Otje Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Jeetje Mieke, what to say....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik log nog even in om jullie allemaal een goede nacht te wensen.Ik vind het nog altijd prettiger om nuchter de boze wereld te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Wat gaan jullie trouwens al vroeg naar bed voor de vrjdag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Trusten Corientje.Het is ook beter.Veel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja, ik ga ook slapen.De regen tikt op het dak..Nogmaals sterkte Mieke (ik wals er weer een beetje raar overheen met mijn tuttelgedoe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Slaapwel marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 enne, veel sterkte miekje!!!Ben weer opgestaan, kan niet slapen, teveel zorgen.. man die snurkt... kopje die maalt...Boek net uit..Nuja, zoals alles passeert, zal ook dit weer passeren..Liefs van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Tja hoe gaat het.Goed en niet goed, heb veel gemengde gevoelens maar dat gaat wel weer over.En de hangmat nee, we zitten op onze veranda, het is 29 graden nu (22:53) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiIn welke zin, je drankgebruik ofde zaak waar je afscheid van hebt moeten nemen.? Nu even de zaak, na 4 jaar doet het toch wel pijn. Had hele geschikte mensen bij me werken en ik voel me daar respondelijk voor maar tja, de crises treft vele bedrijven nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ik ben ook druk op zoek om de mensen ergens onder te brengen, 4 hebben al een nieuwe baan de rest daar zijn we ook voor aan het zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiOké beetje aan het rouwen nog. Kan ik me indenken, maar beter dan dat je erzelf aan onderdoorgaat lijkt me. Hoe moeilijk die beslissing ook was. Het zit erop. Yep geen keuze meer, gelukkig loopt mijn constructie nog goed. Maar mijn hart lag in dit bedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiVoor hoeveel meer mag je nog zoeken? Stuk of 8, voor sommige erg moeilijk voor andere die komen er wel snel.We hebben ze altijd heel goed getrained vanaf het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ik rond alles goed af want je weet nooit of je ze in de toekomst weer tegen komt of nodig hebt. Wat dat betreft bem ik een man van principes.Ik haat mensen die andere mensen schaden of onrecht aan doen. Ik heb een lening moeten afsluiten omdat je hier de mensen 3 maanden als afscheidskus moet meegeven. Ik had kunnen zeggen, het is failiet dus geen geld maar dan zou ik me echt rot voelen. Ze zijn goed geweest voor mij dus ik ben altijd goed geweest voor hun. Gratis lunch met drinken, 13e maand salaris, overuren 150%. EN zaterdag vrij, men werkt hier normaal ook op zaterdag.Is vreemd hier maar je krijgt er veel waardering voor terug (op een enkeling na). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Dat was weer een prachtige vrijdagavond film op nederland 2Nu tijd voor een honden rondje x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: womanDat was weer een prachtige vrijdagavond film op nederland 2 Nu tijd voor een honden rondje x Neem de mijne ook even mee ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 haha ok en jij dan morgen de mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Weet je het zeker ik heb er 7 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 ja hoor geen probleem hahahahahakopje thee is op (aarbeienthee met kandijsuiker) dus zo maar eens richting bed. toedeloe lieve mensen, tot morgen maar weer. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hoi Woman en Bohemia, hier een slapeloze. Dat krijg je ervan als je vroeg gaat slapen. Zit eigenlijk te popelen tot het weer lcht wordt en de boel levendig, maar geduld....Bohemia je moet me niet zo jaloers maken met die heerlijke temperaturen daar. Weet je wel dat er hier sneeuw ligt en we allemaal bibberend in dikke truien rondlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Tja ik was in December in NL, doe ik nooit meer mij te koud. Maar het is nu zomer hier dus mogen we ook even genieten want de winter is maar 20 graden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Btw als je wilt relaxen moet je eens Enigma opzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Mijn stiefschoonzoon (wat een woord) woont in Manaus, Bohemia, dus ik weet wel een beetje hoe het daar is. Zou er best zelf willen zitten.Ik ga nu afsluiten, toch nog even wat slapen. Het is hier halfvier in de morgen, weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden