Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Bouillon trekken met selderij las ik ergens..Prei erbij. Waar koop je die mix? neyH treblA?Kom je 'm proeven dan? Het wordt de kipvariant.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ach! Dochter is met haar zieke hoofdje de kameraant verbouwen. We duiken maar weer even op de bank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Tsja, je weet natuurlijk nooit of ze t hier Up Noarth verkopen.Eind reizen hoor, voor een potje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Hoi allemaal,Ik ga morgen erwtensoep eten,naar grootmoeders recept( mijne dus )Kirky, jij bent maar druk met je computers, je hebt er wel lol in geloof ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 help mij hierdoor Aub mijn broer is juist overleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 BlackyGecondoleerd.Weet niet goed wat ik moet zeggen,ik leef met je meeSterkte,heel veel dat zal je nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky, heel veel sterkte meisje!Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen.Heel, veel sterkte in deze verschrikkelijke periode.Ik ben diep geraakt!Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ach Blacky,meisje wat een trieste boodschap,gecondoleerd.Wat kan ik vanaf hier voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ach Blacky... mijn condoleances lieverd. Hij heeft nu geen pijn en geen zorgen meer.Hier brandt een kaarsje voor jou en voor hem.Nu wel eerst aan jezelf blijven denken hoor! Voor hem hoef je niet meer sterk te zijn want hij heeft rust.Maar jij hebt je nuchtere zelf hard nodig, en je familie heeft jou ook nodig. En jij hun.Het is nog geen jaar geleden dat mijn oudere broer overleed na een lang ziekbed dus ik weet ongeveer hoe het voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky,Lieverd. Veel sterkte! Hij is nu over zijn lijden heen en nu hoef jij je geen zorgen meer te maken over zijn toestand. Ik sla mijn arm over je heen en geef mijn schouder om op te huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky,ik hoor net van Tina (ik zat niet achter het forum) dat je broer is overleden. Zo snel, dat is wel een schok. Maar mijn eerste gedachte is toch dat hem een lange(re) en pijnlijke lijdensweg is bespaard.Ik wens hem zielerust rust, Marga de kracht die ze nodig heeft en jou moed & sterkte. Er is niets wat je nu NU dat wil zeggen NU kunt doen, maar er is alleen iets wat NIET helpt, en dat weet je wel. Dat verandert niets aan je oprechte verdriet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky LieverdGecondoleerd met het overlijden van je oudste broer:heart:Ik vind het heel erg voor je en ik hoop dat je rust kunt vinden in het feit, dat je nog bij hem hebt kunnen zijn in Spanje. En dat jullie hebben kunnen praten met elkaar.Ik weet dat je in het verleden erge moeilijkheden met hem beleeft hebt en nu kan je met mildheid terug kijken naar de laatste maanden.Je hebt het boek mooi kunnen afsluiten en ik hoop dat je daar troost uit kunt halen.Gelukkig heeft hij niet te lang hoeven lijden.Ik wens je veel kracht toe en brand een kaarsje voor je.Pas goed op jezelf, meissie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Lieve BlackyHij is vrijIk zou je willen vasthoudensamen met je schreeuwenMeis doorsta dit nuchteren eerlijk met jezelf In stilte voel ik jou Je was er voor hem. Dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky, gecondoleerd. ik weet niet goed wat ik moet zeggen, iedereen leeft met je mee, laat het je kracht geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky, alles is al gezegd! heel veel sterkte met dit grote verlies, er blijft jou niet veel bespaard!Ga je nu versneld naar Spanje?Hou je taai he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ik was net buitenEr is een heldere frisse hemelMet oneindig veel sterrenDaar ga ik nog even naar kijkenen denk aan je Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Blacky, gecondoleerd met het overlijden van je broer. Waar je al zo bang voor was is nu wel ineens gebeurd. Toch ook een stukje van jou, je broer, die nu is overleden. Het komt wel heel dichtbij en is een enorme beproeving voor jou en je leven. Ik wens je veel kracht, moed en wijsheid toe voor de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Gecondoleerd en heel veel sterkte Blacky. Erg snel gegaan, daardoor is je broer wel een lange lijdensweg bespaard gebleven. Ik hoop voor je dat je dit verdriet goed kunt verwerken al is dat natuurlijk ook een kwestie van tijd; geef het die tijd. Blijf overeind lieve Blacky, je hebt het al niet makkelijk.. Voor nu een hug en het allerbeste. Hou contact als we iets voor je kunnen betekenen hier, een luisterend oor misschien. Ik wens je toe dat je dit niet alleen hoeft te verwerken en iemand in je nabijheid je bij kan staan.Veel liefsHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Wing, het hehannes.Je zal er doorheen moeten!Probeer je te concentrerenZoek de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Wingchun: wat is gehannes? Ben je onrustig, heb je trek,... wat denk je? Pas dan kan je er helpende gedachten tegenover zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ok. Wel rustig.Dus waarom drinken.Stel nog een uur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Ben niet goed op de hoogte Wing, heb je het over craving? Slik je refusal...zoniet, waarom niet? Kan je verzekeren dat het rust geeft met gremlins in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Goed zo Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden