Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Im offDe speculaties staan mij zeer tegen bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ik kon het van jou nog hebben maar ik krijg een heel forum over me heenen ik zeg je eerlijk dat ik niet zonder dit forum kan anders was ik al uitgelogd ennever noooooooiiiit niet meer terugIk weet niet wat die vent veroorzaakt heeft en WIL (met 1 L hè) het ook niet weten.en ook al voel ik, nou ik voel het niet alleen ik Ben van alle kanten aangevallen dat het niet jullie schuld is want nogmaals Ik ken hier niemand maar Jullie ook nietik neem niemand iets kwalijk maar een fijne situatie was het absoluut niet het was ik weet niet of ik dat zeggen mag of dat het lijkt op die ander en nu wil ik weer iets zeggen wat zeker niet maglekkere positie zit ik in ik ben er wel even klaar mee het heeft me pijn gedaan en doet het nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zijn jullie aan het ruzieën jongens en meisjes?Laten we alsjeblieft een keer proberen ons niet bezig te houden met verdachtmakingen/verdenkingen en wantrouwen. Dat is hier al zo vaak gebeurd, en het heeft nog nooit iets goeds opgeleverd, maar wel een heleboel ellende en onduidelijkheid.Een forum is nu eenmaal een virtueel medium, en je weet dus nooit 100% zeker wie of wat iemand is, en of iemand de waarheid spreekt. Moet je je daarom maar met een fikse portie wantrouwen op dit forum begeven?Mijn uitgangspunt is dat niemand er iets mee opschiet zich anders voor te doen dan hij of zij echt is. Of dat nu gaat over wel of niet drinken of over persoonlijke aangelegenheden. Lieg je over je drankgebruik? Niemand hier die je daar echt kwaad mee berokkent behalve jezelf. Lieg je over wie je bent, of doe je je anders voor dan je bent? Dan vatten andere deelnemers sympathie of antipathie op voor iemand die je in feite niet bent. Ik zie niet in wat iemand daarmee op zou schieten.Dus wat mij betreft mag iedereen die serieus bezig is aan zijn drankgebruik te werken zich hier vrijelijk bewegen, onder inachtneming van de regels. En vooralsnog is Albert voor mij Albert, Soothe Soothe , Marjo Marjo, Spud Spud en ga zo maar door. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal Tactive er vroeg of laat wel achter komen.Groetjes van Anna, die Anna is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zo kan dat dus gaan.Das niet zo mooi.Albert hang on.Het waait wel weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Naam en adres is wegHoi Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert, mag ik je een dikke knuffel geven? Ik ben nou eenmaal niet een vrouwtje die iedereen toe laat. Maar dat mijn twijfels, zoveel commotie teweeg brengen had ik niet verwacht... Ben er stil van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dan ga ik maar met Rozemarijn onder de douche.Of met Lotus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wijze woorden Anna.Ik liet me ook meeslepen, niet echt netjes.Excuses, meer kan ik niet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 je bent niet de enige die er stil van is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Tactive geef mij maar een ban want ik ben ermee begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 maar trek het je niet aan Spud zo als ik al zei mijn hele leven bestaat al uit abba en voor iedere gebeurtenis is er wel een liedje dus ik ga effe lekker janken en plaatjes draaiendan is `t straks wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 tactive laat zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 dan moet ie het merendeel van het forum bannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Albert, het waait wel weer over. de gemoederen laaien wel vaker wat hoog op.We zijn hier met de stoppers- de beetje drinkers- de aankomende stoppers.Soms zijn we wat geprikkeld, dat zoekt een uitweg, vaak niet terecht..Het is net het echte leven.Op de meeting, waren we een zeer vreedzaam groepje, het clubje van de lokale handarbeidclub.Geen ruzie, niets van dat alles.Ik zie je op de nieuwe meeting, en Spud, die gewoon op het forum blijft komt ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nee, echt ik had me tactischer uit kunnen drukken. Er zijn notabene 2 mensen geweest die me per pb erop gewezen hebben dat ik m'n bericht aan moest passen. Had dat in z'n geheel niet meegkregen. Thanks! Pbers, hoop dat het nu goed is zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En Albert, ga never nooit niet je adres gegevens op het internet plaatsen om te bewijzen dat je bent wie je bent. Mensen moeten dat maar geloven en anders niet. Is moeilijk, is hard maar wel de beste manier om te surviven op het internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En Rudy, wil ik weleens in het eggie zien. Twee mannen op leeftijd, samen met een Irish cofee!Oh nee Rudy gewoon koffie. Het zit er nog in, zie je!En we zijn toch kok! Ik niet meer, een uitgekookte jongen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Alberthttp://nl.youtube.com/watch?v=...E4F&index=0&playnext=1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En een bejaarde Frida Spud hahamaar wel een heel mooi nummer luister maar en dan hou ik op met Abbahttp://www.youtube.com/watch?v=IkDEUKMXnIo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Mijn mening dan maar? Heb het gedoe nauwkeurig gelezen. Albert Remmo is gewoon Albert Remmo, klaar.Ik zie wel degelijk verschillen in schrijfstijl en openheid. Spud, vergeef het jezelf, je loopt wel op het randje met je achterdocht maar zo hebben we allemaal onze kwaaltjes nietwaar?Dikke punt hierachter lijkt me zo...maar even een smiley en gewoon verder, toch?Spud, kan jouw zelfkritiek op je handelen waarderen en Albert's reactie niet minder. Zand erover.Een ban is nergens voor nodig Spud, je hebt eigenhandig en bijtijds bijgestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 en denk maar niet dat ik door zoiets stompzinnigs aan de drank ga want dan hebben jullie het mis9 dagen nu en ik ga voor negen maanden oh jee ik ben geloof ik zwanger;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En Har jij ben geen moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dank je har ik ben er al langzamerhand overheen hooren Spud moet het zich ook niet aantrekkenhet was gewoon een kettingreactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Al die tijd in de lotushouding Marjo?Even serieus. ik heb ook gejogged, even van Amsterdam naar Purmerend!Nu ben ik nogal een alles willen weten type, dus ik kocht veel boeken over lopen.Het physiek. wat het doet, hart bloeddruk,de muur (het verzuren) maximale hartslag etc!Mijn vraag, stretch je voldoende, doe je een goeie warming up.Het is slecht om meteen te gaan hollen.Schoot me zomaar te binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden