaal periodes in ons leven die moeilijk zijn, uiteindelijk leer je er toch weervan, zo probeer ik het te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Fish, geen behandeling, wel besproken en oorzaak onbekend. ze is nu bijna 9 jaar. Mijn mascotte toen ik stoptte met die zooi. Haha eerst dacht ik dat je m'n man bedoelde.Soothe: nou alleen ben ik verre hier hoor. Bij wijze van spreken dan. Nee geen euforie, goede realiteitszin. Gem: ja merk jij het ook. Ik zei vanavond gewoon tegen hem 'dit doe je jezelf aan hoor'.Wil niet koelbloedig overkomen en een keer uit je dak gaan ok. Nu hadden we wel een paar knullige missers hier. Ja het is een groot voordeel om problemen nuchter te bezien.De emoties blijven binnen peil.Kan ook beter relativeren en maak er niet meer zo'n vreselijk drama van.Want daar ben ik dan weer heel goed in.Ik begin dan met termen te gooien als. .. altijd... nooit.. nooit geweest... zal altijd zo zijn....Zo Soothe ik doe met je mee, ben inmiddels weer op mijn eigen stek , koffie erbij... wie doet me wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tina: het is goed dat je je er nu zo in gooit, je gaat voor de genezing. Alles hoeft er nu ook niet uit, dus goed dat je een afspraak hebt met je peut als je thuis komt.Ik hoop wel dat je wanneer je weer alleen bent toch je emoties kwijt kan.Misschien dat ik DAN iets voor je kan doen. Zelf heb ik nogal wat traumatische ervaringen en kan me heel goed voorstellen hoe dit is. Zowiezo is het al knap wanneer je hulp kan accepteren.Dat noem ik groei!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Tina, kan je niet een half uurtje om een telefonisch consult vragen? Dat klinkt raar, maar kan ook heel goed helpen om de ruwe randjes een beetje ervan af te praten!Hoi Gem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Treesje,wat lief dat je daaraan denkt, ja dat is mij ook aangeboden.Ik heb alleen wat tijd nodig om echt te kunnen praten, ik moet het eersteen klein beetje tot rust laten komen in mijn hoofd en dat lukt mij hier best goed.Afleiding genoeg.Het komt allemaal goed, ik ben al gerust dat alles goed is geregeld voor als ik thuiskom.Voor het overige accepteer ik zoveel mogelijk dat het tijd kost, er moeteen hoop geregeld worden straks dus nu neem ik maar zoveel mogelijk mijn rust deze week.Ik slaap goed en ben niet echt gestressed.Van dat ben ik best een binnenvetter te noemen, maar het komt er wel uit hoor,als de tijd daar is kan ik het toelaten.Nu nog even een paar dagen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden