Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari

Mai

Aanbevolen berichten

Ik droog met je mee Water...ooh, niet helemaal vanmiddag ga ik zwemmen voor 1 eurie! Lang leve de gem. Eindhoven!

Leuk Spud, op retraite...naar het ruizen van de bomen en de vogeltjes (winterslaap ?) luisteren. Of kun je daar skieën?

Goed teken Tina, dat je lekker slaapt.....je hoeft ook niets hé?

Heb een hekel aaan MSN....chatgedoe :huh: gaat me te snel.

1 week, 2 weken, 1 maand of levenslang geloof ik Albert. Jammer dat Blacky nu alleen maar mag lezen. Groet aan je Blacky :present:

Tapas, ben benieuwd hoe het je vergaat bij PsyQ. Ik ken je nog niet zo goed maar je mildheid en bedachtzaamheid valt me op....en kleine hongerige Tapas natuurlijk. Zou jou ook graag nog eens willen ontmoeten :)

Succes Marcus bij de helderheid. Eric Stofferis is iig een toffe vent met bijzondere inzichten. Werlkom hier!

Hoi Vie! Ben d'r weg van....beeldende therapie....zou graag eens gaan kleien. Ben openen naar anderen toe de laatste tijd....zal mijn armen denk ik eens modderig uitstrekken; of twee handen die elkaar schudden....zoiets.

Fijne dag allemaal, voor degene die het moeilijk heeft kop op! De zon schijnt, laat dat je een beetje helpen. Tasseke ik denk aan je, niet nóg dieper vallen hé!
Laterssss

formulering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen en tevens welkom Marcus en Break,
Het is me gisteren niet gelukt op het forum terug te komen. Zwemlessen en de zieke baby van vriendin kwamen ertussen, maar gelukkig is het met die kleine met een sisser afgelopen. Hij wilde niks eten en drinken en vooral dat laatste is bij een baby niet zo goed natuurlijk. Zijn moeder helemaal ongerust naar de huisarts en heeft nu medicijnen. Hij heeft vannacht wel redelijk geslapen en vanmorgen een beetje gedronken, dus het gaat degoede kant weer op.
Zelf geslapen als een beer in winterslaap. Lekker met zo'n nuchter lijf op bed!!
Vanmorgen kids naar school gebracht en wat kleine boodschappen gedaan bij AH en fluitend langs die gremlins in blik gelopen en....ze riepen niet :D!! De rust en regelmaat komt weer terug in huize Orleando.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik ben jaren geleden gestopt met msn, omdat er gewoon teveel tijd in gaat zitten en het vaak ook loos geklets is. Ik stuur liever mails, dan kan je eens rustig nadenken over wat je eigenlijk wil zeggen, en rustig ingaan op wat een ander vertelt. Maar kennelijk ben ik gewoon "une serieuze", die de dingen vaak niet zo gemakkelijk oppakt.
Veel plezier met het zwemmen, ik krijg er zomaar zin in. En in werken met klei ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit op msn, hyves enz gezeten. Stuur ook liever mails of echte post.
Hoe is het met de zieken onder ons, gaat de griep al een beetje over?
En hoe zou het met Tasseke zijn, na haar eerste nacht in opname? Bleef gisteren lang door m'n hoofd spoken. En haar kind (dochter?), waar is die dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, het is precies zoals je omschrijft, de verwachting dat je altijd maar vrolijk en stevig moet zijn wat ik op dit moment echt niet ben en dan vast maar invullen dat dat die ander wel teleur zal stellen.
Het is een oud patroon wat soms maar moeizaam slijt. Net zoals altijd denken klaar te moeten staan voor een ander en jezelf vergeten.. grmpffff, dit weten maar het koppie wat de andere kant op werkt.

Het was heerlijk in het bos, rode wangen, koude voeten en een moeie hond. Zou ik eigenlijk vaker moeten doen sochtends ipv een rondje buurt.
Nu ga ik me maar klaarmaken voor een dagje werk, eerst samen een folder bespreken met een klant en dan verder met de grote klus, het Jellinek clientenblad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een ban krijg je als je de regels van het forum overtreedt, meestal is dat als je andere mensen (doelbewust?) kwetst. Je kan een ban voor een paar dagen , een week, voor 2 weken of zelfs levenslang krijgen. DIt laatste gebeurt niet vaak, dan moet je het wel erg bont maken.
Dit forum wordt beheerd door de medewerkers van Tactive, zij lezen ook mee en bepalen of gedrag over de grens gaat of niet en kunnen dus een ban opleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum wordt gevolgd door een zogenaamde moderator. Dit is iemand die checkt of deelnemers zich houden aan de spelregels. De moderator neemt niet actief deel aan het forum. De moderator heeft het recht en de mogelijkheid om berichten te verwijderen die niet aan de spelregels voldoen. Ook kan de moderator deelnemers tijdelijk of blijvend de toegang tot het forum ontzeggen.

Op dit forum gelden de volgende spelregels:

* blijf bij het onderwerp.
* plaats geen privé-informatie over anderen.
* promoot geen alcohol of andere verslavende middelen.
* plaats geen links naar illegale zaken.
* plaats geen commerciële reclame.
* val anderen niet persoonlijk aan, wees positief en ondersteunend.
* gebruik geen schuttingtaal.
* gebruik slechts één naam (account).

Privé-berichten worden niet door de moderator gecontroleerd. We verwachten echter van de forumdeelnemers dat zij ook wat betreft de privé-berichten de spelregels in acht nemen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, lekker verkwikkend, he, zo'n boswandeling met hond. Doe ik ook regelmatig.
Wat jij schrijft over niet aan jezelf denken is herkenbaar. Ben heel de dag bezig met vliegen voor anderen en dan lig ik in bed weer te piekeren. Met drank op viel ik zo in slaap, maar dan ik het zo brak wakker worden...Nu zit ik 's avonds aan een thermoskan thee, ga wat eerder op bed, pieker helaas wel, maar zoals ik al schreef, ik slaap wel steeds beter. En sta uiteraard een stuk gezonder op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, nee hoor, je was niet streng voor me, niet dat ik gemerkt heb tenminste ;)
Orleando, ik word vaak boos op mezelf omdat ik weet dat ik het niet moet doen maar het soms gewoon een 2e natuur is, dus altijd maar alert moeten zijn op grenzen!!!!
en nu moet ik weg, om 11 uur komt klant op het werk, dus tot vanavond maar weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zon schijnt hier behoorlijk. Ik heb de ramen op de slaapkamers open, beddengoed eruit en frisse lucht erin! Ga hier in huis nog eea doen, dan kinderen halen, lunchen en weer naar school brengen. Meld me vanmiddag weer.
Iedereen, we laten de 1e weer staan vandaag en geniet van deze :rose:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het dreigt hier "fout" te gaan.
Mijn hoofd. Ik ga niet drinken.
Slecht geslapen al een aantal nachten.
Roffelende hartslag waar ik wakker van word.
Vanochtend veel te vroeg wakker.
Begon mijn werkgeefster ook nog over hoe het vooral NIET
met de kinderen te regelen. Terug op de fites hielp schreeuwen
niet. Hield mijn hoofd vast. Het blijft ergens steken in het middenrif.
Moet ik dan alweer rennen. Ik ben zooo moe.
Kinderen druk. Klaas... Ik weet niet.
Moet ik dan alles maar terugdraaien. Zombie weer worden tot de kinderen
groot genoeg zijn. Het lukt me nooit. Wat een verantwoordelijkheid.
En alles moet nog beginnen. Ik heb immers niets te klagen.
Pfffff!!!! Even een dippppppppppp

Chaos in the head again.

Even hart luchten.
Ik kan gewoon ff niet zo goed denken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,
Mijn weekeinde is begonnen. Om twee uur maar eens bellen om een afspraak te maken met de HA voor volgende week. Ik zit met mijn lichaamstemperatuur nog steeds onder de normale waarden.
Mijn taken voor volgende week zijn alweer besproken, dus ik kan voort.
Nu ga ik eerst maar eens rustig aan doen en me omkleden voor de noordpool thuis ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet. Was vergeten dat ik niet op en neer kan voor de katten en een gewenste oppas zoals ik dat wil is er niet.

Mooi plaatje Caro, doet me denken aan die beeldjes met een baby erin. Ken je vast wel! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...