albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Bako,TOPPERTJE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Trees,die koffie waar je over schrijft,zijn dat ook pads? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 voel me nu net een jantje lacht,jantje huilt,maar w.s kennen jullie dit gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja joh Bako: zo gaat dat gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 hou niet van dit gevoel,ben gewoon baas over mijn eigen gevoel als ik niet drinkdit maakt mij erg narrig,alsof je overgenomen word door iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Bako: je wordt niet overgenomen door iets anders. Je eigen ik wil graag van zich laten horen, maar wil je er ook naar luisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goeiemiddag!Even wat gelezen, maar niet echt bijgelezen. Lukt me nu niet.Net nieuwe vit. B1 tabletten gehaald.Ik had voor 3 maanden in huis gehaald, die zijn dus bijna op! Het is vandaag de 6e, dus heb nu 3 maanden niet gedronken!3 maanden was mijn uitgangspunt, denk dat ik het niet bij 3 maanden ga laten, ik ga voorlopig nog ff verder!!Ik voelde me wel energieker, maar vanwege de erg drukke week, vooral erg druk op mijn werk, was ik juist mn. in mijn hoofd niet zo fit. Snel duizelig.Nu ook weer.Vanmiddag wel lekker gehad in het bos. Nu moet mijn hoofd echt even rust hebben.Zo op de bank met meditaie-cd!Tot vanavond denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 maar die [eigen] ik is anders dan ik wildus is niet mijn eigen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Tina, nee, het zijn geen pads, maar zakjes oploskoffie. Als je ze aanmaakt krijg je een hele schuimlaag bovenop, echt erg lekker!Ze zijn niet goedkoop (€ 2,= voor 8 zakjes) maar wel heel feestelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goed gedaan, Bako! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Oke Trees, ik ga ze proberen.Lijkt me lekker.Kirky,nuchtere Hollander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ja, ligt aan mijn pcSorry, dat ik jullie onrust heb bezorgd...Mijn oudste belt met haar vader en daarna gaan ze echt op bed..Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Blij dat je weer even schrijft Bako, eventjes zorgen gemaakt.Wie is er nou baas over het eigen gevoel? Laat het gewoon maar komen, al voel je je vervelend, nou wat dan nog? Met drank op voel je je nog veel vervelender, tenminste achteraf.Ik snap best dat je het niet met medicatie wil doen. Ik ben er ook zonder doorheen gegaan, dat was dan mijn manier. Maar begrijp ook heel goed de mensen die refusal nemen.Drinken werkt niet!!!!!Trees, ik heb alle smaken koffie al gehad, er zitten echt lekkere dingen tussen! De lekkerste vind ik nog steeds Hotta! (gemberkoffie), van de chinese toko in Rotterdam waar ik nog steeds wel eens kom.Is het OK met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Joehoeee, Orleando,ik zie je ingelogd.Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goed lees ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 na een trekmoment ben ik volledig uitgevloerdbelachelijk,het kost veel energieheb mijn partner gebeld om er over te ptatengelukkig komt hij morgen weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Orleando: wat raar internet heb jij.Bako: ja je eigen wil, dat zeg ik tegen mijn kinderen ook zo vaak.Ik wil van alles. Ik wil ook een Porsche en een miljoen op mijn rekening.Mijn eigen wil zou wel drie maanden naar de zon willen, maarja.Mijn (verstandige) IK laat me dan wel weer weten dat dat dromen zijn.En daar luister ik dan maar naar.Niks te willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Bako, fijn dat je er met je partner over kunt praten.Het scheelt wel hoor. Ik had ook altijd iemand aan wie ikhet kwijt kon. Goed gedaan! Rust maar lekker uit. Het isheel gewoon hoor dat je daar moe van wordt. Het hoort er allemaal bij.Goed dat je hier kwam!Orleando mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Fish, je hebt het vaker over duizeligheid.Goed dat je even gaat relaxen! Hou het wel in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 stop nu even overal meeben alles gewoon zatmanlief was erg lief ,kan alleen niet begrijpen dat het mij af en toe even te veel ishij is regelmatig weg en vind het prettig dat het thuis goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Iemand die zelf niet verslaafd is (geweest)Zal het nooit helemaal kunnen begrijpen.Wees maar blij dat hij z'n best ervoor doet en blij voor je is. Ga maar even niks doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik heb zelf meer dan 20 jaar teveel gedronken.Ben soms nog steeds erg moe. Langzaam merk ik vooruitgang.Nu ga ik de hond uitlaten.Daarna moet ik nog werken... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Volgens mij heeft ze wat geantwoord...maar dat is dus volgens een 7 jarige..sorry nogmaals!!Maak je geen zorgen om mij (orleando dus), want ik heb ze al op bed. Lees boekjes voor en dan tanden poetsen enz. en met ongeveer een half uur ben ik hier weer.Nogmaals; sorry voor de verwarring, dat krijg je ( ik dus) als m'n oudste achter de pc kruipt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ok het zit erop. Bedrijf is dicht was even emotioneel. Volgende week boel verhuizen maar heb gelukkig op de valreep iemand gevonden die het gaat overnemen en DAT had ik niet verwacht.Meevaller en een opluchting.Nu aan het weekend beginnen, heerlijk strand weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Bohemia, gelukkig zo'n meevaller!Heb je het droog weten te houden?Of moet het feest nog komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden