bohemia Geplaatst 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 23 januari 2009 Trusten allemaal even voor de duidelijkheid in de winter is het tijdsverschil met NL 3 uur en in de zomer 5 uur (vroeger dan in NL).Ben vandaag niet naar het strand gegaan want het regende vreselijk dus maar op de bank gehangen.
Otje Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Geplaatst 24 januari 2009 Stoer van je marieke, jij blij, jij hebt morgen iig geen kater, dat is een flinke winst !!Hoi Carolien, wat fijn weer wat van je te lezen !!
tapas Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Geplaatst 24 januari 2009 Hehe, ik ben er ook weer, had eerst een verjaardag, gezellig met 12 mensen waarvan ik er maar 2 kende aan tafel gegeten, en iets teveel gegeten zodat ik misselijk werd, tegen 11 uur naar huis gelopen waar mijn buuvrouw me in paniek stond op te wachten, haar kat had een naald ingeslikt (ging het hier vandaag niet even over katten) dus ik snel mijn vinger in de strot gestoken maar dat hielp niet echt, toen maar 2 rennies genomen en mee naar de dierenarts, rontgenfoto gemaakt en de naald zat in de maag dus kat is nu onder het mes en ik net weer thuis.Dan is het toch fijn dat je dat allemaal nuchter mag doen. Op de kinderen na op de verjaardag was iedereen aan de rode wijn en het kriebelde wel heel even, ach, ik wist dat ik het vanavond best wel bij 1 glas wijn had kunnen houden maar het voegt zo weinig toe, dus de icetea was ook lekker bij het eten.Inmiddels is mijn maag weer tot rust gekomen net als de buurvrouw dus nu maar eventjes opslomen en zo slapen.Vie, wat jij over etiketjes schreef, natuurlijk is het zaak jezelf te accepteren zoals je bent, maar ik voor mezelf kom er achter dat ik langzaamaan weer de depressie induik, me niet meer echt kan ontspannen, niet meer echt kan genieten, nergens enthousiast over kunnen zijn en alles maar zo'n beetje onderga, het is niet rampzalig maar er is ook niet veel aan. Ik doe steeds minder en het lijkt soms ook wel of ik steeds minder aan kan.Ik heb me daar 3 maanden lang bij neergelegd, steeds meer mijn rust genomen, zonder verbetering en heb er nu genoeg van. Etiketje of niet, als er door zo'n etiketje blijkt dat er bv medicatie is die me wat meer rust kan geven dan wil ik best wel een etiketje hebben. Ik wil nooit meer drinken maar ik mis wel de ontspanning die het drinken me kon geven, even de controle los kunnen laten en 'los' gaan ipv continue een piekerhoofd hebben behalve als ik slaap.en dat ga ik zo maar eens doen trouwens, slapen!
bohemia Geplaatst 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 24 januari 2009 quote: Originally posted by: tapasIk heb me daar 3 maanden lang bij neergelegd, steeds meer mijn rust genomen, zonder verbetering en heb er nu genoeg van. Etiketje of niet, als er door zo'n etiketje blijkt dat er bv medicatie is die me wat meer rust kan geven dan wil ik best wel een etiketje hebben. Ik wil nooit meer drinken maar ik mis wel de ontspanning die het drinken me kon geven, even de controle los kunnen laten en 'los' gaan ipv continue een piekerhoofd hebben behalve als ik slaap. en dat ga ik zo maar eens doen trouwens, slapen! Dat ken ik helemaal, je gedachten stoppen niet blijft maar malen en malen, dus hup nog maar een extra slaappil.
bohemia Geplaatst 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst 24 januari 2009 Blacky bedankt voor de link, ik heb ze aangeschreven of ik hulp kan krijgen in het Engels. Waardeer het erg!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden