Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Corinne, ik vroeg het je omdat die naam me zo bekend voorkwam en wilde zeker weten of ik het goed had.
Mij dochter van 25 heeft dat ook en daardoor word ze nu extra gecontroleerd vanwege haar zwangerschap.
Een hele vervelende aandoening met name als het koud is.
Hier kun je niets aan doen alleen stoppen met roken en dat heeft mijn dochter gedaan en het helpt haar wel.

Sterkte ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mieke

@ Corinne, ik vroeg het je omdat die naam me zo bekend voorkwam en wilde zeker weten of ik het goed had.

Mij dochter van 25 heeft dat ook en daardoor word ze nu extra gecontroleerd vanwege haar zwangerschap.

Een hele vervelende aandoening met name als het koud is.

Hier kun je niets aan doen alleen stoppen met roken en dat heeft mijn dochter gedaan en het helpt haar wel.

Sterkte ermee

Met 25 al ingezet. Dan hoop ik dat ze zich goed in acht blijft nemen. En heel goed dat ze gestopt is met roken (alleen al voor de baby!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook Raynaud, altijd mn rechterwijsvinger.

Tapas, mijn hondje was ook een Spaanse zwerver. Ze heeft op straat geleerd eten te bewaren voor later. Dus alles wat ze vindt op straat wordt onmiddellijk begraven.
Ze eet minimaal, alleen wat ze hoognodig heeft.
Als ze een beloning krijgt eet ze het nooit op. Ook dat wordt ernstig onder de kussens van de bank begraven.
Af en toe vind ik hoopjes met brokjes uit haar voer bak, in een hoekje ergens achter wat ze dan verzameld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, dames!

Eén keer in de week aan de wijn is mijn gedoe. Weinig en gelijk genoeg. Vanavond was het niet genoeg, het is 'n dun lijntje. En de kelder staat redelijk vol.
Maar ik wil niet zo onredelijk abstinent zijn dat ik NEE blijf schreeuwen. Het leidde tot enige interactie, pas de point, mijn hond snurkt me tegemoet.
Ik wil gewoon m'n alcoholgebruik reguleren, hoe 't ook komt,ga d'r niet pas op de plaats voor. Alcohol de baas heet het toch?

De baatzuchtige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...