Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Van schrik door de stilte ben je weggelopen An. Ik weet niet wat ik vanavond kook, het zal wel laat worden, want echtgenoot naar een tennisfeest. Misschien wel gewoon pizza in de oven.Anjo heb je nou al gevonden wat je aan het zoeken was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hoi jongens,Nou ik ben weer terug.Het was erg koud op de kinderboerderijWij eten witlof, aardappelen en sudderlappen.Lekker boeiend he.Was de pannekoek lekker Kirky ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Pizza vind ik trouwens ook erg lekker Vie, maar man houdt er helaas niet van, dus eet ik dat bijna nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Interessant hier, nou de spruiten waren lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 An, Nou he interresant he, soms gaat dat zo als je je verveeltGa over een kwartier ook maar eens m,n aardappeltjes schillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Iets leuks dan ??Ik heb haarverf gekocht, ongeveer de kleur van Rosan dr icoontje :):)Doe eens gek hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Oh lijkt me leuk Woman, en wanneer ga je het er in doen? Of is dat de grote stap?Ik verveel me op zich niet, er liggen me allemaal klussen aan te gapen, maar ben gewoon in internethumeur vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Het zit er nu in !!! Nog twintig minuutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 ik ben benieuwd Woman, of de kleur goed lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Bij mij zit het er ook in. De Chinees dan. burp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 had je het gehaald Kate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 En hoe is het geworden Woman?Ik zal eens even wat anders vertellen. Over boos zijn gesproken, Bako. Ik werd vanmiddag achterstallig zo verschrikkelijk kwaad op mijn ex, dat ik hem een dikke vette brief heb geschreven, vol venijn en wrok. Had 'm nog bijna op de post gedaan ook, toen ik dacht: What am I doing! Waar komt al dat nijd vandaan! Het is op zich goed om het op te schrijven, om het duidelijker voor mezelf te maken. Ik wist niet dat ik nog zo kwaad op hem was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Dat had je ergens verborgen gehouden Vieweggedrukt heet dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Het werd voor me gehaald AR. Nog luier.Rosan, wat heerlijk dat je nu de beloning van niet drinken ondervind. Of beter gezegd: dat je er nu achterkomt wat je jezelf eigenlijk al die tijd onthouden hebt!Laat anderen maar over drankjes en gezelligheid bazelen, jij weet wel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Wat was de aanleiding Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Zo is klaar, wel goed gelukt, wel iets minder fel dan ik verwacht had maar toch een koperkleur. Misschien als het zonnetje erop schijnt dat het dan wel vlamt, . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Kate, ik heb niet het flauwste idee wat de aanleiding was, Ik heb indertijd, zoals mijn manier is, mijn hoofd in mijn nek gegooid en gezegd, ik hoef niets van je, geen alimentatie, het huis niet, geen aandeel daarin, niks, ik wilde gewoon opnieuw voor mezelf beginnen. We hebben daarna ook nooit ruzie gehad ofzo, dat was mijn eer te na. Maar als ik nu op die jaren terugkijk, hoe hij me steeds liet zakken, bekritiseerde, negeerde en me niet wilde kennen. En het is zo idioot, ik ben inmiddels prettig hertrouwd, wat interesseert met dit nou nog! In ieder geval blijkbaar toch nog een hoop oude woede. Er komt wel meer uit, de laatste tijd. Er wordt weleens gezegd, je tweede jaar na niet meer drinken is voor het herstel van je innerlijk. Nou, dat zal het zijn.Alles met jou goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Dan ben je in ieder geval meteen daarna onafhankelijk van hem geweest Vie.Ik heb zo'n ex gehad al zo lang geleden dat het een ander leven lijkt.Toch duikt hij nog weleens levensecht op in mijn dromen. Dan is er meestal iets wat lijkt op toen.Het is toch op de 1 of andere manier in je systeem gaan zitten......Ik heb hem nooit meer gezien maar wel alle woede en vernederingen onder ogen gezien en anderen er over doorgezaagd. Dat zal wel geholpen hebben. Ik zie hem nu als ik terugkijk als een heel bang en afhankelijk mannetje, die een ander nodig had om controle uit te oefenen. En ik kon er toen niet tegenop. Dat neem ik mezelf maar niet meer kwalijk. Ik deed toen zoals ik het toen het beste kon.En uiteindelijk ben ik groot genoeg gegroeid om hem uit mijn leven te gooien.Maar terugkijken is niet verkeerd. Als het je nog zo kan raken ben je er misschien nog niet helemaal mee klaar. Met mij gaat het redelijk. Best wat te behappen gehad het afgelopen half jaar dus eigenlijk gaat het verbazingwekkend goed. Verder treed ik nooit zo in details.Nu ga ik een lekker nescafeetje maken!fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 He Kate grote meid,ik neem ook ff een koffietje, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Dankjewel Kate, en trouwens, geniet van je koffie,"Dan is het meestal iets dat lijkt op toen". Juist! Dat is het nou precies, een confrontatie die ik eergisteren had die heel veel leek op "toen" en waar ik net zo onhandig op reageerde. Dat ik me dat nou niet meteen heb gerealiseerd. Zo heb je nog eens iets aan een forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Zo, ben ik weer,Het tweede jaar niet drinken, is het herstel van je innerlijk lees ik.Drink nu dus ruim een half jaar niet meer en ontdek dat ik ook nu heel erg met m,n innerlijk worstel.Heel erg aan het nadenken ben, met name over mijn huwelijk.Alles stopte ik altijd weg met drank, maar nu ik niet meer drink MOET je verschillende feiten onder ogen zien.Nuchter!! En dat is zo moeilijk, zo confronterend.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 En voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in een Wake-Up Light van Philips: als je bij de Postbank bankiert, bouw je ongemerkt aardig wat rente punten op, de Wake Up kost nu 74,50 (normaal echt het dubbele) met 7.450 rentepunten. Ik had ongemerkt bijna 10.000 van die dingen gespaard, omdat ik elke maand automatisch spaar.Alleen maar een tip. Die rente punten vervallen na drie jaar, dus nu kun je er wat leuks mee doen! Ik ben benieuwd, binnen een dag tussen 5-10 dagen moet ik het kreng ontvangen. Omdat de daglichtlamp me zo goed bevalt, ben ik hier erg benieuwd naar. Ze hebben overigens ook een daglichtlamp en allerlei artikelen (van armbanden van Otazu tot rugzakken in de aanbieding voor rentepunten).Zo, dat was lekker niet-to-the-point sorry daarvoor (het storen van de discussie). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Huotje,Zo,n wake-uplight lijkt me super, heerlijk relaxd wakker worden, maar echtgenoot vindt het niets dus dan huod het op.Maar wellicht dat andere wat aan je tip hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Is er iets mis met je teotsenbord, Raplios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hallo allemaal!Vandaag ben ik pas echt beroerd, misschien toch griep, of van de veel te drukke week.Ik ben snel duizelig en heb totaal geen energie. Ik kan eigenlijk niks doen vandaag, behalve wat eten en kort met de honden naar buiten en slapen, wel zielig voor ze...ik kon nog wel even naar het strand gelukkig, maar veel korter dan normaal.Ik zal ze zo wat te kluiven geven......Ik hoop wel dat ik volgende week weer kan werken.Misschien dat ik zo nog wat bij kan lezen hier....eerst nog even wat eten, door al dat geslaap is dat laat geworden maar maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden