Spring naar bijdragen

vrijdag 6 februari 2009

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje: ik vroeg het me gewoon af. Dus je had toch een rede.
Had je dat beter gelijk bij je draadopening kunnen zetten, nu snapte ik het niet zo.
Maar dan hoef je niet ohutteguttegut te schrijven! Klinkt zo ... tja.. uhm... tja ... alsof ik me ergens druk over maak of zo. Wat ook niet uit zou maken overigens......

Ik snap de overheid eigenlijk niet waarom er zo'n heisa over die cito toetsen wordt gemaakt.
Mijn ervaring is, zoals jij schrijft Houtje, dat ze gewoon naar de afgelopen jaren kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, jouw positieve energie heeft echt geholpen!!
Maar nogmaals, jullie voelen aan als echte familie en jullie steun en lieve woorden hebben me er ook doorheengetrokken. Dus bij deze:
Dankjewel!!! :present::heart:
Tasseke, welkom terug!! Gaat het, meiske?? Maakte me zo'n zorgen om je...Ben je weer bijgekomen en ben je echt thuis?? Want dan is het een verrekte korte opname, gezien jouw belevenissen (of ligt dat aan mij, want ik ben 2 keer 4 weken in opname geweest). Is niet persoonlijk bedoelt. Hoe is het met je, met je dochter (dacht ik), pff, zoveel vragen...gun je nu eerst maar wat rust
Tapas, je liet me even schrikken, maar ik zag daarna pas, wat je met drinken bedoelde..sorry
Voel me nu absoluut niet goed, erg onrustig...
Ik heb 2 van de 3 kinderen bij vriendjes en vriendinnetjes te spelen en m'n jongste is thuis. Dikke tranen, want zijn vriendjes zijn oftwel ziek of ze kunnen niet, dus hij vermaakt zich met speelgoed. In z'n uppie. Wel sneu, dat wel. Hij wil graag naar de kinderboerderij, maar dat ligt naast een supermarkt...snappie?
Met al die @#$%^& gremlins nu op m'n schouders, die niet zeuren maar echt schreeuwen ga ik echt niet weg. Daarom meld ik me hier nu ook...
Ga in m'n dagboek schrijven en vooral weg bij die rommel blijven...
Lang geleden, dat ik zo'n ENORME trek had...maar ik ga meer dan 3 maanden nuchter door het leven en ik wil op naar de volgende 3 maanden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, hoe oud is hij dan? Onze oudste (7) heeft haar a diploma al en onze middelste (5) zit al op zwemles.

Ha, dit houd me bezig, dit is goed, geen gehoor geven aan die gremlins.
Straks de oudste 2 halen en ALLEEN HUN HALEN!!

sorry voor die grote letters..niet persoonlijk bedoelt, alleen voor mijzelf. Gremlins, gremlins alleen gremlins, dit is niet normaal en ook niet leuk meer..nawerking op gisteren??
Ik ga niet toegeven, bekijk het maar!!! Voel me nog steeds goed zonder die rommel en dat wil ik ook zo houden.
En dat ga ik ook, want ik blijf hier. PC staat aan en die blijft ook aan. Straks de oudste 2 halen, eten enz en vanavond op bed...na een kopje thee. Als de gremlins echt dorst hebben, dan doen ze het daar maar mee; ik ga ze echt niet voeden.

Nu nog van dat geschreeuw in mijn hoofd af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: Iedere mening telt hoor. :present:
Klopt dat Bohemia alleen maar s'morgens een melding doet van ... etc.
Maarja misschien helpt het hem om te stoppen.
Vreemde manier welliswaar, maarja wie ben ik he?
Ook het openen op de dag zelf vind ik ook prettiger hoor.
Dus ik deel je mening.

Orleando: potverdikkie, toenstraks schreef je nog dat het zo goed ging.
Wat haal je in je hoofd om nu trek of zin te hebben.
Komt het omdat de andere twee weg zijn en spelen?
Meestal komt het niet uit de lucht vallen.
Stuur ze maar hierheen die glemlins, ik weet er wel wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
orleando

Tina, je hebt gelijk, Refusal!

En ik wil niet drinken, dus ik ga ook niet drinken.

Refusal in combi met alcohol kan echt heel rare gevolgen hebben en ik ben vanavond alleen met de kinderen.

Ik ga ook echt niet drinken, want ik wil niet, maar die stomme grrrrrrrrr gremlins....

Helpende gedachtes Orleando:

Ik ga ook echt niet drinken, want ik wil .... trouw blijven aan mezelf
Ik ga ook echt niet drinken , omdat ik dat niet hoef.
Ik ga ook echt niet drinken, omdat ik eigenlijk honger heb.
Ik ga ook echt niet drinken, omdat ik eigenlijk een schouder nodig heb om eens flink op uit te janken.

Dusssss hierbij een schouder ........)))))))) en een dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, dat is duidelijk, dus moge jouw zoon net zoveel spetterplezier hebben als onze kinderen!
Onze oudste was als de dood voor zwemles, maar eenmaal op schoolzewmmen, vondt ze het geweldig, dus we hebben haar direkt opgegeven.

An.....:heart:

Ik denk, voel,...jij begrijpt het echt...

Ik hoef niet, ik wil niet en ik ga niet!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik stuur ze naar No mans Land, die !@#$%& gremlins...
Het gaat goed, voel me niet zo goed, maar bied ze de kop!!
Ga echt niet mijn nuchter bestaan opgeven, dit voelt veel te goed. Lekker helder in mijn hoofd, niet meer wrak opstaan, geen kater, niet meer van dat stiekeme gedoe en vooral: GENIETEN!!
Goh, wat geniet ik van de rust, die langzaamaan in mijn hoofd terugkeert, het bewustzijn van wat ik heb, wat ik meemaak; het voelen (en niet meer alles tegelijk, maar de gevoelens komen wel boven water in die zin, dat ik het kan overzien), maar ook de pijn (mijn ouders overlijden), verleden enz. Ik kan het langzaamaan een plek geven; zoals Soothe al schreef, ik droom het (ook) van me af). Het voelt goed. Eng, maar toch ook goed. Vind straks m'n eigen ikkie weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken je dat dan niet, Kirky? In mijn tijd (ben van '71) was er al schoolzwemmen en zo heb ik A en B gehaald en dat is nu volgens mij nog steeds zo. Wij betalen welliswaar schoolgeld en daarbij inbegrepen die zwemlessen dus, maar dat weegt niet op tegen de (paticuliere) zwemlessen die we de middelste nu gunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ik sta stomverbaasd, een wachtlijst voor zwemles. Meen je dat nou? Heb geen idee of dit met schuldsanering in verband staat, maar hier (gemeente Brielle) krijgen ze met drie jaar door de gemeente bijna hun zwembandjes door de strot geduwd. Kun je het niet betalen? Compensatie van de gemeente. Want zwemmen zullen ze!

Houtje ik deel je mening. Vond het op zich wel lullig dat Bohemia zijn draadje alweer, voor de tweede of derde keer, opzij werd geschoven, maar krijg het idee dat hij niet in de gaten heeft dat er een algemene draad is, en niet alleen maar zijn draadje. Het is natuurlijk wel lastig voor hem dat we een tijdsverschil hebben, maar dat verschil is maar zes uur.

Woman, vertel desnoods in een pb hoe dat ging, dat boren in je hoofd. En nogmaals, ik wacht op toestemming van de ziektekostenverzekeraar, dus het kan volgende week zijn of over vier weken, dat weet ik echt niet. Overigens moet zo'n plug in je hoofd zich daarna nog drie maanden "zetten". Dus beetje lange adem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, dit is dus de beroemde adrenalinedip die ik eerder vandaag al omschreef, spanningen zijn voorbij, gewone leven gaat weer verder en dan komt opeens je gevoel er achteraan sukkelen en slaat je met een hamer voor je kop. Dat is niet raar en waarschijnlijk vrij normaal maar wel heftig. Meestal gaat dit na een nacht goed slapen weer weg, dus stel het drinken maar mooi uit tot morgen en neem nog wat extra refusal zodat het gewoon niet kan!!!!! Slapen is echt beter dan drinken in dit geval! Het is zoals het is nu en je kan dit verdragen al is het niet leuk.

Ik heb vandaag mijn badkamer geschrobt, heerlijk, lekker spetteren in de douche, tegeltjes en voegen borstelen, gratis waterballet! Nu is eigenlijk mijn vloer aan de beurt, moet nog steeds de houten planken aanduwen, en als ik dan slim ben spijker ik wat randen vast zodat mijn vloer niet steeds gaat wandelen. Na 3 jaar moet die vloer nu toch wel uitgewerkt zijn!!

gaat dus wel goed hier, eindelijk! lekker alleen, geen afspraken vandaag, niet met de hond naar het bos hoeven want die is vanmorgen mee geweest met hardlopen, dus een klein rondje voldoet dan ook. Ik denk dat ik ergens een kast ga opentrekken en opruimen, tijd voor ruimte en orde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, dankje voor jouw reactie!
Manlief moet vanavond ook weer werken. Haal straks de 2 oudsten op en als de kinderen op bed liggen, ga ik lekker ontspannen in een bubbelbad. Heb er nu al zin in en die grrr gremlins...die worden al wat stiller. Nog steeds sterker dan al die zeurende stemmetjes, nanananana! Verheug me meer op een bad dan dat ik zgn uitzie naar iets, waar ik ziek van word..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bohemia opent toch op dezelfde dag het draadje?
Hij schrijft ook dat hij denkt is dat niemand hem leest als hij op
het draadje van de vorige dag schrijft.
Ik vind dat zijn posting wel degelijk iets met de drank te maken heeft,
hij schrijft ook dat hij bang is wat er gaat gebeuren met zoveel vrije tijd.
Dus wat mij betreft maakt het niets uit hoe laat iemand een draadje opend.
Toen ik nog in de wisslediensten werkte opende ik ook regelmatig om 0.300.
Waar komt die irritatie vandaan?
Naar Bohemia toe bedoel ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...