bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 het ging toen zo makkelijk de beslissing niet meer te drinkenhet liep gesmeerdnu moet ik steeds bewijzen dat ik het kanniet alleen mijzelf maar ook iedereenhet is zo lastig ik word alle kanten opgetrokkenben heel erg moe en zie het niet zitten
Vie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Heeft er nog iemand een goede kooktip? Ook best drankgerelateerd. Ik kook, dus ik leef (en drink niet)!
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 BAKO, MIJNINETERNET werkt niet zoals ik het wil....ik wik je alleen maar zeggen (en let aub niet op tkens, letters ens)]okee voor iedeeen::\\wij laten de 1e staan a9 NIK OOK), 23456T54321KLEERE VERBINDING..PROBREER het vanavond en anders morgen weer...zeij al, echt ik frink niet, maar vetrouw mijn pc ook niet meer...ttotttttttt later''Orleando
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 vie dank voor je vraag wat voor recept wil dit houdt mij van andere dingen af
CPAS Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Goeie middag allemaal,Nog niets bijgelezen. Ik ben net een kwartier terug van de kapper. Ik heb er bijna 2 uur zoet gebracht.Ik zag wel dat Bako in de drie maanden dip verkeerd. Bako, laat je niets wijs maken door al die stemmetjes in je hoofd. Vecht voor je nuchterheid.Weinig gedaan vandaag en toch bekaf. Tjee en ik heb juist veel te doen dit weekeinde, want ik moet de weekboodschappen doen, dus tijdig op morgenochtend. Ik wacht op zoon, dan kan ik naar de snackbar en me daarna lekker in pyjama hijsen.
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Bako! De beslissing is genomen.Je lichaam en je geest raken gewend.Er zijn alleen nog wat hindernissn te nemen.Zodra je dat doet door niet te drinken, zal het steeds een stukje beter gaan.Hou vol Meis! Je kunt het!Geef het nog wat meer tijd.Je bent al zover gekomen!Het is het niet waard om nu te gaan drinken.Het zal uiteindelijk beter gaan. De trek verdwijnt!Geef niet op.
Vie Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Nou Bako, weet jij iets met bonen, aardappelen en tomaten?Je drinkt gewoon vandaag niet, tenminste dat heb je toch nog niet gedaan? Vanavond is heus nog te overzien. Je denkt gewoon, getverderrie, drank, vieze smaak, morgen kater, spijt, bah, het zijn nou nog maar een paar uurtjes, dat lukt wel tot morgen.Kun je niet even lekker onder de douche gaan staan, en je thuiskleren aan, dan ziet het er soms heel anders uit.
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 als alles niet gaat zoals je wilt is het moeilijk om jezelf te herpakkennu lukt me het niet,lijkt wel een zinloze strijdtrek me terug misschien dat het morgen beter gaat
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Gezellig bako. Morgen komen de kinderen thuis.Een hoop voorbereidingen getroffen. Goed toch!Gun jezelf nu wat rust. Echte rust, geen surrogaatrust!Morgen fris en fruitig je bezoek ontvangen en trots zijn op jezelf.Moe. De eerste maanden was ik vreselijk moe. Ook dat gaat beter worden.Je moet echt je lichaam de tijd gunnen om te ontgiften!Probeer wat ontspannende bezigheden te zoeken, vanavond op tijd naar bed.Het klinkt simpel allemaal. Maar het werkt echt!Je moet hier even doorheen!
orleando Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 kirky, nee gelukkig is dat niet gebaseerd op een bgg. Dat hier per groepmijn ghroep gaatgoed wij ook ik weet hoeIk weet hoe ik meelen moet,ben pas bijna u8 maar mis mijn vrnierdnjeIk
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Bako,het trekmoment is maar kort.Je weet dat je het kan,Kom op meid, Morgen of straks ben je zo vreselijk blij,dat je ook door dit moment bent gekomen.Dat helpt je dan ook weer een volgend trkemoment doorstaan.Sterkte.
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Het is soms erg moeilijk Bako.Die momente komen vaker.Als je nu gaat drinken zal dat een ongelooflijk nadelig effect op je hebben.Zie wat Wing en Woman vandaag daarover schrevenDe hele mikmak wordt weer aangezwengeld...
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Pip,neem je jezelf wel serieus?Zorg goed voor jezelf hoor,zeker nu je alleen bent.Anders toch even naar de dokter?Eigenwijssie.
Mai Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Pip dommie!Neem je rust zoveel mogelijk!Als je vanavond merkt dat het echt niet gaat,kun je mss beter de weekenddienst inschakelen!Sterkte meid!Orleando, je schrijft wat raar.Vermoeidheid/emoties?Relax even meis!Ben d'r weer even uit.Patat halen Later!
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Ik had zelf ook wel een klein moeilijk momentje vanmiddag.Mijn zus stond onverwacht voor de deur,ik heb haar vanaf juni niet meer gezien.Er kwamen allerlei emoties omhoog,en toen dacht ik, kom op je hebt voor hetere vuren gestaan.Drank zal mij niet helpen, het moment was achteraf maar erg kort.Nu ben ik weer extra blij, dat het voorbij is.
anjo Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Bako, wat naar voor je. Diep ademhalen, het gaat zo weer voorbij.En niemand veroordeelt je omdat je het zonder medicijnen probeert te doen, ik niet in ieder geval.Houd vol, he!Ik gooi nu ook mijn bescheiden mening erbij. Ik vind dat gedoe over beginnen van dagdraadjes zo bijzonder over niets gaan. In mijn begintijd leek het wel een sport wie de eerste was om middernacht.In principe is het dan het begin van een nieuwe dag, alleen is dat ook een beetje vreemd als het hele forum nog druk is.Door het tijdsverschil zit Bohemia gewoon een lastig pakket. En wat er nu in zijn leven gebeurd is ook niet bepaald een eitje.Deze mening over de dagdraadjes is natuurlijk helemaal gekleurd doordat ik zelf een hekel heb aan het openen van een dagdraadje. Ben altijd blij als het al gebeurd is. Mijn hoofd heeft nu eenmaal tijd nodig om wakker te worden dus vaak kom ik niet verder dan de datum.Soms is het gemakkelijk dan heb je net wat gelezen dat indruk heeft gemaakt en dan wil je dat graag lezen.Over lezen gesproken, ik heb net het tijdschrift Flow ontdekt. Met kleurplaten, het kind in mij komt helemaal los maar ook met gedichten van Emily Dickinson. Niet te zweverig en niet te droog.Adam, wat klinkt dat project leuk en de begravenis indrukwekkend. Het maakte bij mij vooral indruk omdat ik nog precies wist waar ik was en wat ik aan het doen was. Ik stond in een ziekenhuis naar het vuurwerk te kijken. Wat een speciaal moment om dan te overlijden. Maar misschien wel moeilijk voor zijn familie en vrienden.Tassheke, ik vind creatieve therapie dus het fijnste wat er is mits je het alleen hoeft te bespreken met je begeleider en ik had een hele lieve vrouw. Wat Tapas zei is zo waar, we moeten zo perfect zijn van onszelf. Het moet mooi zijn. Van wie? Van jezelf dus. Probeer het is met een collage. Ik heb daar zoveel ingestopt of met een moodboard. Daar wil ik aan gaan beginnen naast de komputer.Daar plak je dingen op die je mooi vind, of een reisbestemming, of een foto die indruk maakte, een gezellige kamer, een lekker recept, iets dat je leuk lijkt om te doen. Je zult zien want voor inspiratie je daar uithaalt. Ik bedoelde op de muur letterlijk langs mijn bureau.Ik sta op de wachtlijst maar we krijgen elkaar niet te pakken dus ik ga haar nu maar een kaartje sturen.Volgende week vrijdag heb ik intake gesprek voor mIndfullness, gelukkig stond er wat over in deze Flow en ik moet toegeven dat ik mij bij nader inzien toch bijzonder aan sprak.Kirky, fijn voor je zoon en er is inderdaad een potje voor maar soms moet dan even wachten.Pippi, creatieve therapie lijkt mij echt wat voor jou. kan Tactive of je HA niet voor je regelen?Ik ben nu wel heel moe. Ik ga lekker met een boek naar mijn bed ook al is het vroeg.
Trees Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Pippi, heb je ook koorts/verhoging?Misschien kan je de doktersdienst bellen ne om raad vragen? En in ieder geval proberen uit te rusten, en alleen even voor jezelf te zorgen!Bako, ik hoop dat je het volhoudt...je hebt gedag gezegd, en uitgelogd, ik hoop dat dat niet betekent waar ik bang voor ben!Als je nog meeleest: denk altsjeblieft aan morgen, als je kinderen komen! Die kan je toch niet met een kater begroeten???
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Marjo,het moment op zich vond ik erg naar.heb er heel erg lang geen last van gehad.Dus ben ik extra allert, het kan zo maar opkomen.Zo,n gemeen trekmoment.Maar het is al weer voorbij,gelukkig.Nu ga ik nassi eten, jammie.
Trees Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Ik ben de koffie/thee een beetje beu, en heb nu de koffiespecialiteiten van Nescafé ontdekt.De latte machiato...heerlijk! En nóg lekkerder de Latte Caramel! Heerlijk om eens uit te proberen, en je zit daarna zó vol dat de "andere" trek ook gelijk weg is!Aanrader!
albertina Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Tja, An.Ik vind het ook wat zorgelijk.Hopelijk is het alleen de computer.
Trees Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 Ik hoop dat het inderdaad aan de pc van Orleandr ligt, zoals ze zelf zegt!....Deze situaties laten me altijd zó onmachtig voelen, want we kunnen er niets aan doen, behalve je zorgen maken!
bako Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Geplaatst 6 februari 2009 alles weer goedwat een listige,vervelende vijandherpakken lukt me nu weer een beetjedoor naar de orde van de dag,orleando leest inderdaad erg wazigvoordeel van de twijfelvie volgende maal geef ik je een recept na aangeven van de ingredienten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden