tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 het was wel een goede therapie want eigenlijk valt en staat alles met ACTIE.waarom is de een gelukkig, rijk, tevreden, creatief etc etcze doen allemaal iets!!!ik zit op de bank! geen actie geen geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Tattoo is gezet, en hij is moooooooooi !Of ie er altijd gezeten heeft. perfecte afbeelding op de perfecte plaats !!:):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 heeee,wat heb je laten zetten? ben je bij bonkerk geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ik vind er niks sulligs aan.Zoiets kan een opluchting zijn!Joehoeeeee!!! Woman!!!Zien! Zien!Zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 zo sullig klinkt het nu ook weer niet!!niet iedereen is erg bedreven in de anatomie van het menselijk lichaam, daar zijn doktoren voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 das een goeie marjo,womannnnnnn, foto please!!!tenminste eeehhhh, het is toch wel op een zedelijke plaats neergezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Deze Tasseke, met schaduw,http://www.tattootribes.com/multimedia/90/lotus.jpgIk ben echt superblij.Ja een eenwieler, te gek zeg! Mn tante had er vroeger eentje, vomd ik toe al zoooo stoer !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 whowww,dat is lief!! een lotusmaar waar staat hij te pronken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Past echt bij mij, zooo gaaf !!!!!Ik vond de pijn ook helemaal niet erg, omdat ik het zo te gek vind dat ie gezet is !!!!!En dat is de bedoeling, als ik nu aan mn nek denk, denk ik aan mn tattoo ipv dat mn nek gebroken is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 In mn nek Tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Lotus staat voor herboren / nieuw begin, zeer toepasselijk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 helemaal top hoor! in je nek!mar het lijkt me wel eng om het daar te zetten en voor jou dan nog helemaal!maar lang leve de adrenaline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 dat is zeker handige informatie omdat je dan leert om naar je lichaam te luisteren. lichaam en geest is een.ik heb ooit eens lichaamswerk gedaan. doormiddel van spelletjes en rollenspelen leerde je welke emoties, welke lichaamsreacties opriepen.Daar heb ik veel aan gehad. het maakte mij bewust van mijzelf en waar ik aan kon of moest werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Oh! DÃe maag!Zo één heb ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 De balans is er weer.Marjo gaat op een 1 wieler.Een beetje overmoedig misschien.Toch veel plezier ermee.Ben ietwat overbezorgd, misschien.Houtjuuuuuuuuuuuuuuuh is er alweer plaats? (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wing.Maagklachten kunnen ook een andere oorzaak hebben.Maar uit ervaring weet ik dat Lichaam en geest eenmaal in balans, de maagklachten als sneeuw voor de zon verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Als het goed gaatdoe ik het met lefDan is de angst er nietEn zijn zorgen overbodigEn anders leer ik opnieuwopnieuwopnieuw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Gecombineerd met een verantwoorde voeding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoi hoi,'k Heb het maar druk druk druk. Wel op een aangename manier, hoor en ik neem pauzes.Het geeft toch wel een opgeruimd gevoel als van alles en nog wat opgeruimd is.Zometeen is het weer lekker eten. Daarna ga ik maar een beetje froebelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ziza , het is maar waar je voor kiest.Wij kiezen dagelijks honderd keer per dag en beinvloeden daarmee ons eigen leven positief of negatief.Energie die altijd in beweging is.Iedereen heeft zijn leven zelf in de hand middels het maken van keuze en nemen van beslissingen.Wil ik centraal staan of aan de zijkant.Een leven op aarde in de hemel of in de hel.Kies maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 De magnetron piept.even een hapje eten.Lekker makkelijk vandaag.zelf voor gekozen.simpel.Smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoi Marieke44,Denk erom, anders kom ik met de mattenklopper:D Succes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 veel plezier PIPWat is Camarettenfeest.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Woman veel plezier met je nieuwe tatoo.Past wel bij je nieuwe leven zonder drank.Hergeboorte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Marieke! De grootste overwinning is de nuchtere!Je weet! Hold on to yourself girl!Pip, heb allemachtig veel plezier!!Ga zoon wegbrengen naar zijn vriend.Daarna dochter verder verzorgen...Rustig avondje dus.Kom vast wel eens piepen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden