Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Bammetje sterkte en relax wat! That's life Bam Bam, daar helpt geen lieve moeder of vader aan.Je was er en hebt gedaan wat in je vermogen lag en... zonder drank.Bammetje life goes on. Je doet het goed!!Groet, ook aan Frannie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Bam, 43 is te jong. Veel sterkte.Houd je lief vanavond goed vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Vie iets over leegte enz.Ik moest diep terug gaan in mijn herinnering.Hoe was het ook weer.Hoe is het nu.Maar ik heb vergelijkingsmateriaal van toen en nu.Een kader.Dat is de reden waarom ik Nu mijn eigen leven leid en vroeger niet.Een relatie ga je denk ik niet aan om gelukkig te worden.Gelukkig moet je al zijn.Een relatie is een aanvulling op je geluks toestand.Geluk is niet het resultaat van bepaalde omstandigheden maar bepaalde omstandigheden zijn het resultaat van geluk.Geluk is dus niet het resultaat van een relatie, maar een relatie wordt gevoed door geluk of angst of verdriet.Het geluk ben jezelf, evenals verdriet angst pijn en vreugde.Je bent het verdriet dat je laat zien.Het is een toestand van "zijn".Als je één of meer van deze emoties mist ontstaat een leegte.Man wat ingewikkeld dat onder woorden te brengen.De momenten van leegte ben jezelf.Wat heb ik nodig, is denk ik de vraag die je dan moet stellen.Op geestelijk niveau bedoel ik dan.Ik wilde zo graag mijzelf zijn.Jezelf zijn, maar wat is dat?Wanneer ben je dat?Ben ik mezelf, alleen met al de dingen waar ik niet goed mee kan omgaan, of als ik er juist wel goed mee om kan gaan.Of ben ik in beide gevallen mijzelf.Ik denk dat zichzelf zijn is toegeven niet alwetend te zijn of hele wereld aan te kunnen.Weten wat je wel en niet aankunt.Grenzen aangeven.Zelfvertrouwen en jezelf zijn gaan denk ik hand in hand.Integenstelling tot zelfverzekerd, wat aan arrogantie grenst, maar uiteindelijk onzekerheid verbergt.Het is moeilijk voor een ander te bepalen of iemand zichzelf is.Ikzelf denk in deze context aan je goed voelen in alle situaties die je pad kruisen.Het is een gemoedstoestand.Liefdevol omgaan met je medemens is denk ik eengoed omschrijving, van wat ik boven bedoel te zeggen.Had ik daar maar eerder aangedacht, was me veel denkwerk bespaart gebleven hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Goeie beslissing Kirky.Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Bam een indrukwekkend afscheid.Om later nog eens bij stil te staan.Fijne avond samen.Buizen is in de achterhoek zuipen.Ik denk dat jij tv kijken bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wat prachtig geschreven Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Waarvoor Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 of waar op Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe neemt ons in de maling met zijn vieze beddegoed.!!Anna, ik denk dat jezelf te veel aan een schoon bedje hecht om het zover te laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wing: ??Kirky: dat is voor het eerst dat je er zoveel over zegt. Jeetje wat heb jij een ontwikkeling doorgemaakt zeg. Geweldig gewoon.Spud: je hebt het zelf nog niet helemaal goed door, denk ik, maar ik zie dat er iets de goede kant op gaat met jou...Anna: dank je. Ik heb iedereen bedankt voor de felicitaties en aandacht, want iedereen heeft me wel wat gegeven. Het lijkt zo simpel, een bloem, een hart, een smiley, maar het gaat heel diep omdat we allemaal van hetzelfde 0 punt komen en weten wat een hel het is om in die fles te zitten.Albertina: je schreef ook al zo geweldig, er is hier wat aan de hand. Het geeft zo'n rust dat we niet eens meer op het idee komen om iets te halen of te willen. Heerlijk, we gaan dit vasthouden hoor.En vooral voor jou, nu je zoveel ellende hebt meegemaakt, je komt er kei sterk uit.En laat die bedrijfsarts je nu niet gek maken hoor.BB: sterkte vanavond. Houtje: ook bedankt natuurlijk Hoe is het nu met jou? :light: :light: :light: :light: :light: :light:Safi: Ik zet je even tussen de lampjes, voor het geval je dit leest.Maar... hoe moet ik het omschrijven zonder in detail te gaan....Gisteren schreef je iets over je familie dat die zo oud werden. Jij schreef dat je misschien nog wel eens 50 jaar mee zou gaan .....Je hebt me daar enorm mee geholpen. Met dit idee.De afgelopen twee jaar leefde ik met het idee dat ik nog maar een paar jaar zou hebben misschien.Dat het dan ook wel gedaan zou zijn met me.Dit idee remde eigenlijk mijn levenslust. Weinig toekomst.Oef wat is het moeilijk gevoelens op te schrijven.Vannacht had ik een vreselijke nachtmerrie ... en ik heb zo het idee dat daarmee iets is afgesloten.Weer durven te leven en de dag plukken.Je kan nooit weten hoeveel jaar we nog te gaan hebben.Eigenlijk doet dat er niet toe.Een piekercyclus die je hebt doorbroken door een paar eenvoudige woorden.Daar wilde ik je nog voor bedanken. :light: :light: :light: :light: :light: :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wees eens duidelijker Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja das mooi An , je niet vasthouden aan een leven dat eindig is, maar aan het leven zelf.kijken naar de toekomst.Het klinkt me als muziek in de oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Heb je gedronken Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi,Ik meld mij, maar ga niet veel schrijven. Wil wel even alle mensen een hart onder de riem steken die het moeilijk hebben.Ik heb alle symptomen van grieperigheid en hoop dat die snel overwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Een goede keus Wing.Hou je drankgebruik intoom.Daar heb je morgen voordeel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Corinne, hoop voor je dat het overwaait Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben weg, vrouw komt net thuis van haar werk.Even hartelijk verwelkomen.De avond is snel om.En morgen is het weer vroeg dag.Tot een volgende dan maar.Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 fijne avond Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 en het slechte nieuws is dat je drinkt Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 zo heeft ze het voor mij ook al eens uitgerekend Kirky en ik schrok ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wing wil je niet praten?durf je niet te praten?of kun je niet meer praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wing, ik begrijp dat het fout ging en je aan de Refusal wil.De Refusal zou ik doen, ik vind het geen zwaktebod.Drink je nu, zo ja, stop dan nu. Drink veel water en hou de schade beperkt.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hi Albert, trek je het?Je lijkt goed te gaan. Houd vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 ja hoor Soothe ik trek het wel het gaat gewoon iedere dag beter hèGewoon de eerste niet nemenen ik heb met Wing te doen we gingen met z`n 3 en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 En met jou Soothe alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden