Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Mocht ik zo weg zijn.Dan ben ik niet gevlucht.Ben naar een voorlichtingsavond.En heb computerproblemen.Maar vanavond kom ik wel weer wat strooien.Suikergoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Pippi,Zelf ben ik nogal cynisch en mensen vatten dat vaak verkeerd op. Natuurlijk mag jij de gek steken met jezelf of wie dan ook maar wees er op bedacht dat niet iedereen dat in dank af zal nemen.Is niets aan te doen meid. Zo zijn mensen nu eenmaal.Een van mijn bemoeizuchtige zei vorige week tegen mij dat nu dus echt niet de tijd was om te gaan drinken. Dat moet hij niet staan kijken dat ik dan antwoord:"goh, denk je?".Hj liep rood aan. Jammer dan. IK heb hem wel eens verteld dat als hij nog een keer mij zou vertellen hoe intelligent ik wel niet was, ik zou gaan gillen. En elk gesprek weer, he. om razend van te worden.He maar even over die fiets van je zoon, geen bagagedrager, geen bescherming rond zijn ketting kast etc. Handige fiets dus vooral als hij straks naar de middelbare school gaat. Hoeveel kilo boeken per dag?Hoeveel broeken naar de * en hoeveel was? Ik ben als boter in mijn zoon's zijn handen maar ik zou daar dus keihard nee opzeggen. En ik ben een softie. Maar.............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Bako,wat ontzettend knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Pippi. Ik voel me aangesproken.Door wat je niet echt lijkt te zeggen volgens mij.Dat geeft me een gevoel van machteloosheid.Maakt me opstandig. Boos.Zou je willen uitleggen wat jij bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 quote: Originally posted by: pippiPip geen verwachtingen! Laat gaan en waarschijnlijk heeft niemand er wat aan. Geef roosjes, hartjes, heb geen kritiek, hou het veilig, ga geen discussies aan. Hou van iedereen, geef vooral geen eigen mening dan ben je veilig en is iedereen gek met je. En krijg je die liefde ook terug. Dus... bij deze een dikke roos en hartjes voor een ieder!! Vooral door dit bericht.Ookee, ben wat instabiel.Maar ik lees het niet als iets goeds.Ligt dat aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Geen leuker vermaak dan leedvermaak.Maar wie kaatst moet de bal verwachten.Ik maak liever een geintje zonder de ander te blameren.ik lach er wat af Pip, maar ben ook serieus.serieus als het om mijn verslaving gaat.Van een mug een olifant maken was ik goed in.Maar ik kan inmiddels relativeren.Belangrijk te leren onderscheiden was de humor van cynisme.Lachen om jezelf, de schaamte voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Pippi, ben je er nog?Was ff benieuwd naar die stage bij de dierenarts.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 ik werk dus zelf bij een dierenartspraktijk als assistente, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Het hangt zeker in de lucht of zo???Ik ben gevlucht voor partner en verstop me even bij jullie.Woman: ja en nee. Heb harstikke goed kunnen werken en had er plezier in.Hier thuis lijkt het of alles kapot gaat. Het een na het ander.Is niet zo erg, maar wel ergerlijk.Woman ik dacht trouwens dat jij een vriend had of een relatie, daar schrijf je wel eens over en nu lees ik dat je op een datingsite staat. Ja haha, ben ik een beetje nieuwsgierig.... ja dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Terug naar de plank.Je mag het van me overnemen Tina, graag zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Kirky: wat voor zuigtabletten heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 IK had er een raar gevoel bij.Geen sorry deze keer.Een gevoel. Ik kan het helemaal mis hebben.Dat kan! Yep, dat kan!Ik ga ook weg.See you later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ok, Pippi is dus nu weg....Vraag het later wel aan haar...Goeieavond allemaal!Ik heb net gegeten (bietjes) en ga zo de honden eten geven.Vandaag weer overleefd op mijn werk, we hadden zelfs een werkbespreking. Die verliep rommelig, het werd net druk op het moment dat we wilden beginnen. We deden het midden op de dag, zodat iedereen aanwezig was. We zijn niet veel verder gekomen dan de nieuwe crematorium-regels en de vakantiedagen....Beetje chaotisch allemaal...Daarna ook nog naar een nieuwe antroposofische huisarts geweest, kennis gemaakt. Leek me wel goed, ik kon rustig mijn verhaal doen. Mooie praktijk ook. En vlak bij huis.Morgen de hele dag werken! Zie er nu al tegenop! Vandaag vroeg naar bed en 's avonds maar niks plannen.En dan is het weer weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Nee hoor, ik ben hartstikke single. De laatste lover had me laten zitten met de verhuizing, remember ? Dat was die oudere man die geen passie had tussen de lakens, en eigenlijk toch best wel veel dronk, maar dat zag ik pas toen ik zelf gestopt was......Ik heb wel altijd een relatie of een lover of een minnaar gehad, twee langere van 4 en 5 jaar vind het heerlijk om verliefd te zijn. Is ook wel gek dan (en wel eens goed) nu een paar maanden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hahaha, Rudy, dat zou strijken op afstand worden.Ik bedoel ermee te zeggen dat ik normaal gesproken een hekel aan strijken heb, nu ik de hele dag moet zitten ben ik een beetjeblasé daarvan.Dus ik zou alles wel willen doen, dus ook strijken.Pippi,wat leuk dat kleine PIp al stage gaat lopen en dan bij een dierenarts.Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.Kirky,Waaauw, dapper hoor, ik rook zelf nu stukken minder dan thuis,bij Houtje wordt niet gerookt in huis.Dus als je niet buiten roken kan ga je lekker buiten roken.Dus af en toe sta ik bij de deur een sigaretje te roken, het scheelt zeker meer dan de helft in vergelijking bij watik normaal thuis rook.Maar ik wil niet helemaal stoppen dan heb ik het idee datik helemaal niets meer mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ah Woman, mooi, dan ben ik weer 'bij'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Dat passie tussen de lakens, lijkt An wel aan te spreken. Ze is weer bij! Wat heet! Er moet meer passie onder de lakens zijn, daarover zijn we het gelukkig allen eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Wat vliegt de tijd was de titel van het draadje gisteren. Vandaag vliegt die tijd ook.En ik heb nog niets gelezen van de draad. 't Is wat, he! Nu is het weer tijd dat ik me ga klaarmaken.Ik ga naar mijn vriendin bijpraten. 't Is weer een tijd geleden. Die feestdagen op het eind van het jaar gooien al dat soort gezellige ritmes overhoop.Geen idee hoe laat ik weer terug ben. Dus de vroeg-gaan-slapers wens ik maar vast welterusten en de mensen-die-nog-een-late-of-nachtdienst-ingaan wens ik een rustige dienst.En natuurlijk is gortdroge humor veel en veel leuker dan door alcohol geïnspireerde humor en je houdt er de andere dag geen rotgevoel aan over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Hoi Gemmetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Soothe, voorlopig ben ik blij met rust en slapen tussen de lakens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ook goed Fisher, ieder diertje z'n pleziertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 De verwarming doet het hier trouwens wel, maar staat een beetje zuinig ingesteld, het wordt nu maximaal 19 graden. Denk dat de bovenbuurvrouw niet thuis is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Ja, ik vind het nu wel zo knus en gezellig met af en toe een hondenknuffel op mijn bedje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Is dat blokverwarming? Niet echt een hittegolf, wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Soothe, je leest teveel tussen de regels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden