Spring naar bijdragen

Woensdag 18 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AR: gefeliciteerd met maand 1! Vet goed.

Bako: ik hoop dat je durft te delen, de drempel is hier lager toch en weer gaan drinken is nog veel enger. Die eenzaamheid is vreselijk, ik gun je wat beters dan dat.

Ik heb vandaag en morgen een late dienst, dus zal weinig op het forum te vinden zijn. Gaat wel ok hier, ik houd het droog en doe per dag mijn ding.

:) Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Lekker uitgeslapen hoor vandaag, en ik voel me al weer ietsjes beter. Ik ben toch flink in de rouw volgens mij, van mn vader, ik voel me zo kaal en leeg en schraal, dat herken ik van een relatie die uitgaat. En toen mn moeder de deur dicht deed. Ik moet een beetje oppassen. Fase 1 van mijn reactie op ellende is veel slapen, fase 2 (als het erger wordt) is niet eten. Ik ga dan wel sapjes drinken voor de vitamientjes, groentesap en vruchtensap, soep en yoghurt, maar nauwelijks vast voedsel. En dat begint nu weer te komen de laatste dagen. Ik eet drie happen van mn avondeten en dan laat ik het staan. Als ik dooreet moet ik huilen. Even in de gaten houden dus, anders aan de bel trekken bij mn begeleider.
Ik heb gisteravond (eureka!) mn matras omgedraait, er zat een fikse kuil in. Wie weet zal het nu wat beter gaan met die ellendige rug van mij.
Stapje voor stapje gaan we door, steeds een beetje beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Pip, dan is dat ook weer duidelijk voor iedereen ;)

Ik ben in een pesthumeur, ik ben moe, ik ben het allemaal zat, het lijkt wel of alles mis gaat, ligt er verdorie een brief van het UWV of ik maar even 1308 euro aan ze wil betalen aan teveel gekregen uitkering want ik had nog niet gereageerd op de brief van 1 februari 2007 (let wel... 7!) Voor zover ik weet heb ik altijd keurig alles betaald dus kan me niet voorstellen dat dit er tussendoor geschoten is. Gaat om teveel gekregen uitkering eind 2006-begin 2007. Of ik maar even snel een betalingsregeling wil verzinnen a 125 euro per maand, en wilt u weten waar het over gaat en wat de specificaties zijn.. ehm, tja die kunt u vast wel ergens schriftelijk opvragen.

Affijn, ik ben boos, verdrietig, over mijn zeik, zit hier te brullen vanuit mijn tenen, daar gaat mijn zo hard gespaarde geld, en hoe ik het komende jaar moet rondkomen met 125 euro minder per maand zou ik ook even niet weten.

okee, ik maak het vast allemaal erger dan het in werkelijkheid is maar ik ben boos, stomme rotinstanties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TA DA BOEM !

Ik val even overal middenin. Vanmorgen heb ik mij verslapen. Ik had mijn wekker op 17.40 staan i.p.v. 7.40. 't Is maar een ééntje verschil. Gelukkig laat ik altijd eerst mijn telefoonwekker afgaan, maar ja, die schakel ik wel gelijk uit (anders is de batterij zo snel leeg). Dus te laat op mijn werk ('k had wel een sms'je gestuurd) en dus langer doorgewerkt.

Ik heb ook nog een aardige link doorgekregen van een lieve vriend om te stoppen met roken. Het is een heerlijk gevoel om te weten dat er mensen zijn die echt om je geven.

Zo dadelijk ga ik eerst maar eens een paar herenbloezen strijken en daarna een lekker dutje.

Tot later!

P.S. Sinds mijn motor op water draait, heeft hij veel meer kracht dan toen ik hem voerde met alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik ben ook zo benieuwd!

Pippi, fijn dat dat coouderschapgedoe losgelopen is.

Lianne, zo spannend was het gisteren eigenlijk niet voor me. Ik heb al vele avonden met mijn neus boven de wijnglazen van anderen gezeten. Het was lekker om bij mezelf te blijven en me goed te voelen.
Kunst is om er niet meer in te trappen. Ik heb vorig jaar bijna een half jaar niet gedronken. En daarna steeds wekenlang niet en dan soms weer wel. Er zat dus al een heleboel verbetering in.
Maar ik wil een alcoholvrij leven. En dat moet vanuit het eigen koppie komen, wat er ook om me heen gebeurt. Dat probeer ik te bereiken door Een cursus in Wonderen. Die methode volg ik sinds mei vorig jaar.
Gaat over God en Jezus maar anders dan het beeld wat ik er tot dan toe van had.
Het gaat over liefde en kracht en je geest richten op wijsheid en eenheid. Ik zal er verder maar niet over uitweiden. Geinteresseerden kunnen googelen. Ik loop er ook niet mee te koop. Alleen mijn man weet ervan. En Ziza hahahaha.

Halleluja!

Tapas, weer wat etiketjes erbij las ik.
Jij bent gewoon jij hoor en ik vind je heel erg wijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joh, Pip, die imac enzo die betaal ik niet zelf, daarvoor doe ik ontwerpklussen voor klanten en bedrijven, als die me in geld uitbetalen dan is dat zowel voor hun als voor mij problematisch, dus krijg ik kadobonnen of kopen ze iets voor me wat zij dan weer af kunnen schrijven van de belastingen enzo, zo helpen we elkaar. Mijn aankoop van zaterdag heeft me 39 euro gekost.

Ik log niet uit trouwens, maar ik ga ook niet steeds achter mijn beeldscherm zitten wachten tot er een reactie komt, dus ga ondertussen wat anders doen en kom weer kijken

en verdorie, waarom ga ik mezelf nou zitten verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Tapas,

Wat naar voor je.
Zou het geen fout van het UWV kunnen zijn?
Zoek het goed uit en wacht eerst af of het wel klopt.
En is het niet zo dat je ook vakantie geld krijgt dat je wellicht
daarvan iets kan gebruiken?
Het is maar een idee hoor.
En je hoeft hier niet uit te leggen hoe je
aan je spullen komt, dat is niet nodig.
Dat is jouw zaak.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees vaak eerst, log dan in schrijf iets lees nog iets en ben weer weg.
Ik wil de tijd dat ik voor het beeldscherm zit bewust beperken.
Ik lees meestal wel terug of er nog iemand heeft gereageerd.
Voor mij is een forum ook kunnen reageren op gisteren of uren geleden. Dat vind ik juist handig.
Dus het is nooit persoonlijk om iemand als ik uitlog.
Chatten zou ik niet aankunnen, veel te snel voor mij.
Ik denk graag over iets na en kom erop terug. En met 50 man evenveel contact kan ik al helemaal niet.
Als de telefoon gaat denk ik al: jakkie, wie zou dat zijn?
Heb tijd voor mezelf nodig.

Duidelijk Pip :D

Zo, wasuitdedrogeropruimtijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en som schrijf ik en ga ik daarna 'even' wat anders doen en vergeet ik gewoon dat ik gereageerd heb. Net zoals ik met een reactie bezig kan zijn en even wegloop en dan een uur later er achter kom dat ik mijn reactie nog niet afgeschreven had en nog niet verstuurd had en het dan niet meer relevant is en dan weer opnieuw begin en weer even wegloop enz.... te druk in den kop dus.. en dat is ook precies waar ik momenteel zo'n last van heb, alles tegelijk doen, nergens op concentreren, van alles beginnen maar het niet afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...