Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 Januari

bohemia

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 576
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Karinneke niet voor alles is een oplossing en een probleem met de belasting is een hardnekkig iets.
Ze laten niet los.
Via internet en kantoren kun je informatie vragen over je probleem.

Met mij gaat het goed.
Ik hoef me niet meer in allerlei vreemde bochten te wringen om mijn doel te bereiken.
Ups en dows.
Maar leefbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bambam, heel veel sterkte vandaag en knap, dat je het nuchter tegenmoet ziet. Zal een kaars voor je aansteken.

An, van harte!
:present::musicnote::heart::present::moon::heart::sun::musicnote:
Eind deze maand heb ik er de 1e 3 maanden ook droog opzitten. Weet, dat er wel een paar aan me twijfelden afgelopen week, maar de gremlins hard weggemept, refusal braaf doorgeslikt elke ochtend en 2 van onze 3 kinderen waren ziek afgelopen weekend dus afleiding genoeg.

Blacky, wat krijg jij een portie leed over je heen, dat is niet normaal meer...heel veel sterkte daar in Begie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, ik wens je heel veel sterkte vandaag, laat het maar over je heen komen allemaal, dat is tenminste wat mij helpt, en heel knap dat je de alcohol laat staan. Dat betekent dus dat je heel sterk bent.
Orleando, ik heb je vanaf het begin gevolgd en vind het zo knap, dat je het gewoon effe flikt...daar kan ik een voorbeeld aan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, wat een prachtige foto van het Spaarne!
Ik denk dat als je met je foto langs dat rijtje huizen langs gaat (of stop een kleine afdruk in de bus!)
dat je die foto bij al die adressen wel kan verkopen! Als ík daar woonde zou ik hem in ieder geval op groot formaat willen hebben!

En An, daar komt-ie dan:

:present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::camera::):rose::heart::present::musicnote::present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::camera::):rose::heart::present::musicnote::present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::camera::):rose::heart::present::musicnote::present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::came:present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::camera::):rose::heart::present::musicnote:ra;:):rose::heart::present::g:present::rose::D:musicnote::):sun:B):moon::present::camera::):rose::heart::present::musicnote:ift;

DRIE MAANDEN!!!!Wie had dat gedacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, ik vind het fijn te horen dat je refusal slikt.
Gewoon een jaar blijven slikken.
Wat is uiteindelijk een jaar op een mensen leven.
Je hebt dan wel de beroerdste tijd achter je liggen.
En weten dat je absoluut niet kunt drinken geeft rust.
Mocht dan toch de onrust de kop opsteken heeft dat
andere oorzaken.
Pak het aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak nooit slingers omdat ik daar te lui voor ben maar in dit geval wil ik een uitzondering maken!
An!!! meid, het is je gelukt! je hebt een flinke ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen 3 maanden!!
dus speciaal voor jou:

:D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart::D:musicnote::present::heart:

de was staat te draaien, ik ga zo de vuilnis op straat zetten (vorige week vergeten grmpff) en met de hond lopen en wie weet nog hardlopen maar dan wel zonder hond want die loopt vaak zo te miepen!

Bambam, rouwen is zuiverend, klinkt raar, maar zometeen samen met andere vrienden en bekenden afscheid nemen van je ex-lief is een bijzondere gebeurtenis, met een lach en een traan, het gevoel wat er gewoon mag zijn, pijn in je hart maar weten dat het goed is zo. Ik wens je een mooi en goed afscheid toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit tussendoor het draadje van gisteren door te nemen. Tasseke, ik las van je operatie en dat je je nog niet goed voelt. Ik heb eens een minuscule ingreep onder narcose gehad. Reageerde ook heel goed op de narcose, niet ziek of zo en had ook geen last van napijn. Maar die narcose hakte er toch in, heb me toch zeker een week heel raar gevoeld. Ik kan me heel goed voorstellen, dat jij je nu niet goed voelt, want bij jou komt er nog wel wat meer bij. Doe maar lekker rustig aan, het komt vast goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juicy, bedankt voor je compliment, maar word er een beetje verlegen van. Het is nog elke dag een gevecht, maar heb wel steeds meer het gevoel aan de winerszijde te staan. Dat is wel eens heel anders geweest.

Rudy, je hebt gelijk. Wat is een jaar refusal slikken als stok achter de deur in vergelijking met die bijna 3 kl*tejaren die ik verloren heb met dat gezuip en gevecht en weer verliezen? Niks dus. En beter refusal slikken en me (helaas nog steeds) hondsmoe voelen, dan 's morgens uit m'n bed kruipen en me soms niet eens herinneren hoe ik erin ben gekomen, met een kater van hier tot Amsterdam en dan tegen de middag me toch maar weer nuchter drinken.
Als ik eraan terugdenk; hoe belachelijk was ik bezig en hoeveel mooie dingen heb ik gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen!

Van :heart:te gefeliciflap An!!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;)

BB, sterkte vandaag, ik hoop dat je een mooi en warm afscheidt hebt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, dit bovenstaande stukje tekst zou je steeds weer moeten lezen als je trek krijgt: hoe belachelijk was ik bezig en hoeveel mooie dingen heb ik gemist
en wie weet omdraaien, drinken is belachelijk, nu ik niet drink maak ik veel mooiere dingen mee dan toen ik wel dronk.

Ik mag zo de kat van de buurvrouw naar de dierenarts brengen, ze moet de hele dag werken en kat wil niet echt goed gaan eten na haar operatie van vrijdagnacht (naald uit de maag verwijderd). Ik zou vandaag zowiezo gaan proberen het beest aan het eten te krijgen maar als het voor haar beter voelt dan is dit ook goed.. dus zometeen kat in het mandje proppen en op de fiets naar de DA.
Domme kat, wie slikt er dan ook een naald door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present::heart::light::sun::present:

Mijn langste slinger ooit, voor iedereen die vandaag de 1e laat staan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een kieskeurig wezen als een kat, vind ik dat zeer uniek Tapas. Een naald nog wel!
Succes bij de vet!

Ik begin hier het twijfelachtige gevoel te krijgen dat de gewoonte van kopen begint te vervallen in de gewoonte niet meer te drinken. Gisteren bij een vriend wezen eten die voor zichzelf een fles wijn open trok en ik heb er geen enkele moeite meegehad om lekker aan de thee te zitten. Hij anderhalve fles wijn, ik zei de gek 2 potten thee. :D Was super gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...