Joske Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo,de gebeurtenis met tasseke heeft me toch serieus doorheen geschudgroeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Jongens, ik ga met de honden naar het strand nu!Even wat lichaamsbeweging!Lekker dik aangekleed...Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tasseke: gelukkig heb je een verstandige moeder. En gelukkig wordt je opgenomen.Heel veel sterkte.Joske: ja soms komt het weer heel dicht bij. En dat kan heel pijnlijk zijn. Sterkte!Orleando: gun jezelf tijd joh. Dat ongelukkige gevoel gaat op een dag echt wel weg.Dan opeens, is er een dag en denk je ... heee ik zit zomaar te genieten...ineens is HET er weer.Corientje griepje: lekker in je bedje, dekentje, sapje...Marieke: ik hoop dat je een huis vindt.Floortje: lieve meid. Geef de strijd op en geef jezelf het leven. Wing: herkenbaar. Het liefst drie maanden weg van alles. Maarja soms kan dat gewoon niet.Rustig aan actie. We moeten leren om een beetje aardig te zijn voor onszelf.Kop op joh. Je weet dat je de drank kan laten staan. Ga er verder mee.Je hebt weer wat geleerd.Rosan: dat impulsieve drinken herken ik helemaal.Ik snapte geen sik van mezelf.Het is een kwestie van trainen en inderdaad zorgen dat je geen drank in de buurt hebt.Ga verder met waar je was gebleven Rosan. De aanhouder wint tenslotte.Rudy: jemig heeft de koorts je zo flink te pakken gehad.Pas goed op jezelf hoor.Antonia: een .. goede moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 hallo ik ben break ,en zit in hetzelfde schuitje als jullie ,en mn eerste 29 uren zonder drank zitten erop .wat een verschrikkelijk verhaal van die meid.ik wens haar alle sterkte toe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 He Break: goed dat je ons hebt gevonden, wat steun zal je nu wel kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo,als er iets mis gaat met een lotgenoot voel ik me steeds heel slecht, net of dat ik het zelf voor heb. Mijn accident is nu al bijna 6 jaar geleden, maar het zit er nog goed in...Groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo break,veel leesplezier. Je hebt de goede keuze gemaakt,Groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi break,van harte welkom.Mensen ik ben zwaar onder de indruk van wat onze Tas is overkomen.Het blijft in mijn hoofd rondzweven.Ben een beetje aan het puzzelen en het lezen, het blijft toch aanwezig.Ik vind het verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Eigenlijk is het haar niet overkomen.Zij heeft het zelf gedaan.Wat is het toch een vreselijke sluipmoordenaar die drank.Hoever kan of moet een mens soms gaan om tot inzicht te komen.Ik moet het gewoon even kwijt maar wat ben ik vreselijk blijdat het bij mij nooit zover is gekomen.Het is weer een extra motivatie.Het houd mij extra scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Joske en Albertina: het is ook vreselijk. VRESELIJK.Hoe ver we moeten donderen om tot het besef te komen dat we het echt moeten laten.Kom op, we gaan vandaag in ieder geval die eerste laten staan.Nu ff koken, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo,nochmal het bewijs dat we waakzaam moeten blijven, en dat een groep zoals deze hier heel belangrijk is voor iedere deelnemer: 24u of 10 jaar nuchter!Groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi Wing,Hoe gaat ie? Neem aan dat we het droog houden vandaag?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi Wing, wat is naltrexon en waarom geen refusal?(ik durfde trouwens nooit aan de refusal, heeft het daar mee te maken?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, ik ook niet en de gremlins doen hun best, maar het zou natuurlijk de makkelijkste weg zijn om je mee te laten voeren, dus tanden op elkaar en go for it, we gingen juist zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo allemaal,Carolien,Jeetje, wat prachtig die handen, zo voel ik me ook een beetje.Op de een of andere manier ontroerd het me.Verder leef ik mee met Tasseke, wat kan iemand overspoeld worden met ellende zeg.Hoop echt dat ze hier weer bovenop krabbelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 beste mensen als ik zo vrij zo mogen zijn om te vragen:wat doen jullie met al die vrije tijd die je ineens hebt? ik ben zo bang,nu heb ik de griep maar volgende week is het weer werken en als ik dan savonds thuis ben dan begint die elende weer tot vrijdag en dan is er dat verrekte weekend weer waarin ik niks te doen heb mvg break Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 wing, nee inderdaad, ik mis ook je spirit en motivatie van vorig week dus doe je BEST (doe ik ook)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rosan en Wing,Sinds lange tijd speelt mij mij het trekduiveltje op dit moment ook flink op.Kom op jongens, WE DOEN HET NIET!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 nee daar ben ik mee eens niet doen.anders komen we er nooit...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 break, wat bedoel je met "alle vrije tijd die je ineens hebt"? Neem toch aan dat je niet alleen maar achter een tafel zat te drinken en nu dat weg valt dat je in een zwart gat valt? Ikzelf heb een druk gezin met 2 jonge kinderen, heb mijn werk dus mijn dagen zijn goed gevuld en zonder drank ook geen last van leegte. Deel je dagen anders in, ga leuke/sportieve dingen doen (ik loop hard bijv. sinds een paar weken, verkoop kinderkleding en andere spullen via Marktplaats enz enz) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Break,Ja, wat doe je met al die vrije tijd?Ik heb in het begin heel veel opgeruimd en schoongemaakt in huis.Zoiets van schoon van binnen en van buiten.Opruimen die zooi.Ook veel de frisse lucht in, wandelen, je zinnen verzetten, veel lezen, soms het forum ook als je het niet helemaal meer ziet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rapilos, sluit je maar aan. Ik het het op dit moment ook niet makkelijk, maar verzet me er tegen. Ben boerenkool aan het maken en ga vanavond een uurtje sporten. Bovendien denk ik heel sterk aan vannacht/morgenochtend; ik slaap veeeeeeeeeeel lekkerder zonder drank en wil morgen fit opstaan omdat ik moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rosan,Ja, dat ga ik zo ook maar doen, eten koken, dan komt de tijd ook wel om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 dank jullie wel voor je antwoorden ,nu heb ik weer iets om te overdenken ,en een beetje beweging kan ook geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, blijf gewoon lekker kletsen op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden