AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Mensen ik ga slapen truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik kom en iedereen gaat weg.Dit hoef ik niet persoonlijk op te vatten.Gezien het tijdstip is het normaal dat iedereen zijn bedstee op zoekt.Ik wens de slapers een hele goede nacht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 nou, ik kom ook nog even om de hoek kijken, nog even een mooie documentaire bekeken op holland docen nu maar eens gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Nee, hoor, Pippi, ik kwam gewoon nog even langs. Kijken hoe het hier gaat. En evt. een gezellig babbeltje.Hoi Tapas, slaap zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Eeeeks dat MOETen is er toch te veel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik had nog een klusje gedaan en daardoor vergeten mijn pilletje in te nemen. Ik ben dus nog helemaal wakker, want ook gedoucht en dat is iets waar ik wakker van word als ik dat 's avonds doe. 's Morgens word ik er dan slaperig van. 't Zou beter omgekeerd werken, zou veel handiger zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 'k Doe nog een spelletje op de compu en dan zal mijn haar wel droog zijn en pilletje beginnen werken.Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik heb ook net mijn pilletjes genomen dus moet ook nog even wachten tot het wat rustiger in het koppie wordt.Vandaag helemaal niks gedaan, nou ja niks, voor mijn doen niks, wel hardgelopen maar daarna bankhangen, achter de computer hangen. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant geeft het me ook geen voldoening.moet dat dan? wat moet?.. niks moet!maar in mijn koppie moet er van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Hoi dames!Ik kom ook nog even goedenacht wensen!Hier blijft alles nog steeds droog...zou het me dan weer lukken?Ik zou nu wel trek hebben...slaapmutsje hè?Ach, ik ga de hond nog even uitlaten, en dan nog wat snaaien, en naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik moest ook niks vandaag, behalve de was- en droogmachine. Toch heb ik veel gedaan. De kamer helemaal geveegd, gehaakt, met de kinderen gekletst, allerlei rommeldingetjes gedaan en - heel belangrijk - een gesprek met man over gevoelens.Ja, ja, het wordt hier nog wat! En mijn koppie draait nog op volle toeren terwijl mijn lijf aan rust toe is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Trees,Pasterop he! Slaapmutsje - me hoela! Dan word je extra wakker om te plassen en kun je daarna niet meer slapen.Hondje uit, vrouwtje uit, hondje in mandje, vrouwtje snaait, vrouwtje in bedje.Slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 en deze vrouw gaat nu ook in het mandje en morgen lekker uitslapentrusten alvastsnaai ze Trees, alles maar geen slaapmutsje! zou zonde zijn van deze verdere nuchtere dag tot morgen maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Goh, best lekker buiten! Je ruikt alle open haarden die er vanavond gebrand hebben!Corinne, ga jij zélf eens naar bed!.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden