Spring naar bijdragen

vrijdag 16 januari 2009

Houtje

Aanbevolen berichten

Ik moet snel zijn want ik moet straks met de bus. En de tijden zijn echt maar suggesties:huh:

Vervelend dat piekeren en mooi gezegd, Houtje. het is inderdaad als op een schommel zitten.

Marjo, je komt er wel. Up and downs en dan zit je ineens in rustig vaarwater. Het heeft zijn tijd nodig,
het is ook niet niets waar je door heen gaat.

Soothe, mag ik je vragen waarom je jouw onderschrijft hebt gekozen? Ik weet dat As You Like It een comedie is maar geloof mij het was niet grappig om je er door heen te worstelen.
In ieder geval het geeft mij een beetje unheimlich gevoel. Dit is dus intresse, geen aanval of zo daar is het allemaal nog te vroeg voor. Ik vraag mij het al een tijdje af.

En nu moet ik weer de kou in en rennen, wel eerst even douchen en aankleden. het zou niet de eerste keer zijn dat ik bij de poort kom en mij realiseer dat ik nog in mijn badjas sta. Hoe bedoel je, druk koppie?
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo, ik weet wat Shakespeare bedoelde. Het melancholisch type, in het stuk ziet de
wereld als een podium, waar op ons leven zich afspeelt.
De zeven stadia, die doorlopen worden.

Ik heb er mijn eigen lading aan gegeven. Ik vind het leven een poppenkast , je moet iets van humor hebben om de zotheid te doorgronden!
Een volstrekt zinloze aangelegenheid. Maar we moeten er wel het beste van maken, onder de gegeven omstandigheden.

Ik vind het voor mij een goed onderschrift. Het is alles één grote "comedie" waar ik een rol in speel.

That's it, that's all!

Groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mijn spreuk van de dag moet je wel rustig huppelen Tas

'In het nu blijven is als koorddansen waarbij elke stap er één is'

ik heb zelfs een engelenkaartje voor mezelf getrokken vandaag en trok 'vergeving'

Zometeen mag ik naar de bloedbank en weer verplicht een uurtje rusten op die rare stoelen van hun, je kan er net niet comfortabel op liggen en ook niet zitten. ca 40 minuten pompen ze je bloed in een machine, waar het plasma er uit gefilterd wordt en dan krijg je je bloed weer terug, Dat doen ze dan 3x en dan hebben ze een zak plasma van 600 ml, waarmee weer heel veel mensen geholpen zijn en ik heb er geen last van. Toch wel mooi eigenlijk.. alleen jammer dat ik er voor door de kou moet want het is waterkoud hier en ik had best nog wel even in bed willen liggen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee pip, ik heb het overzicht niet meer

vroeger was ik altijd bezig met mijn huisje maar de laatste twee jaar is het een drama!
ik wordt er ok giga moedeloos van, zo heb je alles gedaan en voordat ik een half uur verder ben is het weer net of er een bom is ontploft.

de thuishulp komt van therapie, de volgende drie weken zal ik wel uitgeteld zijn en zo wordt er toch nog een beetje op me gelet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...

Meld me even om te melden, dat alles hier goed gaat, alleen ik die "fijne"griep te pakken heb..:(
Koorts, zweten en spierpijn, nou ja, de hele mikmak dus...
Wel een leuk weekend gehad, schaatsen!! Geweldig, dat was lang geleden. De kinderen vonden het prachtig. We hadden koekjes en warme chocomelk bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de kleinkinders zijn bij hun andere grootouders vandaag, dit is zo geen doen hier. Gelukkig komt er in de loop van de dag wel een techneut langs. Heel romantisch hoor,, zo'n oud arbeidershuisje in de polder, maar af en toe word ik gestoord van het oncomfortabele van dingen die kapot gaan.

Overigens over meetings enzo: in het begin toen ik hier schreef liet ik me meeslepen en leek het me allemaal geweldig. Maar achteraf denk ik, dat is niets voor mij. Van groepen sla ik toch al dicht.
Ik wil een aantal mensen op den duur wel ontmoeten, maar dan 1 op 1, en pas als ik aan mijn gehoor ben geopereerd. Want momenteel is het geen lolletje om met mij te converseren, als je geen schorre keel wil krijgen of als je niet heel getraind bent in het spreken tegen slechthorende mensen.

Hoe dan ook, ik ben welgemoed en geniet van de dingen die op mijn pad komen. De verwondering komt weer terug en elke dag valt er iets te leren (leven). Zelfs nare dingen die gebeuren zie ik dan maar als de nodige dingen om mee om te leren gaan zonder verdoving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog even een half uurtje op de bank doezelen, want daarna moet ik langs de apotheek om m'n nieuwe voorraad refusal op te halen en daarna de kinderen.
Ik weet het, niet veel soeps van mijn kant, maar ik voel me zo mogelijk nog minder. Zodra ik weer fitter ben, meld ik me weer.
Ik hou het in ieder geval droog!!
Hopelijk tot volgende week en uiteraard, dat jullie niet ziek worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi beste mensen

vandaag mijn pc eens schonen er staat veel te veel troep op dus actie.

Verder ga ik door de badkamer huppelen met een fles bleekmiddel en glassex.

Over dromen gesproken en verwerken van emoties. Ik droom de afgelopen drie nachten van mijn exen.
Dinsdag ex 1, woe nr. 2 en toen dacht ik al, zou toch wat zijn als ik nu droom van 3
en ja hoor, niet in de juiste volgorde van relaties, maar het is toch vreemd. En niet zomaar even dat ze mijn droom binnenwippen nee echt een volledige droom. Zal dus ook wel een vorm van verwerken zijn van mislukte relaties:huh:
Hoop dat ik vanacht niet van mijn man droom dan he, slecht teken, ga ik hem al bij voorbaat verwerken;)

Maar goed ik ben er achter dat wijn eigenlijk hardstikke smerig is. Zuur en bitter. Ik dacht altijd dat ik dronk omdat ik het zo lekker vond. Nee bij mij ging het dus ook om de roes.
Nu ik vreselijk aan het minderen ben merk ik dat ik zelfs dat ene glaasje vaak laat staan,
reden: van 1 glas krijg je niet dat ontspannen gevoel en daar ik toch niet door mag en kan drinken heb ik ook geen behoefte aan dat ene glas en neem ik liever een lekker sapje of warme thee met veel suiker.

Ik heb hier dus weer wat geleerd over mijn eigen motivatie om te drinken. Vind het dus helemaal niet zo lekker als dat ik dacht heb altijd gedronken om hele andere redenen
zo zie je je bent nooit en te nimmer oud om te leren.

Vie rottig dat je kachel het niet doet maar een houtkachel geeft toch ook heel veel warmte, ik vind het zelfs behaaglijker als de cv.
Jammer dat je kleinkinderen niet komen, daar zal je wel vreselijk van balen.

Wens jullie een fijne dag, ik ga acties ondernemen.
groetjes Antonia

Oh en Eva, ik ken je niet maar een fijne verjaardag
:huh::$:$:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Strak plan Antonia. Ik ben de laatste tijd verslaafd aan ouderwetse Vim. Het is zelfs zo gek geworden dat ik de voegen tussen de tegels van de keuken met een oude tandenborstel en Vim heb gedaan.

Ik snap wat je schrijft, over dat lekkere van wijn, wat eigenlijk niet lekker is. Daar ben ik ook door scha en schande achtergekomen, dat de oorzaak heel ergens anders lag. En dat is mijn grote probleem, nog steeds: hoe kom ik van dat verlangen naar roes af? Ben daar nog steeds keihard mee aan het werk, want je leven verandert toch een heleboel. Tenminste het mijne wel. Het gaat wel stukje bij beetje beter hoor. Heb nog steeds de pest in dat ik te ver ben gegaan met drank, zodat ik gewoon niet meer een of twee glazen kan drinken.

Merkwaardig, van die dromen.

Nee valt wel mee hoor, dat de kleinkindjes vandaag bij hun andere grootouders zijn. Wij zien ze vaak genoeg, en een paar maal in de week breng ik ze naar hun schooltje/opvang. Vind het zelf nog steeds een heel gek idee dat ik er met mijn huwelijk afgelopen jaar, zomaar drie kleinkinderen bij heb gekregen. Je slaat wel een fase over.
Ja een open haard is fijn, maar verwarmt alleen de kamer. Als je in de keuken komt moet je een jas aan, hihi.

Orleando beterschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...