Spring naar bijdragen

zondag 8 februari


albertina

Aanbevolen berichten

Je kan zo vaak als je maar wilt Pippi
Zelf ga ik in April naar Brighton dat doe ik al vijf jaar en is gewoon relaxen aan de kust van Engeland.
En die gasten weten hoe ze een feestje kunnen bouwen. Veel entertainment , stand up comedians , disco's , sprekers en dat is goed om mee te maken dat een nuchter leven veel voller is dan een leven dat in het teken staat van drank en drugs.

En in juli organiseert Cocaine Anonymous Zweden hun eerste conventie en daar gaan we met hele gezin naar toe en combineren dat met een vakantie in Zweden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pip,

het is geen probleem hoor maar ik wil alleen aangeven dat in welke situatie dan ook je toch verbonden blijft met elkaar.
gelukkig ben ik altijd open en eerlijk geweest (muv de verschrikkelijke verhalen, die houdt ik voor mijzelf) en is het gewoon bespreekbaar in ons huis.

maar zo heeft alles zijn voor en nadelen, ik ben nooit vrij geweest maar ik heb ook nooit meer van die heftige confrontaties gehad.
V. is in redelijke rust opgegroeid en is veel leed bespaard gebleven maar daar en tegen kent zij haar roots niet echt.

ach alles zal zich uiteindelijk uit zichzelf oplossen, het belangrijkste is dat V. weet, als zij behoefte krijgt aan haar vader zal ik pal achter haar staan en er alles voor doen om dit contact te krijgen en als het nodig is begeleiden.

meer kan niet op dit moment en ik ga me er ook niet mee bezighouden zolang het niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij héél erg als je je vader, moeder of ouders niet kent.
Of uberhuabt nooit gezien hebt.
Je wilt toch weten waar je vandaan komt, lijkt mij.
Ik kan me heel goed voorstellen Tas, dat het vaak een onderwerp
van gesprek is.

AR,
wat een beslissing om je vader nooit meer te willen zien.
En er dan toch elke dag mee bezig zijn.
Poeh, niet fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach tina,

ik denk ook wel dat het een kwestie van relativeren is. kinderen zijn altijd de pineut.

wat denk je van ouders die bij elkaar blijven en elkaar naar het leven staan? groeien kinderen ook niet lekker op. wat als de scheiding zeer rottig verloopt? nieuwe partners etc etc

veel mensen hadden zich uberhaut niet voort moeten planten.
helaas gebeurt dit toch en dan moet je uit slechte keuzes de minst slechte nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
dan heb je vandaag pech.
;)
Ja, Tas ik probeer me er altijd wat bij voor te stellen,
zo'n situatie.
Zelf ben ik in een gezin opgegeroeid waar mijn ouders een erg goed huwelijk hadden.
Dan lijkt het andere waar ik hier wel eens over lees zo ongrijpbaar.
Maar ik vind het erg knap van je dat je je zo opstelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach tina,

ik weet niet of dat knap is hoor!! ik reageer de afgelopen 16 jaar in alle rust maar goede bedoelingen moeten altijd van twee kanten komen.

stel dat het contact hersteld wordt en het wordt een puinhoop dan kan ik je nu echt niet vertellen wat ik dan ga doen.
stel dat het heel goed verloopt, misschien wordt ik dan wel echt jaloers
ach dat zijn allemaal gevoelens voor later.

belangrijker is dat V. niet is opgegroeid met haat en wrok maar met een open en eerlijk verhaal van waarom.
Maar verder weet zij wel wie haar vader is, ik heb hem regelmatig aangewezen maar zij heeft zelf niet zo goede ervaringen met hem. ze wordt voornamelijk genegeerd of minachtend aangekeken. dat woekert haar nieuwsgierigheid niet echt aan.

we zien het allemaal later wel, belangrijkste is om open te blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu even een heeeeeel ander verhaal!!

ik ben zo blij en trots, net een klein kind

ik heb een spijkerbroek gekocht van Dyane Beekman bij C&A voor wel 5 eurootjes!!!
en hij zit als gegoten!

twee weken geleden al van mijn moeder gekregen, een paar paarse laarzen met een gigahak, helemaal leer voor maar 19 eurootjes.

er is mij altijd verteld dat ik de prijs niet moet noemen maar ik ben zooo blij met deze buitenkansjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: Goedenmorgen! :rose:

Wat een heeeerlijk weertje weer, beetje fris nog maar het wordt echt waar lente!
Daar wordt ik vrolijk van. Nou niet doorslaan, maar gewoon genieten. Evenwicht en rust.

Uitgeslapen tot 08:00, hond uitgelaten, bed verschoond, tweede was zit er in, mezenkastje is bijna klaar, kattenbak verschoond, even pauze.

Bak yoghurt en een glas water. Wat wil een mens nog meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

he water goedemorgen!!

van jou wordt ik op dit moment ook blij!

een opname is op zich niet zo erg maar in mijn geval moest mijn moeder natuurlijk in mijn huis zijn. vervolg......... commentaar over de stand van zaken in huize puinhoop!

om 13.00 komt zij mij verblijden met een bezoek, doelstelling..... ramen lappen, de keuken schoonmaken en de belastingaasngifte doen.
maar tja......... eerst maar even snel de afwas wegwerken en een stofzuiger er doorheen halen

pffff eerst maar even koffie en de deur opgooien dan kan alle negatieve bacillen het huis verlaten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tasseke, dat ken ik, vandaag heb ik mezelf ook opgetuigd. Liep alweer een paar dagen in huiskleren, te grote broek, enorme trui, niks met mijn haar, geen make-up. en vandaag was ik het zat, dus zit hier nu in mijn eentje sjiek te wezen! mooie rok (3,50 bij de kringloop) lang vest (14,95 bij de bristol) en mooie suede bruine laarzen (10 euro bij de kringloop). haha, ik moet dat dus ook altijd noemen.

Zo nog even mijn hoofd bewerken, haren doen, lijntje onder mijn ogen, lipstifje en dan ben ik weer helemaal het vrouwtje, en blijf ik lekker in mijn eentje thuis ;)

Het is wispelturig weer, had net de deuren weer openstaan maar van blauwe lucht ging het over in hagelen en nu is het weer grijs..

Het gaat hier weer een stuk rustiger gelukkig. Ik probeer heel voorzichtig mijn oxazepam van 2 voor het slapen af te bouwen naar 1 en dat gaat nog goed. Ben er inmiddels eigenlijk ook wel weer van overtuigd dat het geen ADD is, wel de kenmerken, dus wie weet kan ik wel baat hebben bij bepaalde ADD behandelingen, maar nu vul ik het zelf in, de 17e krijg ik de uitslag. In ieder geval zwabber ik nu niet meer tegen het plafond aan en begin ik weer wat meer mijn rust terug te vinden.

Heb wel enorme rugpijn van het sjouwen en doen van gisteren, dus vandaag een dagje rustig aan in mijn nette kleren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha,

doet me goed om iedereen een echt zondagsgevoel te geven!

vroeger liepen we altijd op ons paasbest op zondag!

zo ik ga even afsluiten, de troep opruimen zodat ik moeders normaal kan ontvangen en ik ga vanmiddag naar mijn nieuwe neefje, wat zal die al gegroeid zijn in de afgelopen twe weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...