rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rosan,Ik heb zelf nooit gedacht het valt wel mee, dronk 3 a 4 keer per week 1 a 2 flessen per avondAls ik eenmaal begon kon ik meestal ook niet meer stoppen.De dagen dat ik niet dronk, waren dagen dat ik echt stopte...Ja,ja.Heb ook internettherapie gevolgd.Sindsdien drink ik niet meer.Hoop ook voor jou dat je het vol kan houden.Hoelang drink je nu niet?En lukt het nu een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Water,Deze bedoel ik wel, je kan het dus o.a. via internet kopen.Oke, niet goedkoop, wel supergezondJe doet ongeveer 2.5 a 3 weken met zo,n blik.Weet trouwens niet of we reclame mogen maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyheeft bij mij een maandje of 7 geduurd ,dat bierbuikje wegwerken . Oh dan heb ik nog ff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 @kirky:was toch wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Je kan denk ik ook van die sport eiwit shakes nemen, die zijn er dus om meer spieren aan te kunnen maken als je sport, die zijn niet zo heel erg duur (als je ff zoekt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Bah Kirky heb je niet wat beters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hmmmm, nee dank u hoor Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo,Toch liever een T-Bonesteak met frietjes en béarnaisesaus en een slaatje (dat slaatje voor het geweten), dan die eiwitpapjes ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Goeden avond allemaalEten was lekker `k heb sezchuan soep vooraf gegeten en varkenshaas met sezchuanese saus als hoodgerecht 2 potjes jasmijn thee en 2 karaffen water en als laatste 2 koffie en van 18.30 uur tot 21.30 uur 2 sigaretten (kostte ook geen moeite)De gedaanteverwisseling van mij viel in goede aarde en ze zijn echt hartstikke trots op me dat morgen mijn 14de dag is en ik moest gewoon volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo AlbertRemmo,so'n overwinning is goud waard voor het zelfvertrouwen, het bewijs dat het met kleine stappen lukt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 zeker weten Joske heel goed voor mijn zelfvertrouwenHoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 He Albert,Echt steengoed van je!!!!Jasmijnthee is trouwens erg lekker bij het eten.Goed dat iedereen trots op je was , dat heb je echt verdientEn nu lieve mensen , ga ik naar bed, morgen 2 kleinkids die vroeg wakker zijn, en bovendien ook werken.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 dank je Rapilos welterusten en succes morgenWat voor zaak heb je dat je morgen moet werken horeca? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Goed zo, Alberto, je stimuleert mij ook om het vol te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 da`s een waar woord Kirkyen daar hou ik me ook aaniedere dag ben ik blij dat ik de eerste niet genomen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Straks weer een film op nederland twee, ik hoop dat het wat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Is ook de bedoeling Woman, maar ik vind wederzijds dat jij ook heel goed gaat, toch ook al een poos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Morgen een maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Film begint x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 gaaf Kirkytop top top ik ga d`r ook voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Jeetje! Supergoed van jullie hoor! In het begin is het soms een kwestie van stug volhouden.Na een tijdje gaat het makkelijker. Al blijven er linke momentjes.Ik moet zeggen, die heb ik dit jaar nog niet echt gehad. Ondanks alles.En das ondanks alles, toch een hele vooruitgang! Volhouden dus!Ga zo maar eens naar bed. Het is een prachtig heldere avond buiten. Het vriest licht, de wind is gaan liggen. Al die sterren, en de maan..De maan uit zo'n kinderboek, ze ligt te slapen op haar rug! Echt mooi!Morgenochtend maar weer eens hardlopen. Dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 gelukkig maar Marjo, als je dat er ook nog bij had gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 quote: Originally posted by: pippiIk vind het ook fijn om ook positieve verhalen te horen over het stoppen. Anders wordt de berg wel heel erg groot waar je tegenaan kijkt. Ik vind het ook motiveren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Dan was het met me afgelopen geweest. Simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ik heb helemaal het Quoten ontdekt!Ik wist eerst niet hoe het moest, maar vandaag ontdekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden