Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Okee, hier vordert het ook gestaag.Mediator kan ook een vrouw zijn, had Klaas gehoord.Die zijn vaak wat beter in het sociale gebeuren... Zit wat in. Ik had een man op het oog. Maar positief nieuws.Voor zover.. Ja.Vanavond lekker teuten bij vriendinHehe, hoef geen zombie meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Zo hier ook al gegeten, wel wat vroeg.Stamppot andijvie met een rundervinkje.Lekker makkelijk en erg lekker.Good for you Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Zo drie uur geslapen maar liefsHad het koud en moest plassen maar ben stug blijven liggen.Had beter even naar wc kunnen gaan en een dekje pakken, maar ik was te moe.Kan wat worden als ik straks weer hele dagen ga werken in mn toko ....maar goed, voel me wel uitgerust nu, dus even koffie, hondje uit en me mooi maken voor het buikdansen. Errrrrrrrg veel zin in (maar dat had ik al gezegd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik heb net bijna 2 uur in mijn maximaal gekachelde slaapkamer onder het dek gelegen en heb mezelf weten opwarmen tot 36,38. Wouw, maar ik heb nog steeds kouwe voetjes. Ik heb ook een afspraak met mijn huisarts gemaakt voor dinsdagmiddag. Nou maar eens kijken wat daarna allemaal gaat volgen, want ik ben bang dat alleen bloedonderzoek onvoldoende zal zijn.Vie,Wil je soms dat ik met je mee ga morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Corinne: wat heb je toch? Is die thermometer misschien kapot?Denk je dat je griep hebt of zo?Vie: ik zal in ieder geval aan je denken morgen ok?! Komt wel goed joh, dit is niet het eerste wat je meemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Zal ik ns wat verklappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik heb zin in het VOORJAAR !!!! en dat duurt NOG ZO LANG !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 En nog meer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn nieuwsDe palen die er nog lagen zijn WEGGEHAALD !!!!!!!!!!!!!Ze zijn dus echt echt echt echt echt echt echt klaar !Nog 1 maartje:Aan de andere kant gaan ze flats slopen, en komen nieuwe flats dus hetzelfde gelazer, maar dat gaat vast nog maanden duren voordat zover is. Ik denk ook dat ik tegen die tijd misschien wel aan het werk ben al (hoop ik ?) in eigen toko dus dat scheelt dan. Misschien heb ik daar dan ook wel een slaapplaats. Whatever, dat is voor dan, nu ben ik echt supergelukkig en relaxed, en volgens mij was ik dat al best wel, dus let op let op let op wat er gaan gebeuren met mij ! Het gaat helemaal te gek worden. Hier in het huis, met mn plannen, met mn hobbies ! Ow yeah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Vanmiddag proefde ik al een beetje voorjaar hoor An, in de buitenlucht met het zonnetje, nog een beetje schraal, maar hij deed flink zn best ! quote: Originally posted by: AnIk heb zin in het VOORJAAR !!!! en dat duurt NOG ZO LANG !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Dat is een goeie Woman!Goed naar je lichaam luisteren.De eerste maanden heb je veel rust nodig.RRR.... Ik ging eens op zoek, het bleek idd dat de lever overuren draait tussen 1 en 3 zowel 's nachts als overdag. In de nacht kun je dan wakker liggen. Overdag dan erg moe. Ik ging dan vaak een tukkie op de bank doen met een "leverpakking". Warme kruik op de leverstreek. Wat ook heel goed werkt om de leverhelpen te ontgiften is 's ochtends een liter (mineraal) water koken. In een thermoskan endit door de dag met kleine beetjes drinken. Ik heb toen zelfs een kleikuur gedaan...Ik moest hier opeens aan denken. En kwam er tevens achter dat ik eigenlijk nooit meerslaap overdag! Tijd hè!Alles okodoki Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hee Tapas! Ging het vandaag een beetje?Op de donderzonderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja! Nu al erdoor?Tsss...Alléén shag en chips hè!Okee, en evt nog wat anders lekkers, chocola ofzo!En anijs voor in de warme melk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Okee nerveus!Dat hoort erbij Wing!Maak het een beetje prettig vanavond.Lekker douchen, joggingbroek aan, wat tai-chi achtige oefeningen...Wierookje, boekje, theetje.... Relax.Trek komt en gaat.Je bent er op voorbereid. Zet 'm op Wingeping. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik was vanmorgen bij mijn therapeut.Op zich voel ik me niet slecht dus daarover heb ik niets te klagen.Toch slaat er iets van paniek toe.Ik moet eerst rustig de tijd nemen om mijn been en hoofd te laten herstellen.En het hele werkgebeuren wat naar de zijlijn verplaatsen.Daar zit het nu juist, daar zit ik mijzelf ineens druk over te maken.EEn soort doemscenario van eeuwige werkeloosheid of zoiets.Ik baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing: nerveus wordt je omdat de drank je zit te roepen.Neem mij, neem mij en ja gaat heeeeeeeerlijk rustig worden, de geniepegerd.Want uiteindelijk is het dus de drank die jou nerveus maakt.Als het 'vriendje' klaar is met je gaat hij rusten en dan komt ie weer:neem mij, neem mij, de egoist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Nee warme chocomel Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Van die rotdrank ga je het nooit winnen. Echt niet hoor.Zolang we blijven drinken is de drank de winnaar.Hij wordt steeds groter en groter en groter totdat je helemaal kapot bent.Toegeven dat je machteloos staat tegenover die zooi.Geef je over en zeg : 'OK je hebt gewonnen, jij je zin, maar nu ga ik mijn weg en ik laat je vanavond staan, hoepel maar op'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Tina, dat snap ik.Maar er is geen enkele reden dat dat zal gebeuren.Bovendien: te ver vooruit denken!Niet doen hoor! Eerst hoofd en been!!!Tina, geen doemdenkerij hoor! Het komt wel goed meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hoi Corinne, dat was vast een grapje, van met me mee gaan. Ja ik zou het eigenlijk wel willen. Dat is iets wat ik hier heb geleerd, dat er mensen met je meeleven. En dat er morgen vast wel iemand vraagt hoe het is geweest.Woman hier aan de weg is het een gekkenhuis geweest de afgelopen maanden. Vanmorgen wilde ik boodschappen doen, was er weer een gat gegraven. Ben er met fiets en al overheen getild.Maar hoe kan ik nou iets bij jou bestellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 De liefde is over.Je hebt me belazerd.Je hebt me goude bergen beloofd.Je hebt me eerst lekker zitten te maken.Wist ik veel dat je me manipuleerde.Wist ik veel dat je me mishandelde?Ik gaf me zelf de schuld.Ik was niet goed genoeg.Ik was niet mooi genoeg.Alles heb ik gedaan om je te krijgen, dat je van me zou houden.Nu zijn mijn ogen geopend,je maakte een slaaf van jou, van die rot drank.Ja maar dat was niet afgesproken.Ik zou vrij zijn.Blij zijn.Dat is wat je me beloofde.De liefde is over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 hihi, zo uit de mouw geschud, voor Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing zet 'm op hoor.Laat je niet op je kop zitten door die sluipmoordenaar.Kom op, laat dat gluiperdje je niet verslaan.Morgen ben je blij en trots op jezelf.Ik weet hoe rot het voelt, daarom juist.Jou gun ik ook dat je het wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 An, wat een supermooi gedicht!!En dat zo maar veronnen!Knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Thanx, Marjo.Het overvalt me zomaar.Het is ook een doemscenario.Dat moet ik ook eigelijk niet toelaten.Net zo gemeen als een gremlinnetje maar dan anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing, goed dat je er weer voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden