Spring naar bijdragen

Zaterdag de 14e februari 2009


water

Aanbevolen berichten

oh ja dat vergeet ik nog!!

voor iedereen die door valentijn is verlaten of vergeten en uiteraard de rest;

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

speciaal voor jullie van mij!
waarom????
het is een beetje een rare vriendschap, onbekend, ver weg, maar zonder jullie had ik het de afgelopen periode niet gered.

Bedankt voor het steunen, de knallen op mijn kop, het vertrouwen en jullie liefde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een belangrijke melding:

Ik was dus aan het stoffen, of ik ben nog aan het stoffen, met zo'n plumoding.
Terwijl ik dat ding telkens buiten uitsla overvalt me zo'n gevoel van .... vrijheid !!!!!!
Ik ben bevrijd, voel me ineens zo vrij!!!
Vrij van de drank!!!!!!!!!

Dit voelt zo goed ... en dat onder het stoffen.

Valetijn, larie of niet... ik zou ook wel een kaart met zo'n groot hart willen.
(Ik kan er gewoon om vragen, hihi)

Dus ik geef het goede voorbeeld vandaag en stuur zelf een hart, te beginnen voor jullie:
vangen....... daar komt ie.............. voor alle lieve lieve lieve hartelijke, melevende, hard werkende FORUMGENOTEN!!!!!!!!

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Een fijne Valentijndag.
Mijn dag 2 is heel goed verlopen. Had thuis een etenje waar wijn bij is geschonken maar heb heel braaf thee gedronken ondanks aandringen van vriendinnen. Op een gegeven moment zei eentje om toch te drinken, mijn antwoord was heb nou eindelijk respect voor mijn besluit en kap met dat gedwing. Ben zeer trots op mezelf.
Vandaag uiteten met mijn beste vriendin en ik blijf bij mijn besluit om niet meer te drinken, dus hup naar dag 3.
Dat wilde ik even kwijt.
Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmiddag allemaal

ik ben mark
heb nu 10 dagen niet gedronken, waarom moet er eerst zoveel gebeuren voor dat je zelf inziet hoe erg het is
ik ben mijn liefde kwijt
door mijn jaloesie en agressie tijdens het drinken
ze heeft me zoveel gewaarschuwd en toch deed ik er niks mee
nu is het te laat
wat is mijn leven nu nog waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Druif,

welkom,
Het gezegde,
"Drank maakt meer kapot dan je lief is".
is niet voor niets onstaan.
Helaas komt dat besef pas later.
Wel ontzettend goed dat je al 10 dagen niet drinkt.
Je profiel is zichtbaar, je kan de moderator hierover een
mail sturen.

Sandra,
Wat een beproeving, goed dat je niet gezwicht bent.

Tas,
goed dat je naar je vader gaat.
Even door de zure appel heen.
Ik kan mij je vader ook wel voorstellen hoor.
Toen ik in novemer een uitglijder had
was mijn vader ook in alle staten.
Zelfs toen ik mijn been brak dacht hij dat het
onder invloed was gebeurd.
Gelukkig was dat niet het geval.
Maar ik snap zijn gedachten gang wel.
Het vertrouwen terug winnen kost tijd.
Veel tijd.
:wacko:


@zin aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben gepoedeld!!

marc, druif,

welkom hier!
tja inderdaad moet er veel negatieve dingen gebeuren voordat we eindelijk het licht gaan zien. een beetje positiviteit is hier wel op zijn plaats, je hebt namelijk de eerste stap gezet om daadwerkelijk iets te ondernemen.

Tina,

inderdaad even door de zure appel bijten.
ik snap mijn vader ook hoor, maar wat moet ik nu zeggen? sorry?
klinkt zo stom, ik zit al de hele ochtend te bedenken wat ik meot zeggen, eigenlijk de afgelopen drie weken.
maar goed een gesprek doe je met zijn tweeen en ik kan me nu wel gek maken en een heel gesprek verzinnen maar het loopt meestal toch anders.
op hoop van zegen, en ik bedenk me maar dat hij verschrikkelijk veel van me houdt anders was hij niet zo kwaad geweest.

ik ga afsluiten en de stoute schoenen aantrekken, pfffff er lijkt wel lood in te zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal bedankt voor de steun betuigingen
wat kan een mens rare dingen doen oner invloed van alcohol
ik schaam me zo diep voor alle rare dingen die ik heb gedaan
en de vele mensen die ik pijn heb gedaan met mijn gedrag
ik hoop mezelf ooit weer is te kunnen vinden en mezelf weer in de spiegel aan te kunnen kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra: Australia

Hoi Mark: dat is heel verdrietig wat je schrijft. Ja WAAROM doen we dat??? Omdat we niet kunnen stoppen als we eenmaal beginnen. Ik weet niet wat je leeftijd is, maar volgens mij ben je nog jong.
Je leven ligt nog voor je. Maar ik zou beginnen met vandaag. Vandaag is de eerste dag van je leven waar je het roer gaat omgooien. Vandaag laat je de eerste staan. En eerst maar ns zien de brokken op te ruimen van je drinken.
Sterkte Mark! 10 dagen is al heel heel knap. Je zelfvertrouwen weer opbouwen, dat is heel belangrijk.

Tasseke: sterkte ermee vanmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Hoewel ik veels te laat mijn bed indook, toch opgestaan om 8.15. Om precies 9 uur stapten we de deur uit voor de boodschappen. Had eerder gekund, maar ik wou eerst een was in de machine proppen. Eenmaal het proviand binnen zijn we aan de koffie gegaan. Inmiddels draait alweer de tweede was. Ik ga vanmiddag nog even de stad in voor een paar persoonlijke boodschapjes. En verder heb ik nog drie mails die ik vandaag uitgebreid wil beantwoorden.

Water, An,
We hebben nu precies 20 dagen van ons rookafbouwplan er op zitten.
Ik heb een gemiddelde van 10,9 sigaretten per dag. We hadden 10 per dag afgesproken.
Ik zit daar dus helaas boven. Dat ligt allemaal aan de uitschieters van de afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag.
Hoe is het jullie vergaan? Ik ga er iig mee door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, toch nog een beetje valentijn, hihi, ik heb in mijn hele leven nog nooit iets gehad met valentijn, maar vandaag via het forum al een heleboel! Bedankt!
Marjo, ik heb naar je geluisterd en hardgelopen. Keuken is bijna klaar en dan is het puntjes op de i gaan zetten wat de huiskamer betreft, stoffen, opruimen, zuigen, dweilen. Bed afgehaald, het wordt nog wat vandaag!

Druif, ja door drank kan je heel veel kwijtraken. Blijf alleen niet kijken naar wat je kwijtgeraakt bent, het verleden is geweest en daar kan je niks meer aan veranderen. De toekomst kan je wel veranderen en daar ben je al mee bezig. Pas op dat je het schuldgevoel over wat was, niet laat overheersen want dat kan weer een reden zijn om te gaan drinken, probeer je te focussen op wat goed gaat en 10 dagen is niet niks! Dus mijn complimenten. De beste manier om het nu vol te houden is om het per dag te doen, vandaag drink ik niet en morgen beslis ik opnieuw. Niet verder kijken dan 1 dag en uitstellen... en voor je het weet zit je op 20 maanden, goh, alweer bijna 2 jaar AdB!!

Ben je op eigen houtje gestopt of heb je er hulp bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...