water Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goedenmorgen! Wat zijn jullie allemaal laat wakker zeg! "Regelmaat" betekent ook op zaterdag op tijd je bed uit hoor... De "reinheid" is hier ook wel voor elkaar want ik kom net onder de douche vandaan.De "rust" is een ander verhaal: doordeweeks werken en in de weekends andere verplichtingen...Nah ja. Ooit, op een dag... heb ik ook rust.Goed. Aktie! Het beste voor iedereen en maak er een fijne, droge dag van, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goedemorgen Water en Pippi: ja inderdaad Water, harde werker, op tijd ook eens vrij nemen he?Pippi: en ben je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Pippi, An, Albertina Goede morgenWe bekijken maar weer wat deze dag brengt, `t blijft geloof ik droog en dat ben ik vandaag ook weer van plan, `t zou toch zonde zijn van bijna een maand alweer?fijne dag allemaal tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goedemorgen,Happy Valentine voor allemaal.Heb je geen Valentine, wees dan extra lief voor jezelf vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goede morgen Water ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goeiemorgen Albert Remmo, Albertina, Pip, An, en Waterhet voordeel van vroeg op het dagdraadje zijn is iedereen een persoonlijk goedemorgen kunnen wensenVandaag naar de bibliotheek, iemand nog tips voor leuke boeken?en daarna mijn huis dus echt af gaan maken vandaag, het is volgens mij maar een uurtje werk dus niet meer zeuren en miepen, gewoon doen!weet dat ik me daarna zoveel blijer ga voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Hahaha, Pip,ik kreeg vanmorgen de deur bijna niet open van alle post die op de mat lag.Bloemen kan ik niet meer kwijt, ik heb geen vazen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Albertina: niet zo opscheppen hoor, we weten allemaal dat jij al een Valetijntje hebt gehad ,hihi!!Pippi: wat een leuk idee van die school.He Pip als je PGB wilt, moet je ook de handicap erbij nemen .Ik ga zo trouwens 'stoffen', jemig het woord alleen al.Tapas: leuk dat je naar de bib gaat, ben er al jaren niet meer geweest.Vond het altijd zo leuk. Ik naam altijd elke week een stapel tijdschriften mee en een stapel boeken.En nu zou ik dus niet een leuk boek kunnen opnoemen, misschien moet ik toch weer lid gaan wordn. Ik heb er weer de tijd voor en de rust.AR: al een hele maand, dat is harstikke knap joh. Daar moet je zelf toch ook wel blij mee zijn? Nu is het de kunst om jezelf te blijven motiveren. Je bespaaart geld dus je kan jezelf met het een of ander belonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Mijn huis ziet er tip top uit.Ja wel gedaan door mijn hulp natuurlijk.Toch lijkt het mij zo lekker als ik weerkan stofzuigen ramen lappen enz.EEn hulp is niets voor mij, daar ben ik wel achter.Ik wil het allemaal graag op mijn eigen manier........Dus als ik weer alles kan gaat de hulp de deur uit.Ik ben te precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Hou toch op Pip,Dan zou je wel erg gehandicapt moeten zijn.Trouwens je bent maar wat blij met wat je allemaalwel kan als je ziet wat sommigen allemaal hebben diewel pgb krijgen.Ik heb het van de week al een paar keer op tv gezien.Vreselijk wat een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Ja ramen lappen, wilde ik eigenlijk ook doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Goedemorgen!In Friesland schijnt de zonVolop!Had ik al verteld dat ik gisteravond door de politie werdaangehouden? En moest blazen?Hilarisch vond ik het.Nou ja. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Nee had je nog niet verteld Marjo. En.. was je nuchter Ik ga maar ns wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Nuchter en twee kinderen achterinDie ik net had verteld dat ik nog nooit was aangehoudenDat was voor ik die eenrichtingsstraat inreed en dachtwat wil die vent nou in die grote jeep op mijn rijbaanRaampje open.. politie. Zijn collega's stonden al klaarom me op te vangen Bedenk me nu pas dat ik geen sleutelhanger had gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Dat is het aller leukste, nu we niet drinken en dan blazen.Hahahaha, als ik weer mag auto rijden hoop ik dat ik ook weereens mag blazen.Er is bij mij in de buurt vaak alcohol controle, als ik nachtdienst hadwas het wel eens 2 keer per week dat ik mocht blazen.Gniffel, gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Pip, als je hulp wilt zul je er echt om moetenvragen toch? Nou ja, het is al moeilijk om toe te geven dat het niet meer gaat. Meis, was je noumaar eens wat minder eigenwijs!Dan maar goed voor jezelf zorgen en uitrusten.De boel de boel maar even laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Pippi: ik heb van mijn levensdagen geen hulp gekregen, van niemand nooit. Van mijn ma al helemaal niet. Als ik ziek was dan dikke pech. Zelfs als ik uit het ziekenhuis kwam en me niet kon bewegen, een baby had en peuters. Nada niks. Zelfs kraamzorg heb ik nooit gehad.Ach... het is allemaal gelukt. Maar soms lijkt het gras bij de buren wel groener.In die tijd was ik vaak boos op alles en iedereen.Ja hulp vragen, ik had echt niet geweten aan WIE ik dat moest vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Sterkte Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Tja,hulp vragen is niet altijd makkelijk.Ik ben er ook niet zo goed in.Gelukkig word ik steeds handiger en kan ik zelf best weereen beetje uit de voeten.De HH hulp is zakelijk dus daar hoef ik me dan weergeen zorgen over te maken.En het is ook weer zo dat je in tijden van noodje echte vrienden leert kennen.Dat is mijn ervaring tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Lieve PipLaat dat maar eens losIs beter voor JEZELFBeetje milder naar joeJe bent immers goedEen mens om van te houdenLaat dat maar toeDat "moeten we komen" kan wel eensoverkomen als een verplichting naar jou toeMaar misschien is het wel anders.Wees eerlijk over je gevoelDan kunnen mensen je pas begrijpenGefrustreerd reageren maakt verbitterdDas niet nodig. Ik wens je alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Dat klinkt heel goed Wing!Don't flip out of you pan, man!Gooshe Frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 goedemorgen allemaalik heb heerlijk uitgeslapen! was alleen even schrikken toen ik langs de spiegel liep maar dat mag de pret niet drukken op deze zonnige dag.ik kreeg gisteravond onverwachts visite en gelukkig dat was een zeer welkome afwisseling van zo een rottige dag. het kost een paar potten thee en ik lag later dan gepland op het bedje maar dat had ik net even nodig.opzouten met die schijnheilige vriendschappen en het gezellige kroegleven.ik ben er in ieder geval weer, tenminste.....mijn moeder belde net of ik meeging naar de stad en mijn vader is thuis!die heb ik dus nog steeds niet gesproken en doe het nu dus in mijn broek maar tja ik kan die arme man niet blijven ontlopen.ik hoef dus maar één rottig ding te doen vandaag en daarna is het genieten van het weekend (ik hoop dus op een goede en normale afloop)zo de koffie is klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Ha die Tas! Fijn dat je deze echte vrienden ook nog hebt!Zie je wel! Koester dat.Je vader. Gewoon doen!Het moet toch een keer.Ga goed meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 het is er maar één hoor ook bij valentijn lig ik niet goed in de markt maar eeehhh daar gaan we niet over zeuren he??tenslotte heb ik dertig jaar erover gedaan om zoveel echte vriendschappen op te bouwen (ahum).de verwachting is dan ook tegen de tijd dat ik het bejaardentehuis in ga dat ik een graag gezien en gevierd persoon ben met héél veel vriendschappen.gelukkig tegen die tijd begint bij iedereen het geheugen een beetje te weigeren, dus dat wordt makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2009 Valentijn is sowieso larieEn één goede vriend is much betterdan alle nepperts bij elkaar!Voor de rest: Makkie!Als we allemaal geheugengaten hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden