Spring naar bijdragen

donderdag 22 januari

albertina

Aanbevolen berichten

Blacky, amiga mia, het leven trekt niet onopgemerkt aan je voorbij, wat een kommer en kwel.
De gene die aan het verdelen is geslagen, heeft behoorlijk geknoeid.
Jij bent rijk "beloond".

De hoge bedoeling van het bestaan ontgaat me volledig.

Ik leef met je mee! Je komt zo onderhand wel voor een beetje rust in aanmerking.
Blacky, probeer de drank weg te houden, niet makkelijk als de ene trigger na de andere komt.
Ik denk dat je sterk bent. Wanneer je hier goed doorheen komt, dan kom je sterker terug.

En dan maar hopen dat er wat rust aan de horizon gloort.
Blacky, wat Wing ook zei:go with the flow!!

Blacky,wat kan een zinnig mens verder nog zeggen dan een oprecht, STERKTE!

Groet en hou je bijeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rat, kom maar door met die schaapjes!

Mn ex is vanavond rustig in slaap gevallen en niet meer wakker geworden. Ik was blij te horen dat het zo is gegaan. Vele vriendinnen over de vloer gehad daarna. Veel warmte en genegenheid. Dat voelt goed. Nu is het klaar met de dag. Naar bed en hopelijk lekker slapen en wel weer wakker worden, hoop ik dan toch. Morgen ga ik naar haar toe, is ook weer goed. Tja, wat een verdriet overal.

Blacky meid, ik denk aan je en leef met je mee. Take care.

Voor allen een:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi wing ,
noppes denk niet dat ik kan slapen vannacht , en vlucht dus zoals altijd in het werk ........gelukkig niet in de drank .
morgen op tijd vertrekken en mijn ex een warme knuffel gaan geven ivm het overlijden van haar ma , hoop enkel dat haar nieuwe liefde er niet is ;-((
heb wel geen knuffel van haar gekregen ivm overlijden mijn broer maar ja mijn ex ........... vliegt momenteel op wolkjes van de liefde :-)) maar ik ben niet iemand van oog om oog , tand om tand .
gelukkig morgen afsraak psygologe , het is soms echt een naar gevoel dat ik hier alleen door moet , maar ja heb al hevigere stormen door zwommen al staat het water mij momenteel eerlijk aan de lippen , maar als ik dan de liefde van mijn diertjes voel omdat die voelen dat ik triest ben dan weet ik dat ik verder moet voor hen
voor de rest de laatste dagen echt de beslissing genomen niemand meer in mijn hart toe te laten want het doet teveel pijn als ze overlijden of op een ander manier weg vallen ,
zo en nu ga ik kuisen want moet bezig zijn
blacky den zombie
ps ik denk dus dat men dit bedoeld met overlevings stand ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om dat ik hier schrijf dat iemand is overleden moet het forum niet stil vallen , ik wou het gewoon effe kwijt .
bijna twee maanden ben ik verkeerd bezig geweest ik bedoel hiermee dat ik sommige dagen wel dronk , maar de meeste dagen niet , dat drinken maakte van mij een looser , terwijl ik goed besef dat ik geen loser ben .
gestopt met drinken 4 maanden na de suicide van mijn ma , een keer 437 dagen nuchter geweest , en ook de de laatse keer een jaar nuchter, eigenlijk feitelijk zou ik even lang nuchter zijn als ons aller bambam , maar het zij niet zo matbe maybe is den eene zijn pad een beetje met meer keien bestrooidt als dat van een ander iemand weet het niet en wil het eigenlijk feitelijk ook niet weten .
waarom schrijf ik dit allemaal om aan de nieuwkomers te bezijwen dat indien men wil maar dan ook echt wil wel de kracht in zijn/haar eigen kan vinden .
ik alleen en hiermee bedoel ik , ik alleen weet de waarom ik hervallen ben en daar zal ik nooit meer aan toe geven
zo en nu verder kuisen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink mn choco met een zelfgemaakt plakje cake van de buurvrouw.
Morgen een rustdag inlassen. Mag wel wat doen maar zeker in een hele lage versnelling.
Wil nu proberen om alleen zaterdag middag de stad in te gaan. Als een leuk uitje. In plaats van geld aan de kroeg uitgeven mag ik dan wat leuks kopen voor mezelf. Boodschappen ook wat meer halen voor een aantal dagen. Lukt al goed, niet meer elke dag naar de supermarkt zoals ik jaren en jaren gedaan heb voor de boozz. Kan best om de drie dagen boodschaps halen, als ik dat weet van te voren.
Ben hartstikke moe dus als de choco op is ga ik enorm lekker slapen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...