AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Woman ik ben niet zo in to die dingen gewoon dansen vind ik wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja, dat ken ik Tina! Had ik met de 2e zwangerschap. Die verliep niet geheel vlekkeloos, maar als ik niet iemand hoefde te bellen, dan liever niet. Kroop desnoods nog liever over de vloer bij wijze van..en ook niet uit ondankbaarheid, maar dan bleven ze plakken en daar had ik dus ook geen zin in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hallo,hier komen de volksdansen weer op, leuk , iedereen doet mee, korte inleiding en hop...groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Soothe, klop, klop...hoe is het met jou? Ik mis de wijze woorden van jou, wijze man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Hallo,het is in feite een ouderwetse "bal", in de zomer worden die ook in open lucht gehouden, da's pas leuk...groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Orleando, knock knock, ik ben er nog. Houd je bijeen.En zet Woensdag nog even uit het koppie!Niet eenvoudig, maar wel proberen.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Allen een droge dag. Boodschappen- beetje muziek- de hond.Het komt goed!!!@ Albertina, beetje meewerken hè. Niet zo eigenwijs. Gelukkig komt het goed. Maar wees voorzichtig!Heb je de osteoscan gehad?Dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Soothe, je tovert weer een glimlach op mijn gezicht, thanx Ik ga er ook even tussenuit. De kinderen van school halen (wordt wel eentonig, dit steeds te melden. Inmiddels weten jullie het zo zachtjesaan wel).Manlief moet vanavond waarschijnlijk werken, dus meld ik me wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 P.S Albertina. Lekker lentefris bedje, alles Spic and Span.Je moet me achter de vodden zitten, maar zie, het komt goed!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik ben m'n positieve zelf kwijt. Ergens ben ik het verloren.. Wil weten waar? Dus wendt ik me tot jullie, jullie zullen ongetwijfelt een verschil in Spud opgemerkt hebben. Wanneer? Na mijn ban? Voor mijn ban al? Feedback is welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Verklaring voor dat ik hiermee kom. De afgelopen tijd heb ik RL mensen buiten gesloten dus die zeggen alleen maar dat ik me afgesloten heb. Dat weet ik zelf ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 P.S. Soothe,Ik wist dat je het kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik kan je niet helpen Spud!Als ik iedereen op de snijtafel moet leggen, om de zielenroerselen aan het licht te brengenheb ik een dagtaak.Ik investeer ook een beetje in mezelf (mag wel hè)Ik denk dat je eruit komt. Mits je de eerste laat staan!Take Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik lees later wel. Ga nu andere hulpbronnen opzoeken, ben verrot geschrokken van mezelf. En nee, niet zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Spud voor mij ben je niet verandert je bent dezelfde als een week geleden, ik ken je niet van daarvoorWaarom ben je je positieve zelf kwijt? zit het tegen? gaat het al een poos niet zo als jij het wilt?Wat deed je altijd om positief te blijven?Sorry Spud, maar ik zit stiekum te typen dus zachtjes en langzaam en vanavond kan ik er ook al niet voor je zijn want ik moet werken in dat restaurant en `t word laatKop op schouders er onder opgeheven hoofd en laat mij niet in de steek want ik ben een broekie vergeleken bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Okay! Beetje flauw.Eerst droppen, dan weggaan.Had enorme behoefte om ff te praten.Dus heb toch maar even met iemand gebeld.En zie! Voel me al stukken beter!Het vloog me idd even aan. Heb inmiddels het nr. vd mediator. Daar ga ik een afspraak mee regelen.Het komt wel goed. Alweer de tijd. Twijfel kun je vergelijkenmet trek. De keus is gemaakt. Doorgaan. Dat gevoel gaat over!En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan drinken.Integendeel. Dat werpt me terug naar totale afhankelijkheid.En dat wil Marjootje niet meer. Marjootje wordt groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Ai Spud, da's een lastige.Ik heb het idee dat je beter "ging", toen je nog aan het werk was.Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het overige er ook nietzoveel mee kan.Eerlijkheidshalve lees ik ook niet alles.Wel weet ik dat het voor mijzelf niet goed is mij af te sluiten van RL.Ik denk voor niemand trouwens.Als je heel erg veel alleen bent kan je wellicht een klein beetje teveelop jezelf gericht zijn.Tenminste dat lijkt mij.Dan worden gedachten soms wat minder reeel en kan je je afvragenje wel op de goede weg zit.Zo zie ik het een beetje als ik je lees.Kan er naast zitten.Hopelijk heb je er iets aan.tiepfaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing!!!!!!dat was een hele belangrijke GROTE stap in je levenIk ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Marjo,Goedzo, ik wist wel dat je een klein verstandig famke bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Nou nee Wing dat lijkt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Goed zo MarjoIk vond het echt erg dat je weg was je haalt hier zoveel kracht uit en dacht dat het mis zou gaan maar je hebt jezelf bijelkaar geraapt en een verstandige beslissing genomenTOP:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Wing!!!! Yehaaaa!!!!Dat had ik wel willen horen!Wat goed van je man!Niets meer halen nu!Gewoon niet doen.Je moet er even door!Hop! Gaan met die banaan!!!!Tnx Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Strak plan Wing, je wil immers niet drinken!!Weer een beetje ruimte in je koelkast. Heb je nodig met al dat kokkerellen!Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2009 Tnx Albert!Ik voel me weer sterk!Berinnesterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden