FishermansFriend Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 hallo, ik zeg nog even gedag, ik zat even tv te kijken, spannende film....nu snel thee en dan de honden nog even uit en dan slapen en dan..........morgen naar mijn ouwe kat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 AR, jij ook weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 succes Fish en krabbel hem (de kat) maar effe achter z`n oortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Truste Marjo en Albert. Ik ga ook zo naar mijn schaapjes en het shirt van Mr Right. Veel te knuffelen.En dan komt de kat ook nog lekker bij me. Dat word knorren.................... Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Allemaal succes, en speciaal Slofje, als je dit morgen nog leest, wij vieren morgen (zondag, eigenlijk al vandaag) ook de 14e verjaardag van Zoon, hij ziet eruit als 16 maar ja. Net 14. Ik geef Corinne gelijk, géén fijne leeftijd. Weet ik nu al.Welterusten allemaal! Tot morgen. Ben blij dat ik geen drank-kriebels meer heb, dus mensen: gewoon volhouden, de kriebels slijten écht.doei xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Gaap een kind va 14 die eruit ziet als 16?an ik me niets bij voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 De buren zijn nog wakker zo te horen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 De kou in...brrr.....frisse neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Geef jij hem maar veel fijne dingen Houtje.Je liefde. Dat scheelt later een hoop. De rest moet hijzelf uitvogelen...Geen drankkriebels. Nee. Fijn!!!Fijne verjaardagen!Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Houtje, gefeliciteerd en fijne dag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Houtje,Voor Hansje nog even een hele :camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock::D:camera::clock:En voor moeders veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Hoezo te laat, Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Ja, dat was ook om te lachen, ik schoot ook in een deuk.Hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Aan de beterende hand, dus. Het is wel prettig voor je dat de kinderen nu het weekend weg zijn. Rust is en blijft toch een van de belangrijkste medicijnen bij het herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 En afgezien van het feit dat je juist als je je stem kwijt bent een hoop te zeggen hebt, vinden kinderen het prachtig om hun moeder van alles en nog wat te vragen en uit te dagen.Ik heb mezelf daar als puberkind ook nog wel schuldig aangemaakt. Stout, he. Toen begreep ik maar niets van dat gedoe met haar stem en dat ze alles opschreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 He, maar dat is weer een voordeel van het forum. Je hebt geen stem nodig om je hier te laten horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Ik ga zo ook afsluiten. 't Wordt bedtijd.Kan ik nog iets voor je betekenen? Dan blijf ik nog ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Weet je dat fluisteren heel slecht is voor de stembanden?Ik was ook verbaasd toen ik dat voor het eerst hoorde en heb het toen ik eens bij een KNO arts was nagevraagd. Die zei dat ook. Lastig, jij staat er alleen voor. Bij mij thuis was er ook nog mijn vader, de ouders van mijn moeder en haar broer om ons (tot de orde) te roepen.Broers zijn soms rare wezens.Ik ga nu idd de computer afsluiten. Half twee was nou niet mijn bedoeling. Gisteren was het ook al laat geworden.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Weltruste iedereen! fijne dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Nee hoorSlapenRotbed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Ach neeMooi makkelijkDood ding een matrashet hoofd tochRothoofd! Oh! Net Pip gemistSlaap lekkerFijn dat je rust hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Yep! I will!I must!Kopje goede nachtrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Tja.....Zou ik ook wel willenZullen we elkaar nog even vasthoudenHeb nog een stukje chocola om te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Nou, zo'n "vent" hoefde ik nietSowieso geen "vent" Rotwoord. Ik wil een lieve lief Ach... zij wil een lieve liefEn zij wil een ventVerlangen doet weer onszelf vergetenMaar fijn is het welDat welSamenLief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden