knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Foei soothe!! Bed pas na 2 maanden verschonen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: marjoTha Deejee van Woman om nare dromen weg te draaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik heb ook bedacht dat ik eens opzoek ga naar nieuwe boxen, lijkt me wel te gek hoor !! quote: Originally posted by: SootheMorgen morgen, nur nicht heute, sagen alle faulen leute! Ik werd wakker met wilde plannen. Bed verschonen, mag wel na twee maanden! Beetje rommel op ruimen. Ik heb de hond uitgelaten en Piano "gespeeld" verder is er niets gebeurd, en de dag is bijna ten einde. Ik heb echt nergens zin in. Alleen in leuke dingen. Het huis doorwerken, is niet m'n hobby. moet ook nog naar Lidl. Pfffffffffffff Heb bijRAF in Amsterdam een nieuwe versterker gekocht. Wat een geluid, hartstikke ongekleurd! Dat vind ik leuk, zulke zaken!!! **Aanp, vergeet lettertjes, nerveusiteit- jazeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 4 kinderen Knuf? zo zie je maar weer dat je achter de pc een voorstelling krijgt van een naam die dan helemaal niet klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi knuffie, morgen misschien. Nee, ik denk vanavond!Goed dat houtje niet meeleest!! Groet Knuf. Maak een lekkere ovenschotel! Vermits er goesting is.Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Is er wat Wing?Nee hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam, ik denk!Ik ben niet zo'n feestvarken!Wilde je Okura afhuren. Zoiets?Of houd je het een beeje intiem!!Amsterdam, is voor velen, niet om de hoek.Kom maar met een plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 He lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ja, soothe, vanavond!! hoog tijd!!Enne, goed geraden, hier ovenschotel!! Er is hier atijd veel goesting, hahaha!!Albert, hoe had je me dan voorgesteld?? Als hond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wing?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dat vind ik ook leuk soothe.Klungelen met de video.Beneden digitaal film opnemen om savonds boven te kijken,Muziek sorteren op de pc.Tussendoor pianospelen op mijn niveau.Ik heb honderd cds en zelfontworpen hoesjes meegebracht naar Belgie om op de pc te zetten.Kan daar dagen mee zoet zijn.Lessen in geduld.Voeding voor de ziel.Als ik veel geld had gaf ik veel geld uit aan media artikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 School's outen de hond wil ook nog!Mooi Wing.Dat valt mee!Daaaaaaggggg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hi Piep, ben jij er weer eens. Goed te lezen dat je weer aan het werk bent en je OK voelt.Ik heb mij een verzameling spaarlampen aangeschaft vanmiddag. Mijn "nieuwe leven" gaat kennelijk samen met milieubewustheid. Kan er wel bij zeggen dat ik het afgelopen jaar 1500 euro terug kreeg van Eneco, waar wij ons gas en licht van betrekken. Het is me echter nog niet opgevallen dat ik sinds niet drinken en roken, bespaar op mijn huishoudelijke uitgaven. Blijkbaar gaat dat geld op aan gezonder eten, waar ik vroeger weinig aandacht voor had.Marieke, hebben jullie nu dus wel een ander huis op het oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Marjo, ouwe roadrunner. Ga je ook eens rustig zitten. Je bent al niet overmatig dik,straks spoel je met douchen door het putje!!Groet, ik ga wat doen. De geest wordt vaardig over me!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Soothe,ik mag toch werkelijk hopen dat dit Amsterdamse humor is.:oTWEE MAANDEN:o? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Adam, je zal het maar hebben.Er zat er een in lijn twee, die schold iedereen verrot en stampen. Ook erg hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zoals het Brabantia orkest maar dan zonder potten en pannen.Om stil van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Lukt niet meer Soothe.Tenzij ik foute dingen ga doen.En dat doen we niet meer!Dag Soothie!Dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 hahahahaha AdamLeuk maar flauw hoorNee hoor Knuf gewoon een jonger iemand ook al omdat je het over verschillende kleuren haar hadPaars? ik denk nu aan mrs. slocombe van are you being servedWat ik trouwens ook een geweldig personage vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Of... Zal ik me weer eens wegen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Oh! Is dat humor 2 maanden?Ik dacht lekker stinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 VOOR JULLIE ALLEMAAL ... BEDANKT !!!!!!!!!!!Dankzij jullie allemaal, is het me gelukt.In augustus 2007 kwam ik wanhopig op dit forum.Aangemeld voor internet therapie en goed gevolgd.Ik was er echter niet helemaal van overtuigd dat ik niet meer zou drinken.Onmogelijk.Dan de twijfel aan jezelf, weer ziek worden van de drank.Weer terug komen en opbiechten.Telkens maar weer.Totdat ik eens kwam VOORDAT ik die fles open rukte.Dat kost wel enige zelfbeheersing.EERST naar het forum komen.En dat was dus mijn redding.Jullie spraken op me in, gaven me adviezen etc.Afgelopen zomer ben ik dan ook gestopt.In oktober op een dag gedronken, was een vergissing die ik niet meer wil maken.Drie maanden is niet zo spectaculair, maar voor mij wel.Ik wist dat wanneer ik over een bepaald punt heen zou komen de drank achter me zou kunnen laten.Dat was vooral het huis hier alcohol vrij zien te krijgen.Voor mezelf opkomen en voor mezelf kiezen.En dat kost tijd.Dus allemaal bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden