Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 februari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve, dappere Knuf
Je doet het zo goed! :heart:
Geen sorry meer zeggen
Het is goed meis!

Maandag om 10 uur komt hier de mediator
De afspraak was al gemaakt
Ik werd even boos, maar
laat maar. Het is wel goed.
Daarna gaan we het de kinderen vertellen
In de vakantie, zodat we er zijn om ze op te vangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An, Merci voor het aanbod!!:D

@Albertina, Nu je het zegt, ja..ik vertrouw jullie, meer dan ik zelf besef.. het doet me deugd om hier een start te kunnen maken met beetjes los te laten, beetjes van me af kan proberen te schrijven! het begin is er..maar of ik nu dapper ben of blijf?? dat is de vraag!

@Marjo, Ik zeg steeds maar sorry, over vanalles en nog wat.. Voelde me daarstraks te ego-gericht omdat ik steeds over mijn ding bezig was en gewoon over anderen heen las..daar heb ik dan spijt van en trek me terug omdat ik niet wil dat iemand het gevoel krijgt van, "daar is ze weer".;begrijp je?

vandaag kan ik echter op niet veel van anderen reageren, zit strop in m'n eigen ding!
Ik probeer het morgen opnieuw!!

Nu even wat tv kijken..

Tot later, allemaal!! geniet van wat je aan het doen bent!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond!

Een heftige klus op het werk zit er nu op. Ik voel me voldaan en moe. Zometeen lekker op de bank zakken met een glas water. Trek in iets anders is er niet. Er is dus echt wel iets veranderd. Voorheen zou alle spanning weggedronken zijn, en nu mag het gewoon wegebben.

Marjo, weten de kinderen het nog steeds niet? Denk je dat ze niks doorhebben? Spannend hoor om het ze te vertellen.
Geniet jij maar lekker van je eigen momenten, heerlijk even van jezelf in bed mogen blijven liggen, even niemand pleasen. Al die jaren bezig met anderen en met bedwelmen, dan heb je weinig je eigen leven geleefd. Nu ruimte maken in het hoofd voor je eigen leven, ook al is dat soms een warboel, het is wel jouw warboel...

Heftige dingen zijn er geschreven. Gelukkig kan ik er nu beter tegen merk ik. Dat zal niet voor iedereen gelden vermoed ik.
Knuffie en anderen, wat je wegduwt duwt terug. Je ontkomt er uiteindelijk niet aan.
Zie het als een redding van jezelf, hulp van je eigen alarmsysteem. Op het moment dat het niet meer gaat krijg je de kracht om er wat aan te doen. Het is een signaal dat je er nu wat mee moet en er aan toe bent om er wat mee te doen.
Een psych die jouw tempo respecteert lijkt me een hele goeie.
Je kunt er veel sterker uitkomen en dan ontdek je dat je zo heel veel meer bent dan het produkt van de ellende uit het verleden. Je bent van jezelf. Het is een moeizaam pijnlijk proces maar daarna kan de zon weer gaan schijnen en zul je versteld staan van je eigen kracht.
Tenminste dat heb ik mogen ervaren. En ik geloof dat iedereen van zichzelf is.

liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mooi, lees zoveel herkenbare emoties. Ook dat de meesten toch wel een of andere therapie gehad hebben. Ook hoe jullie eruit zijn gekomen, herkenbaar. Mooi dus.
Mooi, want het lijkt of zo het plaatje in elkaar valt.
Ik voel me niet meer zo'n eenling, een rare, altijd maar gedoe.
Zo vaak met mezelf bezig. Hoort er dus gewoon bij. Maakt het wat losser.
Niet meer zo bovenop zitten. Laten gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Ja, veel met jezelf bezig zijn, dat doen we bijna allemaal hier denk.
Maar ik geloof dat dat voor een bepaalde periode in je leven ook wel erg goed is.
Ik denk als dat op een juiste manier gebeurd je er alleen maar van kan groeien.


Tjee Wing,

Dat wordt dus buffelen, reden temeer om nuchter te blijven, anders redt je het niet!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel lekker he An
Dat we niet zulke rare mensen blijken te zijn
Al lijkt het hier soms een rariteitenkabinet
Het zal mij benieuwen wat een rare dag het morgen weer wordt

Begin doodgewoon met maar weer eens op te staan denk ik...
Dan omarm ik mezelf eens lekker en zeg: Je bent goed Marjo
En dan ga ik rennen naar het oosten maar weer eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...