CPAS Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Goeie middag allemaal,Ik heb heerlijk geslapen, een tikkeltje te lang, maar ach, het is mijn vrije dag.Samen met man en zoon (man en macht ) grote spullen naar het tweede verplaatst. Allemaal voor dochter haar kast en wie is er niet in huis? Juist, dochter Nu houden we eerst paar een pauze. Dan grote ruiming beneden en boven.Al die interne verhuizingen zijn t.b.v. zoon die vanavond/vannacht met vrienden zijn verjaardag viert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Anjo, Pers Bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoi allemaal,Ik geloof dat er oneindig veel mogelijkheden zijn en dat er niet zo iets bestaat als voortbestemd of zoals Anjo het betiteld "going through the motions".Elke beslissing die ik neem en uitvoer heeft gevolgen.Als ik word geleid door angst en beslissingen neem en ook uitvoer dan hebben de uitkomsten daarvan een heel ander gedaante dan als ik beslissingen neem en uitvoer die gebaseerd zijn op vertrouwen en moed.Ik kan zeggen dat waar ik vandaag ben er heel anders zou uitzien als ik niet ruim drie jaar geleden besloten had om te stoppen en daar alles voor over te hebben. Als ik alleen maar een beslissing zou hebben genomen en geen aktie dan zou ik nu nog drinken en gebruiken.Het feit dat ik soms zo krom als een hoepel nadenk over zaken is helemaal niet erg. Veelal is het te wijten aan een gebrek aan kennis (ik weet niet beter dan ....) en/of angst voor....Als ik dat kan zien en ook nog het kan laten voor wat het is "slechts een gedachte en niet meer of minder" dan voel ik mij al een stuk beter.Het gaat pas een probleem worden als ik mijzelf vastbijt of obsessief word. En ga geloven in mijn eigen sprookjes. Dat het absoluut belangrijk wordt. En dat ik niet meer naar mijzelf kan kijken. Ook wordt het lastig als ik anderen wil overtuigen van mijn gelijk.Ik neem verantwoordelijkheid voor mijn leventje. Niemand is verantwoordelijk voor mijn geluk. Dat ben ik zelf. Ik kan ook niemand de schuld geven als ik mij rot voel ; mijn verantwoordelijkheid is wat ga IK er aan doen ? Wat wil ik en wat kan ik nu doen ?Er is een keuze... oneindig veel keuzes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wing harstikke goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ziza, mee eens. Dat ik het bij tijd en wijle een kermis vind, wil niet zeggen dat ik willoos meedrijf on the tide.Er is veel te doen en ook heden probeer ik te exploreren wat in mij zit.Actie, in ieder opzicht. Niet uitgerangeerd neerhangen.Soms is het zwaar, maar we blijven knokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ziza: dat is belangrijk wat je daar schrijft. Ja er is een keuze.... oneindig veel... altijd weer.De tijd dat ik er weer af wilde komen leek het erop dat ik geen keuze had.Als een slaaf liep ik achter die drank aan, haast willoos.Jammeren en klagen dat ik er maar niet afkwam.En ik heb de keuze weer kunnen maken.Geen drank in mijn lijf en mijn leven stuurt zomaar weer een andere kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 quote: Originally posted by: VieDat is een idee Floor. Ik merk gewoon dat ik alles schoon, schoon, schoon wil hebben, en dat zal ook wel met het innerlijk te maken hebben. Schrobben en boenen, van binnen en van buiten. Dweilen, wassen en reinigen. Ik wil gewoon alles nieuw! Maar je huis is wel gemakkelijk schoon te maken, de geest loopt er wat onhandig achteraan. 't Is niet anders. Vie als je drinkt heb je geen tijd om (goed) schoon te maken. Ik kom hier ook wat achterstallig schoonmaakwerk tegen:huh:kamer voor kamerkast voor kastwe komen er wel, rustig aanals de lente komt ben ik klaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 De geheelonthouders hebben gelijk, alleen de drinkers weten waarom. S. Carmiggelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Floor dank je, je maakt me aan het lachen. Als de lente komt dan stuur ik jou...Misschien is het werk in het hoofd wel net zoiets als schoonmaakwerk. Je denkt dat het schoon is en dan vind je weer een spinnenweb.In ieder geval werkt alcohol niet schoonmakend op de geest. Dat zijn we het hier dan wel eens.Wing ik heb aan je gedacht, hoe het zou zijn met die lifestyletrining. Dank voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ziza, ik begin eindelijk te voelen wat jij omschrijft.Fouten maken mag. Ik leer er van! Stap voor stap reis ik verder in mijn nieuwe avontuurlijke leven.Geen tattoo hier.Maar een eenwieler.Gewoon voor mij.Heb ik altijd willen hebben.En ik wil hem best delen met dochter en zoon.But hee. It's mine. Start to balancing. Gaaf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wat éénwieler? Zo'n circus geval, nee toch, dat kan niet goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Yep Soothe!Een echte eenwieler.Ik moet er eerst nog op zien te komen.Maar.. je kent me!Het gaat me lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 joehoeeeeeee,tis weer gebeurd!! alleen nog even de keuken ontdoe van de laatste maaltijdresten en dan heb ik vandaag mijn best gedaan.marjo,een éénwieler? wat gaaf nu maar flink oefenen voor het evenwicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Yehaaa Tasseke!Good good girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wat leuk Marjo, mijn liefste achternichtje uit Haarlem heeft zo'n ding en haalt daar de gekste toeren mee uit. Ze zit daar ook op de circusschool, tenminste een avond in de week.Nou nog die salto op de eenwieler! Ik tikte eerst eenwiller, maar misschien klopt dat ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Het één heeft vast met het ander te maken Vie.Eenwiller... Tja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 één nadeel het is nu zo netjes en schoon, ik durf bijna niet te lopen door het huis.eigenlijk wil ik koffie maar dat kreng blinkt zoooo tegen me aan plastic bekertje water dan maarvie, even een dagje uitsloven en het lijkt net of alles nieuw is!! kost een beetje energie maar scheelt een hoop euro's!!maar die eenwieler, die vind ik hlemaalte gek.een kennis van mij werkt bij circus elleboog en als je zit wat zij en al die kinderen voor fratsen uithalen!ok, stug blijven oefenen op de radslag dan maar, ik kom al 50 cm hoog *** even de taalvoutjes eruit halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 wing je bent toch bekend met meditatie?dat is ook stil zitten en anders mag je luihei van mij wel overnemen, voor je het weet lig je weken lang uitgevloerd en doe je niets meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wing. Waardoor leerde je waar je maag zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 dat is een ontwijkend antwoord wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ja. Onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 snap je nu hoe een maagzweer ontwikkeld?onverwerkte emoties en stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Nou weet je waar die zit.En nu? Moet er iets mee gebeuren?Knopen gaan er moeilijk uit kan ik uit ervaring melden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 nee wing het ging om de vraag van marjomaar ve mediatie gesproken, natuurlijk weet ik dat er meerdere soorten zijn, vandaag heb ik mij aan de schoonmaakmeditatie overgegeven.het heeft me niet echt rustiger gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden