Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 356
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Dat is heel naar Spud, vriendschappen af moeten breken. Heel veel sterkte daarmee.

Ik heb een vraag aan jullie. Morgenochtend, halfnegen, moet ik naar het Erasmus MC voor vooronderzoek wat betreft de operatie van mijn gehoor. Ze gaan dan beslissen of deze operatie uitgevoerd wordt. Ik wil het heel erg graag, want het zal heel veel verschil uitmaken in mijn sociale leven.
Willen jullie asjeblieft voor me duimen? Zie je wel, ik durf best iets te vragen.

Wel of niet schrijven, ik geloof niet dat je daar een ban voor aan hoeft te vragen. Vertrouw je dan zo weinig op jezelf? Gewoon even deze site niet aanklikken als het je te heet onder de voeten wordt.
Zelf ben ik een nogal "trouwe" schrijfster, maar ben ook wel eens een week of wat weggebleven, omdat dat beter was. Geen probleem, je komt weer in hetzelfde warme bad terecht als je terug komt.
Met weer nieuwe mensen, die ook weer met dezelfde dingen kampen.

Geplaatst

Ja leuk hè Marjo, het wordt maar lichter en lichter. Straks wordt het zomaar nog lente ook! Die eerste merel....

Spud, ik ga niet meteen onder het mes. Was het maar waar. Als het doorgaat krijg ik een BAHA, dat is een bone anchored hearing aid. Op zich is dat een kleine ingreep, onder plaatselijke verdoving. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Waar ik spichtig voor ben is dat het een tamelijk nieuwe ingreep is, en ik net op de grens zit van wel of niet slechthorend genoeg. Dus de verzekering zit een beetje tegen te werken, en morgen beslist het baha-team van erasmus (hup-hup, baha team) of ze het gaan doen.

Lief dat je aan me denkt Marjo, ik denk dat ik het hele forum maar meeneem.

Geplaatst

Goed zo !!! Een dappere actie !!!

quote:

Originally posted by:
wingchun

Goed. Even voor de duidelijkheid. Overdag loop ik geen risico.

Ik heb ook geen drank meer in huis.

Net weggemikt.

Geplaatst

Okee, hier vordert het ook gestaag.
Mediator kan ook een vrouw zijn, had Klaas gehoord.
Die zijn vaak wat beter in het sociale gebeuren... :D
Zit wat in. Ik had een man op het oog. Maar positief nieuws.
Voor zover.. Ja.

Vanavond lekker teuten bij vriendin

Hehe, hoef geen zombie meer ;)

Geplaatst

Zo drie uur geslapen maar liefs
Had het koud en moest plassen maar ben stug blijven liggen.
Had beter even naar wc kunnen gaan en een dekje pakken, maar ik was te moe.
Kan wat worden als ik straks weer hele dagen ga werken in mn toko ....
maar goed, voel me wel uitgerust nu, dus even koffie, hondje uit en me mooi maken voor het buikdansen. Errrrrrrrg veel zin in (maar dat had ik al gezegd)

Geplaatst

Ik heb net bijna 2 uur in mijn maximaal gekachelde slaapkamer onder het dek gelegen en heb mezelf weten opwarmen tot 36,38. Wouw, maar ik heb nog steeds kouwe voetjes. Ik heb ook een afspraak met mijn huisarts gemaakt voor dinsdagmiddag. Nou maar eens kijken wat daarna allemaal gaat volgen, want ik ben bang dat alleen bloedonderzoek onvoldoende zal zijn.

Vie,
Wil je soms dat ik met je mee ga morgen?

Geplaatst

Corinne: wat heb je toch? Is die thermometer misschien kapot?
Denk je dat je griep hebt of zo?

Vie: ik zal in ieder geval aan je denken morgen ok?! Komt wel goed joh, dit is niet het eerste wat je meemaakt.

Geplaatst

En nog meer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn nieuws
De palen die er nog lagen zijn WEGGEHAALD !!!!!!!!!!!!!
Ze zijn dus echt echt echt echt echt echt echt klaar !
Nog 1 maartje:
Aan de andere kant gaan ze flats slopen, en komen nieuwe flats dus hetzelfde gelazer, maar dat gaat vast nog maanden duren voordat zover is.
Ik denk ook dat ik tegen die tijd misschien wel aan het werk ben al (hoop ik ?) in eigen toko dus dat scheelt dan. Misschien heb ik daar dan ook wel een slaapplaats. Whatever, dat is voor dan, nu ben ik echt supergelukkig en relaxed, en volgens mij was ik dat al best wel, dus let op let op let op wat er gaan gebeuren met mij ! Het gaat helemaal te gek worden. Hier in het huis, met mn plannen, met mn hobbies ! Ow yeah :)

Geplaatst

Vanmiddag proefde ik al een beetje voorjaar hoor An, in de buitenlucht met het zonnetje, nog een beetje schraal, maar hij deed flink zn best !

quote:

Originally posted by:
An

Ik heb zin in het VOORJAAR !!!! en dat duurt NOG ZO LANG !!!!

Geplaatst

Dat is een goeie Woman!
Goed naar je lichaam luisteren.
De eerste maanden heb je veel rust nodig.
RRR.... Ik ging eens op zoek, het bleek idd dat de
lever overuren draait tussen 1 en 3 zowel 's nachts als overdag. In de nacht kun je dan
wakker liggen. Overdag dan erg moe. Ik ging dan vaak een tukkie op de bank doen met
een "leverpakking". Warme kruik op de leverstreek. Wat ook heel goed werkt om de lever
helpen te ontgiften is 's ochtends een liter (mineraal) water koken. In een thermoskan en
dit door de dag met kleine beetjes drinken. Ik heb toen zelfs een kleikuur gedaan...

Ik moest hier opeens aan denken. En kwam er tevens achter dat ik eigenlijk nooit meer
slaap overdag! :D

Tijd hè!

Alles okodoki Wing?

Geplaatst

Ja! Nu al erdoor?
Tsss...
Alléén shag en chips hè!

Okee, en evt nog wat anders lekkers, chocola ofzo!
En anijs voor in de warme melk! ;)

Geplaatst

Okee nerveus!
Dat hoort erbij Wing!
Maak het een beetje prettig vanavond.
Lekker douchen, joggingbroek aan, wat tai-chi achtige oefeningen...
Wierookje, boekje, theetje.... Relax.
Trek komt en gaat.
Je bent er op voorbereid. Zet 'm op Wingeping. Je kunt het!

Geplaatst

Ik was vanmorgen bij mijn therapeut.
Op zich voel ik me niet slecht dus daarover heb ik niets te klagen.
Toch slaat er iets van paniek toe.
Ik moet eerst rustig de tijd nemen om mijn been en hoofd te laten herstellen.
En het hele werkgebeuren wat naar de zijlijn verplaatsen.
Daar zit het nu juist, daar zit ik mijzelf ineens druk over te maken.
EEn soort doemscenario van eeuwige werkeloosheid of zoiets.
Ik baal van mezelf.
:wacko:

Geplaatst

Wing: nerveus wordt je omdat de drank je zit te roepen.
Neem mij, neem mij en ja gaat heeeeeeeerlijk rustig worden, de geniepegerd.
Want uiteindelijk is het dus de drank die jou nerveus maakt.
Als het 'vriendje' klaar is met je gaat hij rusten en dan komt ie weer:
neem mij, neem mij, de egoist.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...