Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nog niet gelezen. Lees vaak wel mee. Vanavond fijne avond. Meer dan twee. Refraining is the best option, but I'll never say quits. Ik wil de hond in mijn zak, in plaats van ik in de zak van de hond. 'n Boel gedoe.

De niet posterende

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

@ Corinne, ik vroeg het je omdat die naam me zo bekend voorkwam en wilde zeker weten of ik het goed had.
Mij dochter van 25 heeft dat ook en daardoor word ze nu extra gecontroleerd vanwege haar zwangerschap.
Een hele vervelende aandoening met name als het koud is.
Hier kun je niets aan doen alleen stoppen met roken en dat heeft mijn dochter gedaan en het helpt haar wel.

Sterkte ermee

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Mieke

@ Corinne, ik vroeg het je omdat die naam me zo bekend voorkwam en wilde zeker weten of ik het goed had.

Mij dochter van 25 heeft dat ook en daardoor word ze nu extra gecontroleerd vanwege haar zwangerschap.

Een hele vervelende aandoening met name als het koud is.

Hier kun je niets aan doen alleen stoppen met roken en dat heeft mijn dochter gedaan en het helpt haar wel.

Sterkte ermee

Met 25 al ingezet. Dan hoop ik dat ze zich goed in acht blijft nemen. En heel goed dat ze gestopt is met roken (alleen al voor de baby!).

Geplaatst

Danke Wing!! Ewel, dat doet me nu echt deugd, sé!!! Nooit gedacht dat ik dat van jou zou gezegd zijn!!
Bij deze verklaar ik jou dus ook lief!:D

En ivm 'normaal' zijn.. Wie is ooit normaal, wat is normaal???

Geplaatst

Hier ook Raynaud, altijd mn rechterwijsvinger.

Tapas, mijn hondje was ook een Spaanse zwerver. Ze heeft op straat geleerd eten te bewaren voor later. Dus alles wat ze vindt op straat wordt onmiddellijk begraven.
Ze eet minimaal, alleen wat ze hoognodig heeft.
Als ze een beloning krijgt eet ze het nooit op. Ook dat wordt ernstig onder de kussens van de bank begraven.
Af en toe vind ik hoopjes met brokjes uit haar voer bak, in een hoekje ergens achter wat ze dan verzameld heeft.

Geplaatst

@ Corinne, ze is uiteraard gestopt voordat ze zwanger werd met roken en ze merkt al heel erg een verschil.
Minder last van haar handen en voeten. Die zagen er in het verleden niet uit.

Geplaatst

Woman, wat ontzettend schattig!!
Hier wordt alles opgegeten wat binnen bekbereik komt.....

--------------------------------------------------------------------------
Woman schreef: "Af en toe vind ik hoopjes met brokjes uit haar voer bak, in een hoekje ergens achter wat ze dan verzameld heeft. "

Geplaatst

Rechterpink en rechterwijsvinger en vorige week vrijdag deed voor het eerst mijn tweede teen van rechts geteld aan de rechtervoet mee.

Maar ik ga nu naar bed. Morgen is er weer een dag. En in bed onder het dek tegen mannie aan is lekker warm.

Geplaatst

Okay, dames!

Eén keer in de week aan de wijn is mijn gedoe. Weinig en gelijk genoeg. Vanavond was het niet genoeg, het is 'n dun lijntje. En de kelder staat redelijk vol.
Maar ik wil niet zo onredelijk abstinent zijn dat ik NEE blijf schreeuwen. Het leidde tot enige interactie, pas de point, mijn hond snurkt me tegemoet.
Ik wil gewoon m'n alcoholgebruik reguleren, hoe 't ook komt,ga d'r niet pas op de plaats voor. Alcohol de baas heet het toch?

De baatzuchtige

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...