Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 februari

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allemaal succes, en speciaal Slofje, als je dit morgen nog leest, wij vieren morgen (zondag, eigenlijk al vandaag) ook de 14e verjaardag van Zoon, hij ziet eruit als 16 maar ja. Net 14. Ik geef Corinne gelijk, géén fijne leeftijd. Weet ik nu al.

Welterusten allemaal! Tot morgen. Ben blij dat ik geen drank-kriebels meer heb, dus mensen: gewoon volhouden, de kriebels slijten écht.

doei xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En afgezien van het feit dat je juist als je je stem kwijt bent een hoop te zeggen hebt, vinden kinderen het prachtig om hun moeder van alles en nog wat te vragen en uit te dagen.
Ik heb mezelf daar als puberkind ook nog wel schuldig aangemaakt. Stout, he. Toen begreep ik maar niets van dat gedoe met haar stem en dat ze alles opschreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je dat fluisteren heel slecht is voor de stembanden?
Ik was ook verbaasd toen ik dat voor het eerst hoorde en heb het toen ik eens bij een KNO arts was nagevraagd. Die zei dat ook.

Lastig, jij staat er alleen voor. Bij mij thuis was er ook nog mijn vader, de ouders van mijn moeder en haar broer om ons (tot de orde) te roepen.

Broers zijn soms rare wezens.

Ik ga nu idd de computer afsluiten. Half twee was nou niet mijn bedoeling. Gisteren was het ook al laat geworden.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...