tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 pffff,kan me goed voorstellen dat dat een moeilijke beslissing voor je is! veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Goedemorgen!Koffie in bed!Puh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rosan beter een BeeGee op je nek dan een gremlin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hey Marjo een goedemorgen, gaat het weeer een beetje.?Tas merci.Ik ben weg.Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy: wat je kan veranderen wat je niet kan veranderen en dan de wijsheid he?Dat bedoelde ik dus bij 'inleveren' als je gaat samenwonen.Maar natuurlijk is het geweldig als je een maatje hebt en je kan je leven delen.Misschien kunnen jullie samen helemaal opnieuw beginnen door samen een ruimer appartement te zoeken?Wing: hier schop onder je derriere, potjandriedubbeltjes, wat is dat nu.Ga je ons vertellen dat je liever drinkt dan hier bij je vrienden te zijn??Trouwens allemaal, iedereen goedemorrege!!!!Oh ja, Joy, ik las je nog gisteravond. Knap gedaan meissie. Ja de eerste tijd is alles waar geen drank bij komt saai, saaier het saaist, maar dat zeg je tegen jezelf.Opnieuw leren concentreren op ALLES wat je wel mag en dat is zoveel meer.Bij mij heeft dat ook even geduurd hoor voordat ik uit eten zonder drank weer leuk vond.Zo bestelde ik in het begin een gezellig potje thee bij de Chinees, dat heeft wel wat hoor en je krijgt het er ook warm van. Gewoon doorgaan Joy, het leven wordt zoveel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 he marjo,steek ons de ogen maar weer uit!!maar eeehhh, ik ben gisteren nog erg met je bezig geweest.ik ben bij de brijder geweest (voor de derde keer) eigelijk kwam het er op neer dat ik onbehandelbaar ben, ze kunnen wel hulp geven maar dat doet het ziekenhuis nu ook. ik ga dus weer een leefstijltraining volgen maar er werd mij op het hart gedrukt dat ik vooral moets gaan rennen!!nu zit ik dus met een training opgescheept om iedereen tevreden te houden en de verplichting om twee keer per week te rennen hoe heb jij het gedaan?ok ik weet het eigenlijk al, gewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rosan;) tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Tas, dat was de enige keer in mijn leven dat ik precies wist wat ik wilde.Daarom kon ik het. Therapie is het leven zelf. Durven te doen.Stoppen met die zooi. Het maakt je kapot! Das dan tevens de beste reden!Daar was een hartgrondige vloek!Ik zal hem hier niet plaatsen.Gewoon doen!Dan de rest.Ja, het gaat welKwartjes kunnen langzam vallen.Moet weer ergens doorheen batsenMaar heb eerst meer duidelijkheid nodigHet begint te dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Wing, gewoon doen!Kappen!Rudy, moeilijk voor je.Ik voel gewoon wat je moet voelenHet is de angst. Batsen man!Bek op het stuur en gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Goedemorgen allemaal,Wing,gewoon blijven schrijven, het gaat je een keer lukken.Tas,Kan me voorstellen dat je ook wel eens geen zin hebt, toch maar gaan en over je heen latenkomen.Joy,Goed hoor, etentje zonder drank, assertief geweest.Dat verdient een.Rudy,Spannend, Bohemia,was je wel nuchter toen je de posting plaatste?Corinne,Dappere strijdster.Pip,toch nog voorzichtig aandoen hoor.Zorg goed voor jezelf.De griep is hardnekkig.AR,OOk goedemorgen, leuk die foto.An,Ik neem ook vaak thee bij de chinees.Eg lekker.Marjo,lijkt me lastig, koffie in bed.Zo ik hoop dat ik niemand heb over geslagen.Weer niet echt lekker geslapen.Onrustig.Toch wel wat piekers over mijn werk.Zo van heb ik het nou wel goed gedaan?Morgen komt mijn lievelings collega.Daar kijk ik naar uit.Af en toe word ik moe van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Klaas was gister wegEen blond ding helpen met solliciterenEigenlijk hoopte ik zo dat het wat zou worden..Dan was ik vrijLariekoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 En daar komt ie: Hij maakt geen fouten!Haha! Dat was aan mij voorbehoudenDƔcht ik. Ha ha!Haaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 oef,het is leuke omschrijving marjo! maar niet echt helpend!laat je niet ringeloren en je in een afwachtende hoek drijven.zo nu moet ik echt op het fietsje stappen, er zit lood in mijn gympies maar ga het toch doen!spreek jullie straks wel weer vanaf het oorlogsfront Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Nou, in die zin helpendDat ik die lelijke gedachten eens uitPas dan kan ik de hoek toch uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo,dat is nou niet echt helpend.Hopen dat hij een ander zou hebben.Dat verandert toch niets aan de situatie.Actie vanuit jezelf dat is de oplossing.Als je vrij wilt zijn kan je daar alleen zelf voor zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 je gaat toch niet wachten totdat er een blond ding zo slim is om met klaas aan te pappen????maar je hebt gelijk, gooi het er maar uit al die lelijke gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Albertina: heb je al eens gesurfd over internet voor baantje????Je hoeft toch niet bij dezelfde baas te blijven en afwachten wat ze voor je hebben?Ik ben een beetje zoekende de laatste tijd en ben al aardige dingen tegen gekomen, werd er zowaar vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Jahaaa! Dat wƩƩt ik welMaar ik durruf niet!Als de pot leeg isEerst maar rennenHet regent, lekker!Ik moet er doorheenDie barriƩre die me hier houdtVast in mezelfLastige uitgang om te vindenEn ik weetEenmaal gevondenEen makkieMaar vind hem eerst maar eensIk word al warmer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo: ja lariekoek zoals je al schrijft. Komop meid ... even op andere ideeen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo: ja lekker rennen en misschien kom jij wel een lekker blond ding tegen Ik vind het moedig hoor al dat rennen. Als het een beetje beter weer is ga ik maar fietsen, maar of ik daar nu zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Het gaat om mijNiet gewendToch voel ik kriebelser komt een beetje vertrouwen terugEen beetjeMaar ik wil knallenKeep on practising! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Het zit zĆ³Ć³Ć³Ć³ dieplijkt hetLijkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 't Is allemaal zo lauwHet vuur is eruitEn soms ben ik bang dat dat nooit meer terug komtMaar das larie again, ik moet erdoor heen!Stoppen met denkenDoen! Aaaaarghh!Nooit gedaan is eigenlijk geen reden meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo: gun jezelf toch tijd. Die gevoelens komen echt wel weer.Op een dag sta je op en dan weet je het.Dat is wat het droog blijven staan moeilijk maakt.Die gevoelens doen niet meer.Tijd, tijd en nog eens tijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ooooh!!!Tas, succes!Wing werkze!Had beter in Word gekund..EgoĆstisch huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden