CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Hoi Joann,Hoe gaat ie. Meer dan een jaar, supervrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 laat ook maar dan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 De hogere macht discussie, heeft hier vaker plaatsgevonden. Het leidt tot niets!!Het erkennen van een hogere macht- op zich nogal dogmatisch-impliceert,dat ik een lagere macht ben!Ik zou me op moeten trekken aan iets hogers, wat er niet is!!Ik weet dat je de "macht" mag zien zoals je wilt. Maar dan nog!En dan komt er een stap, dat je het met de mensen weer in het reine moet brengen.Het met een ieder goedmaken. Dat nu, laat ik me niet in voorschriften opleggen!Ik ga mijn eigen weg. Vrijdenkend! Vrij van dogma's en groepjesgeest!!En ik ben het met Adam eens, dat veel mensen baat bij de AA hebben.Dan moeten ze het zeker niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Adam en Soothe,Mijn favoriete mannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Wingchun,'t Is me teveel werk om je te vertellen wat ik allemaal waarneem terwijl ik zo naar mijn scherm zit te kijken. En ik heb geen goeie webcam om het jezelf te laten zien. Dus neem nu echt maar aan dat mijn scherm tegen de muur staat, links van mij de computerkast en de printer en een hoop stapels en rechts stapelbakjes pennenrommel, flesje water, puntenslijper en mijn hele pillenzooi.* en neem ook van me aan dat ik vandaag veel taalfouten maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 De eigen waarneming en het waargenomene lijkt me voldoende!Wat ik niet waarneem is er niet!Wanneer bewijzen voor hogere machten, onvoldoende of ontoereikend zijn,blijf ik ontkennen, tot het tegendeel bewezen wordt!En dan wordt het geloof een weten, wat de doodsteek voor het geloof is!!Ik ga koffie maken, een aardse aangelegenheid!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik kom even een goede avond wensen. Bijna de hele dag geslapen na die nachtdienst. Even een vraagje, is het normaal dat je barst van de honger als je geen alcohol drinkt of is dat gewoon toeval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik blijk nogal wat los te maken met mijn voorgenomen wandelweekend in de Ardennen. Ik wil best een verslag mailen van mijn waarnemingen over daar..Met veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 ik ga niet alles bijlezen het is echt veel te veel. Zie wel dat Tasseke weer thuis is. hoi meid welkom thuis. Lees dat Marjo lekker weekend gaat wandelen, doe je goed ff eruit en voor de rest heb ik weinig meegekregen van alles. Als iemand zin heeft zou ik een korte samenvatting wel fijn vinden heb echt het gevoel dat ik hier al weken niet geweest ben terwijl het maar om twee dagen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ohohoh, wat herkenbaar, ik eet ookmeer c.q.heb meer honger. Ik at voor ik 5 dagen geleden stopte ook netjes de schijf van 5, maar ik heb nu meer zin in eten en tussendoortjes.Behalve de logica van de calorie-tabel, denk ik idd ook dat het zoeken naar compensatie is, dat beloningssysteem in je hersenen wil toch bevredigd worden.Anyway, ik ga zo weg, de nachtdienst in.Byebye,JoyHope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiJee wat is die Wil133 lang jarig. Lijkt de hele week wel... Dan moet hij/zij de hele week trakteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Wil wil wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Langzaam kan ik er geen touw meer aan vastknopen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Waar een Wil is, is een weg....wie is Wil133?en wat wil Wil?of is ze weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Hey ho, ik ben heel erg blij want ik heb weer een normaal snelwerkend internet, na wekenlang tobben met draadloos.Adam, ik geloof niet aan God. Tenminste niet zoals die gedecreteerd wordt zoals in de kerk. Mijn vraag was, wat irriteert je zo aan die hogere macht. Daar ben ik dus nieuwsgierig naar. Als ik iets vraag, geef ik eerst een voorbeeld van hoe iemand het zich wellicht zou kunnen voorstellen. Daarna stel ik een vraag: is dat zo, en waarom niet of wel en waarom ondervind je dat zo? Puur nieuwsgierig. Het enige dat ik vraag is dus: hoe ervaar jij dat. Misschien heb ik dan een verkeerde manier van vragen, en kan ik daar iets aan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunWill133, bijna vergeten. Van harte meid!!!! :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: Wingchun,Hoe krijg je het voor elkaar om die slinger schuin te laten lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ben dol op geiten!Ze kunnen zo lekker mekkeren!En ze kunnen van die mooie sikken hebben!En lekker bokken!En lekker springen enzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunVoor zover ik kan zien loopt ie recht Corinne. Oh, wij zien een schuine slinger..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik ga maar afsluiten denk ik!Ben te moe voor serieuze discussies en ik wordt een beetje flauw.....Voorbereidingen treffen om naar bedje te gaan...Ik heb het wel weer lekker droog gehouden vandaag!Iedereen weltruste en goede dromen toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendquote: Originally posted by: wingchunVoor zover ik kan zien loopt ie recht Corinne. Oh, wij zien een schuine slinger..... Ik heb het nagemeten. Het is puur gezichtsbedrog.Toch knap om dat effect te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 't Is waar. Je kunt niet discussiëren over alles geloven niets geloven. Mijn katten geloven niet, net als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Doeg doeg, ik ga maar.Allemaal een goede avond!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Corientje, Je katten geloven dat ze negen (zeven) levens hebben, als dat geen geloof is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Goedenavond saam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik dacht/denk ook zoProbeer het nu vanuit een andere invalshoek te benaderenNiet vanuit mijn krampachtig denkenIk ga gewoon op onderzoek uitNiets meer en niets minderDe reacties zeggen meer over julliedan over het gebeurenIk ga er naartoe om het te ervarenIk geloofIn liefdeEn niet meer in destructieDat probeer ik althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden