albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Dametjes,leuk jullie zo postief te lezen.Ik kom alleen even welterusten zeggen.Voor mijn doen ben ik al laat.Een nieuw tijdverdrijf ontdekt,cryptogrammen.Erg moeilijk maar wel leuk.Slaap lekker voor straks,en morgen vrolijk en gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Slaap lekker Tina!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Sssst.. Stil eens!Duimelot zegt watEerst nog een shagje..Zei 't kleine ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Lief van je Pip!Ik weet het!Wat in het vat...Die van mij krijgt donderdag een logee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Ja... Hier ook!Naar tante pip enzo...Komt ook wel goed!Eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat hier!Pffffff!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 zoooo, heb vierkante ogen onderhand maar de ipod touch is nu ook helemaal opgeladen, met foto's, muziek, emailcontacten, noem maar op....kan ik mee nemen naar mijn slaapkamer en dan kan ik daar nog met dat ding op internet ook hihi... wat een wondere dingen toch!Niet veel aan het huis gedaan dus, alleen maar meer troep gemaakt, in mijn eentje het enorme beeldscherm van mijn oude computer naar boven gesjouwd, was niet slim, ben nu bont en blauw, armen en rug doen zeer, maar hij staat uit het zichtJoyHope, jij hebt niks fout gedaan hoor, ik heb dat ook een keer meegemaakt. Op visite bij een goeie vriend die steeds handtastelijker werd, het stomme was dat ik het niet eens in de gaten had, zo van, tja hij kent mij toch? beetje stoeien, zonder lading, maar verkeerd ingeschat... voor hem wel een lading en ik was zo boos toen, verdorie, afblijven! had het pas door toen ik naar huis ging en hij zijn tong in mijn mond probeerde te proppen, heb hem geloof ik een klap verkocht toen, en daarna nooit meer gezien. Ben er toen weken van van de leg geweest.assertiviteit kan helemaal geen kwaad, en als je durft te vertrouwen op je gevoel en je intuïtie dan is het alleen nog maar een kwestie van de juiste woorden weten te vinden en het lef om het te zeggen.Ik ga zo afsluiten, nog even tv kijken en dan lekker slapen. Ben blij met mijn speeltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 jaja, vasthouden nu dus!! vind het altijd een spannende onderneming om zoiets groots te kopen maar heb het hem maar mooi geflikt. Ik heb me tenminste wel goed vermaakt vanavond, geen tijd gehad om tv te kijken enzo hihi...Ik ben een tijd geleden ook naar jochem geweest, ja hij is leuk alleen als je moe bent dan werkt het niet zo, werd er toen doodmoe van.Gaaf dat de kids alleen thuis waren. Ze voelen zich nu zeker wel groots?en nu slapen want de nachten blijven wat kort met 1 pammetje, 8 uur haal ik niet meer, maar verder klaag ik niet want ik word niet wakker snachtspeukie, programma op tv afkijken en dan aftaaien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Hoi allemaal,Ik kom weer als iedereen naar bed is. Ik kan niet anders dan jullie een hele goede nachtrust toewensen.Zelf ga ik nog een beetje aan mijn compu rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Corinne: dat jij ZO laat naar bed gaat iedere avond. Ik zou het niet volhouden.Ik duik er zo maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 We waren vanavond naar de film : Australia.... een topper en een van de beste films die ik in tijden heb gezien. Het was boven verwachting, mooi, romantisch, humor, avontuur, spanning.... enorme spanning... tot het laatst zaten we stijf in onze stoelen. Een film zonder pauze, twee en half uur.Daarna nog de kroeg in , iedereen een bier en ik had er totaal geen zin in trouwens.De stemming was top. Moe en voldaan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Dit is raar,ik lig in bed met mijn iPod en kan zomaar op internet...Cool zeg! Kan nog een film gaan kijken ofzo... De techniek staat voor niks!Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Zou wel willen weten hoe dat allemaal werkt. iPod ben ik totaal niet mee bekend.Welterusten Tapas..... oef heb moeite om nu mijn bed in te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 AR: hoe is het met je? Lukt het allemaal wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunSlim is geen compliment JoyHope. I could do without. Gode zij dank dat alle dingen zingen. Hmm Wing,hier word ik wat ongemakkelijk van. Ik bedoel het als een compliment. Is dit je afstand of een standje? Het voelt onfijn in ieder geval. Zou je jezelf nader willen verklaren?groeten van Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Welterusten allemaal, tot morgen!Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 quote: Originally posted by: RosanVanavond ga ik met manlief naar de sauna, zouden eigenlijk een etentje hebben bij vrienden maar dat werd afgebeld en aangezien we al oppas geregeld hadden, nemen we het er lekker van. Hopelijk houd ik het droog....:$ Rosan, was het niet zo dat je het gisteren al een beetje aankondigde?Ik hoop dat het vanavond goed gaat, want als je eenmaal weer die eerste hebt genomen wordt de verleiding zo groot!In ieder geval moedig dat je het opbiecht, en sterkte vanavond!Hier gaat alles goed, dry as a bone!De enige restrictie die ik mezelf heb opgelegd, is dat ik het hie kom vertellen als ik gedronken heb (ja, en hopelijk ook daarvóór!)Maar voor nu gaat het heel goed, gremlins zijn kennelijk op vakantie. Ik heb het gevoel dat ik ook stevog in mijn schoenen sta!:moon:Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar vandaag drink ik niet!Fijne dag allemaal!*foute naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden