An Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Kirky: stoppen met roken gaat zelden in EEN keer, gemiddeld vallen mensen 2 of 3 keer terug voordat ze echt stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 ....van mij ook niet (het forum) maar ik VREES niet Haha...kan die gremlins ook wel eens uitlachen, uiteindelijk zijn het alleen maar 'mispunten' Och, ik draai het maar een beetje om, moet heel wat gebeuren wil ik echt in de sloot vallen en daar niet meer uitkomen. Heb er in het verleden veel harder tegen moeten vechten. Terugval? Oké, opstaan en aktie!Ga morgenvroeg weer eens bloed laten prikken; is nu bijna een jaar geleden. Cholesterol was toen te hoog (hoogstwaarschijnlijk alcoholgerelateerd) en de Asat en Alat waarden waren te hoog, wat duidt op leveronstekingkjes. Ben nu bijna 1 jaar verder (23 januari) en heb van die 365 dagen er 15 overmatig gedronken. Baal weliswaar van de terugval in september en uitglijder (1e kerstdag) maar tel toch ook mijn zegeningen: 350 dagen droog gestaan. Ga niet op mijn borst slaan van trots maar verder met de wil om het onderliggende probleem aan te pakken. Mijn lichaam heeft zich iig wel kunnen herstellen, heb goed gegeten goed geslapen en rustige periodes gekend. Voel me ook veel energieker.Trouwens nog steeds niet ondanks de belofte van casemanager vorige week teruggebeld. Heb dat vrijdag met iemand van de bureaudienst van Novadic aangekaart; heb verdorie 3 keer gebelt met het verzoek dat zij mij terugbelt...niets! Ze gaf me zowaar gelijk (!) en heeft haar een mail gestuurd dat ze me wat de psych. betreft maandag terug moet bellen over het resultaat van die besprekingen. Ze is ook al een keer een afspraak vergeten in november.Ben overigens wel zeer beleefd gebleven aan de telefoon...ahum, daarna maar even @#$@%^ gefoeterd Fijne dag gehad trouwens, leuk om wat oud-collega's tegen te komen Nog maar effe een kus voor Blacky en een Hou het droog meid, vooral nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Allereerst Pipi,Wat heerlijk he dat die verjaardag zo goed verlopen is.Moet jou ook een extra gevoel van voldoening geven en is goed voor je zelfvertrouwen.Nog gefeliciteerd trouwens, fijn dat hij het zo leuk heeft gehad.Kirky,Ja, nog even over dat roken, ik vind ook dat het veel overeenkomsten heeft met stoppen met drinkern.Nu rook ik niet meer en drink niet meer.Ik heb beide in grote hoeveelhden gedaan en ben met beide ook al honderd keer gestopt voor het definitief lukte.Rook nu 18 jaar niet meer,maar heb het geprobeerd met kauwgom en nicotinepleisters en het boek van Allen Care.Niets hielp,tot op een dag ineens wel. Had genoeg geleerd van al m,n stoppogingenAlleen stoppen met drinken is me gelukt via internethulp,anders dronk ik nu nog dat weet ik zeker.Dat extra duwtje heb ik gewoon nodig gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Har: het is goed af en toe de balans op te maken en tot de conclusie te komen dat je er beter voor staat als een jaar geleden! En ik ga zo naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Wing: ja dat vond ik ook al. Gewoon door blijven schrijven doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Nou ja, Kirky, dat komt vast wel. Als je straks je rijbewijs weer hebt, mag je niet in de taxi roken, wat dat is werkplek.En ik denk dat men ooit nog wel het roken in een auto zowiezo gaat verbieden. Feit is namelijk dat roken het zicht net zo beperkt als mist. En als ook nog eens de chauffeur rookt, is die wel bezig met wat anders dan rijden en opletten. En stel dat die zich op een cruciaal moment verslikt in de rook?Ik denk trouwens niet dat er meer dan vroeger met teveel op gereden wordt. Beginnend bestuurders mogen nog niet 1 glas drinken om al boven de limiet te zitten. En er wordt meer gecontrolleerd op alcohol dan een paar jaar terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Blacky, wat akelig voor je!Gecondoleerd met dit grote verlies.Je zag het wel aankomen, maar daar wordt de pijn niet minder van vrees ik!Heel veel sterkte de komende periode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 quote: Originally posted by: AnHar: het is goed af en toe de balans op te maken en tot de conclusie te komen dat je er beter voor staat als een jaar geleden! En ik ga zo naar bed. Rot voor je dat je in een dip zit, maar jou kennende (? ) gaat dat ook wel weer over, je bent sterk meid! Hopelijk is het maar een zich aankondigend griepje; je klinkt een beetje depri de laatste dagen...bijna niet meer de oude An, maar dat bén je wel!Liefs en slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 An, volhouden hoor!Pippi, weer een mijlpaal!En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met Pietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunMensen, jullie lezen echt slecht. Ik kan maar beter weer gaan schilderen. ???? Helpt dat ons om beter te kunnen luisteren? Wat wil je zeggen...ben 1 en al oor, uh...lezersoog. Tsja, dat virtuele hé! Verdorie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 An, Bako was ook wat down rond de 2,5 maand niet drinken. Ze herkende zichzelf ook niet meer en was niet zoals ze altijd was. Dat was ook met een paar daagjes over.Even doorzetten dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 JipperdePIP Hoera!!!! Duhuu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Oh! Ze is er niet eens... Hello again Heb ik nog wat te melden?Uuuhhh.... Heldere hemel, met Heeeel veeeeel sterretjes!Gleed een beetje door de laatste bocht huh?Dat was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht op een rommelbeurs vandaag voor 3 euro. Bij het oude toetsenbord bleef de backspace hangen. Erg vervelend. Als je hem éénmaal indrukte verdween de hele tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Same at Floor's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Marjo, word ik nou gevloerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ipon!10 points Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Geintje Floor!Ik heb het weer..Coulissen Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 quote: Originally posted by: marjoSame at Floor's Verbaast me Marjo dat jouw toetsenbord nog niet helemaal versleten is....heeft heel wat onder jouw Adb activiteiten te lijden Moet voor die smiley's trouwens toch ook vermoeiend zijn om telkens maar weer onze woorden emoties mee te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 heb jullie de ganse dag niet gelezen sorry :-((deze morgen mij overslapen door nieuwe medicatie dus vlucht gemist voel mij ..... vul zelf maar in aub ,ganse dag bezig geweest om vandaag nog in spanje te geraken maar niets (vertrek morgen naar spanje maar zal te laat zijn ivm crematie broer dit gebeurt om 9 uur en ik ben er pas om 15 uur dit is echt k** mensen weten jullie dat ??9 januari verjaardag papa 11 januari mijn verjaardag 14 januari 4 jaar geleden dat mijn ma suicide gepleegt heeft 17 januari mijn broer die overlijd , hoe overleef ik dit , ben echt kapot en het enige dat ik drink is koffie koffie en nog eens koffie sta ondertussen stijf van de koffie ;-((ik kan niet meer en ik wil ook niet meer gewoon kapot op basta en neen ga geen domme dingen doen maar mis mij maatje hoop dat ik morgen op tijd wakker ben maar vindt het k** dat ik niet op tijd ben ivm crematie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Blacky, wat erg voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Blacky, heel erg naar voor je Kan niemand je morgen wakker maken c.q. controleren of je wakker bent? Ex of buurvrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Of moet iemand van het forum je om een bepaalde tijd bellen? Telefoon naast je bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Ik kan me voorstellen dat je het niet meer denkt te kunnen.Maar je bent oersterk meissie. Ik hoop dat je straks nog even slaapten morgen op tijd wakker bent voor je vlucht.Het is vreselijk. Maar het is zo. Je kunt er nog voor Marga zijn hè.En zij voor jou. Ik denk aan je Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden