Houtje Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 "Piekeren is net als schommelen. Je bent wel bezig, maar je komt niet van je plaats." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Omdat ik pieker slaap ik dus niet. Dat komt weinig voor.Nu dus wel!Dan maar koffie!Dag Houtje, groet Albertina van me!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Vond ik een mooie uitspraak.Goedemorgen allemaal, heeee Soothie, ook al online?Van mij is géén kunst ik ben na het eten gaan slapen tot half 6 vanmorgen dus 11 uur achter mekaar. Ben fysiek ook wat moe door een inspannend gesprek gisteren met mijn bemoeizuchtige over mijn emoties. Brrrr, dat haalt soms zoveel boven dan moet ik zó vreselijk huilen en dan kost het zoveel energie weer te landen in het "hier en nu".Tina heeft nu mijn anti-Gremlin Eet Een Zak Drop Methode ontdekt en is verbaasd hoeveel drop ik kan wegwerken. Gelukkig beweeg ik veel dus ik ben ik niet nóg meer aangekomen. Maar Tina wordt steeds zelfstandiger gelukkig, ik loop er ook steeds minder achteraan, om te kijken of het wel goed gaat en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Albertina groet u terug Ze zit aan de blinde koffietest, ik had nog een pak Senseo en een pak huismerk van de Plus......En haar pillen erin, en de rest, en water, en sap, ze kan het allemaal al zelf hoor in de keuken maar zit al braaf met het pootje omhoog.Ik heb me gisteravond te pletter gepiekerd, ook. Erg hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Wat houdt dat in dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Goedemorgen,ben ook al erg vroeg wakker vanmorgen, 6.00:wacko:Bij mij gelukkig weinig gepieker, dus rust in het koppie.Is ook wel eens anders en dan wil ik inderdaad ook eenknopje om de piekerstand uit te schakelen.Wing,succes bij de training en HA.Pips,OOk goedemorgen.Soothe,Jij bent er ook vroeg bij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Goedemorgen!In de ban van het leven.Het gaat de goede kant op.Ik leer, ik leer, ik leer!!!Heeft veel te maken natuurlijk met het niet drinken.Nu ook met onderwijs.Ik vind het prachtig wat tegenwoordig mogelijk is.Het oude loslaten en beginnen bij je gevoel.Dochter is zo heerlijk nieuwsgierig.Vraagt het hemd van mijn lijf.Onze band groeit en wordt stevig.Ik heb gewoon vertrouwen.Lees weinig boekjes. Maar ervaar.Ze is stevig genoeg om het op haar manier te doen.Laat haar maar ervaren. Projectmatig leren.Klaas vond het eerst vaag. Maar doordat ik hem loslaat, word ikweer enthousiast. Ik begrijp het gewoon. En draag dat uit.Again. Het komt goed. Loslaten.Eigen weg. We worden nog eens dikke vrienden.Maar dan echt. Volgens mij geniet hij stiekum dat ik me losweek.Beste vent. Huh!Koffie!Wing, het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Goedemorgen allemaal.Mooi gezegd Woman. Dus eigenlijk is het simpel om te stoppen met piekeren, gewoon van die schommel afstappen Houtje doe je groetjes aan Tina, Tina doe je de groetjes aan Houtje?Gelukkig gaat het goed bij jullie. Wingchun: kom op, het is niet gemakkelijk, maar het is te doen.Marjo: goed dat je de goede kant op gaat.Pippi: ook een hele vroege morgen en voor Soothe idem dito.Ikzelf ging gister naar bed met het idee 'ha ik heb er zin in'. Stond vanmorgen op en dacht 'ha ik heb er zin in'. Tja waarin?? Gewoon, gewoon.Man loopt hier nors rond. Hij moet die auto weer normaal krijgen. Zit er benzine in.Nu vraag ik me alleen nog af WIE dat heeft gedaan. Volgens mij deed hij het zelf.Krijgt vast nog een staartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoi en een goede morgen.De verwarming heeft het hier begeven. Natuurlijk precies vlak voor het weekend en op de dag dat de kinderen er zijn. Dan maar spelletjes voor de haard gaan doen en hopen dat er vandaag nog een monteur langs kan komen.Een heel goede dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Stel. Stel dat ik nog had gedronken.Dan had ik gehandeld uit angst.Veilige keuzes gemaakt. Nu leer ik pas loslaten. En te vertrouwen op watieder mens in zich heeft. Je kan wel stellen, ik ben blij!Met dat hoofd van mij. Het durft eindelijk te luisterennaar dat hart van mij.Voorbij de opgelegde grenzen denken.Niet denken eigenlijk. Maar het eens zijn met je gevoel.Niet alsmaar twijfelen. Als het niet goed gaat houdt het niet op.Dan ga je gewoon verder.Fout is je vriend. Leer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Vie wat vervelend, maar wel knus dat je een echte kachel hebt.Marjo,Dappertje!!An,Groetjes terug, ja hier gaat alles best.Houtje gaat zo de deur uit en ik ga dan even nog lekker terug naar bed.Doe ik nooit maar vandaag ben ik een beetje moe dus mag het van mezelf.OHHHH, dat is oowat verkeerde brandstof in de auto.Laat manlief het maar lekker oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Hoe komt dit allemaal?Ik loop gewoon die gevangenis uit.Na een jaar heftig vechten. Laat ik het los.Ik treed naar buiten. Ervaar . En pik eruitwat goed voor me is. Cirkeltjes doorbreken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Voor de slechte slapers! Op Radio 5 komt nu iemand over slaapproblemen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 goedemorgen allemaal!zo een kop koffie om de dag te beginnen!ik heb een hele drukke en emotionele week achter de rug, vandaag ben ik lekker vrij en dan kan ik op mijn gemak de week doornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Waarom pieker je Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Marjo, een beetje druk in het hoofd.Iedere nacht nare dromen, waar ik steeds uit wakker word.Allemaal dingen uit het verleden.Of iedere nacht stukken uit het verleden de revue passeren.Kroegen- mijn werk- vriendinnen-m'n fouten!Als ik dan wakker word, blijf ik in zo'n onderwerp hangen.Veel dingen, die ik dacht vergeten te hebben.Komt denk ik ook, omdat de pammetjes bijna uit m'n leven zijn.En het niet drinken.Het moet toch een beetje verwerkt worden.Ga goed Marjo. Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ik herken het Soothe!Volgende fase wellicht!Hang on!Lieve Oude Amsterdammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Het was fijn hè!Samen een tijdje ophuppelen!Je blijft bij mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Are you talkin to me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Yep! You know!Ouwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 We hebben het tot hier toch maar mooi geflikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Okè, ik blijf meehuppelen. Op naar een jaar en twee maanden. Bye bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Geflikt zeker. Het was(is) geen kattenpis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 3! Toch verrekte mooi!Nu een laatste bakkie.Douchen en juist. Wandelen.Of huppelen afgewisseld met een radslag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden