Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Snap je 'm Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Nehee Spud!Het gaat toch best goed!Iedereen maakt wel eens een inschattingsfout!Val jezelf niet zo zwaar joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Dat had ik begrepen Spud dat je je eigen ban had aangevraagd. Ik herken je achterdocht hier en word er zelf ook erg onrustig van.Maar, je gaf eerder aan dat je in RL ook al verscheidene contacten hebt afgesloten. Je moet je niet helemaal afzonderen, maar je gevoel om hier even afstand te nemen begrijp ik heel goed. ik denk dat het voor mezelf ook beter is afstand te nemen en een paar dagen niet te schrijven of te lezen.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Daar gaat het niet om.. Diepe zucht.. Twijfel of ik het wel moest zeggen of niet..Blackster en ik, zijn geen vriendjes meer. En als ik hier dan toch inlog dan doet dat pijn. En dan wordt ik achterdochtig vanuit teleurstelling. En dat gaat ten koste van nieuwe mensen. Da's nie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ach Spud toch...Denk er nog maar even over na joh.Misschien dat het over een tijdje wat makkelijker voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Spud: ik dacht al dat er meer speelde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Spud,Dat heb je toch al uitgelegd?Ik zit er niet zo mee.Wat jij en Blacky betreft laat het buiten het forum.Al je een ban hebt kan je niet reageren maar wel lezen.Het lijkt me juist nog erger als je dan wel iets wilt zeggen en het kan niet.Kom op meid dat bedoelde ik nou met niet teveel afzonderen.Blijf op het draadje, dan heb je nog wat contact.Vogel,Schrijf je snel weer?Jammer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Over een tijdje Marjo, dat hoop ik dus met mijn time out te krijgen. An, nou weten jullie het, zat me behoorlijk dwars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Jemig Spud: dat moet ander kunnen. Heb er even geen woorden voor.Maar geef ons tenminste vanavond de kans om er met je over te hebben en nu niet ineens weggaan. Moet zo eten etc.Leuk de derde R = Ragout. Is prima gelukt.Koppijn is nog niet weg. Heb twee koppen koffie genomen en flink in de keuken tekeer gegaan.Het lamlendige gevoel is in ieder geval minder.Soms is het zo lastig kiezen. Moe zijn en op bed gaan liggen of moe zijn en juist even wat doen.Kom maar, kom maar, kom maar ................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Spud, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Spud: ja gelukkig weten we het nu.Vogel: achterdochtig zijn schiet niet op joh. Daar heb je jezelf het meeste mee.Dus vlieg er niet tussen uit joh!!! Vertel eens hoe het met je is.Hoe is het met je natuurvriendjes b.v. ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing: soms is humor het beste middel om de vijand te verdrijven, ik herken het wel.Ik hoop dat het je vandaag wel lukt.Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 An,De vogeltjes beginnen weer voorzichtig te zingen.........Mijn achterdocht laat ik bij mij. Is puur mijn gevoel, maar maakt me erg onrustig.liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Vogel, dat mag je zelf bepalen hèWel of niet schrijven. Hoop tot gauw in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hahaha, zelfs dat werkt niet. Afscheidsredes niet, wegblijven niet, niks niet Da's wel het mooie van alles. Toch iets posi Da's de kracht van het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 mag ik nu wel weg An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Dat is heel naar Spud, vriendschappen af moeten breken. Heel veel sterkte daarmee.Ik heb een vraag aan jullie. Morgenochtend, halfnegen, moet ik naar het Erasmus MC voor vooronderzoek wat betreft de operatie van mijn gehoor. Ze gaan dan beslissen of deze operatie uitgevoerd wordt. Ik wil het heel erg graag, want het zal heel veel verschil uitmaken in mijn sociale leven.Willen jullie asjeblieft voor me duimen? Zie je wel, ik durf best iets te vragen.Wel of niet schrijven, ik geloof niet dat je daar een ban voor aan hoeft te vragen. Vertrouw je dan zo weinig op jezelf? Gewoon even deze site niet aanklikken als het je te heet onder de voeten wordt.Zelf ben ik een nogal "trouwe" schrijfster, maar ben ook wel eens een week of wat weggebleven, omdat dat beter was. Geen probleem, je komt weer in hetzelfde warme bad terecht als je terug komt.Met weer nieuwe mensen, die ook weer met dezelfde dingen kampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Gaan ze dan meteen beslissen van ja, vie? Als je toch al onder mes ligt? Of wordt dat dan weer een andere afspraak? Heftig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Vie, ik zal aan je denken Half 6? Het is nog zo licht!Ik ga maar eens richting fornuis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Okidoki Wing!Ik dacht, Het kan nog net een keertje voor het lente is:Boerenkool hier (mét) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja leuk hè Marjo, het wordt maar lichter en lichter. Straks wordt het zomaar nog lente ook! Die eerste merel....Spud, ik ga niet meteen onder het mes. Was het maar waar. Als het doorgaat krijg ik een BAHA, dat is een bone anchored hearing aid. Op zich is dat een kleine ingreep, onder plaatselijke verdoving. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Waar ik spichtig voor ben is dat het een tamelijk nieuwe ingreep is, en ik net op de grens zit van wel of niet slechthorend genoeg. Dus de verzekering zit een beetje tegen te werken, en morgen beslist het baha-team van erasmus (hup-hup, baha team) of ze het gaan doen.Lief dat je aan me denkt Marjo, ik denk dat ik het hele forum maar meeneem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Vie,hier wordt ook aan je gedacht morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Goed zo !!! Een dappere actie !!! quote: Originally posted by: wingchunGoed. Even voor de duidelijkheid. Overdag loop ik geen risico. Ik heb ook geen drank meer in huis. Net weggemikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Reinheid quote: Originally posted by: AlbertRemmoRegelmaat Rust ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden