Spring naar bijdragen

maandag 9 februari 2009


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Arm zo'n beetje half uit de kom gegooid met bowlen vanavond :D Heb last van een zwieberschouder na een drankgerelateerd fietsongelukje in "92; schouderbanden waren helemaal door en die heb ik niet meer (zijn alleen maar met een operatie weer enigszins aan elkaar te bevestigen maar dat hebben ze toen niet gedaan; geeft veel complicaties. Links gooien is ook niet echt mogelijk....in die schouder zit een stukje titanium om het sleutelbeen enigszins op zijn plaats te houden...ahum, 2e ongelukje in aug. 2007 :$
Is dus een beetje moeilijk mikken....darten kon ik vrij aardig vóór dat ongeluk...nu is dat ook verleden tijd; gooi zo'n beetje alles langs het bord.
Maar ja, het was ons jaarlijkse uitje bij de Boei....heb dus maar voor de lol meegedaan en jawel op de onderste plaats geeindigd :( Wel lache natuurlijk...bijna elke bal ging in de goot :D

Voordeel van de uitjes bij db is dat er niet gedronken wordt, dus de sfeer blijft geheel spontaan ;) Komt me goed uit...lol hebben we toch wel :)

Knap van je Pip dat je overweegt dat vrijwilligerswerk te gaan doen. Respect; geen makkelijke job...ik hoop dat het je voldoening zal brengen :present:

Floor, wil niet de zoveelste zijn die op je gedrag terugkomt maar het patroon tekent zich keer op keer af, dat je je eigen frustraties op een ander afwimpelt. Jammer...al helemaal dat je daarna aan de drank gaat.
Hoe moeilijk het ook is wat je hebt meegemaakt je reageert het af door een slachtofferrol in te nemen en lukraak de eerste de beste de volle laag te geven; realiseer dat je vergelijkingen trekt die kant nog wal raken en een ander kwetst. Misschien wel omdat je zelf TOEN gekwetst bent..
Duidelijk iig wat JOUW probleem is, ik hoop dat je daar de juiste hulp voor kunt vinden zodat jij eraan kunt gaan werken. Om het als excuus te gebruiken voor je gedrag gaat me te ver want dat gedrag past bij de slachtofferrol die je inneemt.
Doe er iets mee meid, jammer dat je er zo in blijft hangen!

Aanvulling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbel gevoel Pippi, ik vond dat ik niet echt een kans heb gehad daar.
Werkte er pas 3 dagen en ze waren niet tevreden met mijn omzet.

Ik heb vandaag teruggelezen en las dat jij plannen aan het maken bent.
Als jou het wat lijkt laat je niet weerhouden door verhalen . Gewoon proberen en ervaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je welkom Marieke, hoeft niet, maar het is wel fijn...

quote:


Originally posted by:
marieke44

Nou An, dan balen we toch lekker samen vandaag, samen staan we sterk.


Ik zal toch nog meer met de neus in de boeken moeten, jammer dat de informatie niet tot me doordringt, maar ik moet mezelf er maar toe dwingen.




Joyhope, ik heb je nog helemaal geen welkom geheten, bij deze: welkom op het forum, ik ga nog even het één en ander bijlezen, weinig tijd voor gehad nog.



:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik laat mij weer eens zien. Het was weer leuk zingen. Mij is gevraagd om a.j.b. met de mezzo-sopranen mee te zingen. Daar is een groot te kort aan en ach, ik moet toch nog alles leren, dus waarom niet proberen. Het vraagt mij wel iets meer techniek en houding. Denk dat het wel zal lukken.

Verder heb ik niet veel meer gedaan vandaag dan wat lezen. Morgen heb ik heel wat meer op mijn programma staan aan dingen die ik nu toch echt ter hand moet nemen. Dat wordt schouders eronder zetten. Van vooruitschuiven wordt de stapel alleen maar groter en dat is echt niet leuk.

Ik ga zo maar eens e.e.a. voorbereiden voor morgen.

Voor het geval ik niet terugkom, wens ik jullie alvast welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Pippi dat je niet bent teruggebeld.
Ik zou daar nerveus van worden. Maar ja wie ben ik.
Heb op internet alweer gekeken naar baantjes, maar weet eigenlijk niet goed meer wat ik wil.
Heb de afgelopen maanden werk gehad en ook in winkels en dat vond ik erg leuk.
Maar de spoeling is dun, dus maar creatief denken.


Moet wel lachen hoe je beschrijft hoe je je thuis voelt Pippi. Stond vandaag bij de Action bij de kleurboeken te kijken .......:D herkenbaar dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lekker nat geregend, en nu nog maar even met natte hond en verzopen kat bij de kachel voor we gaan slapen, bedje staat aan!
1 pammetje er in ivm het afbouwen. Vannacht niet echt goed geslapen maar ook last van mijn rug van het sjouwen van zaterdag en teveel spelletjes op de computer spelen. Alles zit vast van nek tot kont.
Morgen een vrije dag, rommelen in huis en wie weet hard lopen.

Vandaag wel een drukke dag gehad, gewerkt, smiddags een ontmoeting met de stadsgroenplanmaker, een landschapsarchitect om te overleggen over groen in de wijk. Donderdag is er ook een ontmoeting met de wijkkunstenaar, dat alles ter voorbereiding voor een bewonersavond die gepland is op de 25e om buurtbewoners in te lichten over de vooruitgang van de wijkcontracten. Maar soms komt het ook mijn neus uit.

Die week van de 25e wordt een enorm volle en ik kan daar nu al tegenaan lopen hikken, doe ik maar niet ;)

Mieke, weet je wat je echt zou willen voor werk? waar liggen je kwaliteiten en waar kan je je beperkingen zo goed mogelijk bij gebruiken? ja klinkt wel raar maar hoe meer werk bij je past hoe prettiger het is. Al voel je je nu afgewezen door hun denk ik toch dat je blij mag zijn dat je er niet langer hebt gewerkt. Er zijn zoveel banen waar je wel gewoon jezelf mag zijn en waar je niet zo hoeft te scoren. Ik zou er zelf knettergek van worden en niks meer kunnen als het alleen maar om de prestaties gaat, wat dat betreft is de maatschappij er niet leuker op geworden en vind ik die ontwikkeling echt vreselijk.

nog even Nova afkijken en dan slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen, ik ben weer terug van een late dienst.

CPAS, dank je voor je info over die donkere (ochtend)urine. Gelukkig is de urine nu normaler van kleur, maar ik houd het in de gaten. Ben zelf verpleegkundige, dus van plasjes weet ik an sich wel een en ander. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik minder wakker word/nu doorslaap s'nachts en dus ook tussendoor s'nachts geen water meer drink. Een slimme van je!

Als ik het zo lees is iedereen hard aan de slag met opbouwen van haar/zijn leven: weer structuur pkken, werk zoeken, financiën regelen. Ieder op zijn eigen manier met eigen punten die aandacht behoeven. Goed zeg! Ik vind het bemoedigend om te lezen.

Joy
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas, oei nu al niet opkijken naar eind van de maand, kun je buikpijn van krijgen.

Ik weet het onderhand niet goed meer wat ik wil.
Vind in een winkel werken erg leuk en heb 10 jaar een eigen zaak gehad. Verder telefonische verkoop gedaan maar nu .....nooit meer.


Pfffffffffffffffff ga maar es ff ontladen denk ik.

Truste voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Joy, lekker om thuis te zijn na late dienst kan ik me voorstellen.
We zijn inderdaad allemaal erg druk bezig om het leven weer op te pakken en het is ook mooi om te horen hoe het een ieder vergaat en groeit.
Maar het valt soms ook allemaal niet mee en is de drive eruit.
Ik heb de afgelopen maanden veel verschillend werk gedaan er er iedere keer weer uitgeknikkerd.
Dat doet mijn zelfvertrouwen geen goed en ook de moed om weer ergens op in te gaan is op een dieptepunt.

Toch heb ik disipline aangeleerd.
De wekker op half 9 huishouden doen eten maken etc.

Vandaag wat knutsel rommeltjes gekocht( geen kleurboek Pippi) om me te vermaken en me opgegeven voor een tekencursus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...