haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Live your life to the utmost, and, if you can't, do your best to get there!You will get there, you're the loving kind.Pappa Cas, vrij naar de mammas en de pappas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Haddock Blacky! Good to see you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 weltrusten allemaal en believe in your DREAMS..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoHoe bedoel je Rosan? Laat de zaken waar ze zijn en zoek rust waar je het maar kunt vinden, never get annoyed.....................(7honderdmiljoen puntjes)De superdroge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Houtje,De confrontatie met het verleden is zeker niet altijd leuk. Ik loop nog dagelijks rond met mijn verzopen kop op mijn paspoort. Maar ja, 't is me toch echt teveel geld om vanwege die plofkop een ander paspoort aan te vragen. Zelfs van de mooiste foto maken ze nog een potje.Wat ik erger vind, zijn de foto's van de feestjes thuis bij mijn ouders. Omdat iedereen (behalve mijn neefje en ik) drinkt en iedereen steeds maar van plek verhuist, sta ik steeds op de foto met een glas van het een of ander voor mijn snufferd.Blacky,Ik ben blij dat je weer in goeie conditie terugbent. Geniet van je goede gezelschap. Die dip zal nu het beter weer gaat worden wel snel overgaan. Dappertje!Haddock,Zo, beste mensen, ik duik mijn nest in. Slaap lekker allemaal.*** aangepast vanwege een giga fout (speciaal voor ingelogd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Thanks, Haddock, slaap allen zacht............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ja meneer!In mijn dromenIk droomik droommijn leven naar rust.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Marjo: voor jou speciaal: truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: haddock quote: Originally posted by: marjoLaat de zaken waar ze zijn en zoek rust waar je het maar kunt vinden, never get annoyed.....................(7honderdmiljoen puntjes) De superdroge Die is superdroog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Dank je Rosan!ook voor jouNu de hondDan pittenDagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hey, Corinne, ouwe trouwe. Zo nu en dan hang ik net als ieder mens aan 't leven, maar jou zie ik altijd graag. De laatste hond die ik overheb ligt hier rechttegenover te ronken, maar het verhaal komt samen: gebruik uw verstand!Ik ga ook kooiwaarts, ouwe vriendin.De zoekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 ik mag ook wel eens naar bed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Houtje, ik denk omdat je jezelf zag drinken. Dan komen de herinneringen weer terug. Getver ik zag net bij The Office zo'n Haloframe die ik ook gehad heb voor mn nekbreuk.....brrrrrrrrr, over herinneringen gesproken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hey, Wing, I'm dry, got a good port under the cork, though?De verleider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Haddock,Ik vind je droge humor nog steeds schitterend.Geef Bobbie een aai over zijn bol en doe de groeten aan Kuifje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Maar wie is nou kuifje?De krullebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Truste allemaal, ik ga ook m'n kooi in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Dag allemaal,was een hele klus om de dagdraad door te lezen. Een een beetje ongemakkelijk, ik kan niet zo goed tegen ruzie en dat was er af en toe. Nou ja, gaat zoals het gaat. Mijn date was heel erg leuk! Eerst een drankje (cola light met citroen en een maltbier) en daarna uit eten (Grieks, nee dank U, geen ouzo voor mij, doet U mij maar een maltbier). Vind ik wel een uitvinding trouwens dat maltbier, heb je toch het idee dat je iets feestelijks zit te drinken. Mijn date vroeg nog of ik helemaal niet dronk. "Nou", zei ik, "ik ben echt aan het uitrusten van de afgelopen jaren en daar moet ik echt niet bij drinken.". Daar heb ik het bij gelaten. En hij deed er niet moeilijk over.Het was zo leuk dat ik alcohol ook niet miste. Ik merkte dat ik mezelf was en me ook veel geraffineerder kon gedragen zonder mezelf teveel weg te geven. Ben blozend naar huis gelopen. Net even een trekmoment, mijn lijf wil dan uitblazen van de zenuwen voorafgaand aan de date met 'een lekker drankje'. Maar dat is alweer weg aan het glijden. Ik ken dat wel van mezelf dus die trek verbaast en overvalt me niet gelukkig. Dat was het. Leuk he?Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ik donder oek op mien ribben, zie jullie wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: haddockHey, Wing, I'm dry, got a good port under the cork, though? De verleider Hoi Haddock,wij kennen elkaar nog niet volgens mij. Ik begrijp je opmerking niet. Bij iemand anders lees ik dat het jouw type humor is. Wil je 'm aan me uitleggen?alvast bedankt he,Joy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 You go hope your joy together!De de togetherness quote: Originally posted by: JoyHopequote: Originally posted by: haddockHey, Wing, I'm dry, got a good port under the cork, though? De verleider Hoi Haddock,wij kennen elkaar nog niet volgens mij. Ik begrijp je opmerking niet. Bij iemand anders lees ik dat het jouw type humor is. Wil je 'm aan me uitleggen?alvast bedankt he,Joy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Heeej Joyhope !!Wat goed van je dat je het droog gehouden hebt....maarrrrrre was het wat ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Even met hondje uit, kom zo nog hier xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: womanHeeej Joyhope !! Wat goed van je dat je het droog gehouden hebt....maarrrrrre was het wat ?? Ja!!!! HELE LEUKE MAN!!! Ik bloos er nog van. We houden contact,zei hij. Dus ik ga even afwachten. Ik ben het waard veroverd te worden en zonder drank op doe ik gezondere dingen met de spanning die de onzekerheid van het wachten oplevert (zoals delen met vrienden, hier even op het forum komen).Wat leuk dat jouw date na het wijn-debacel een smsje heeft gestuurd met een kusje! Ben blij voor je joh.liefs van Joy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Het is potjan weer midden in de nacht en ik zit nog steeds klaarwakker achter de pc.Joy,Fijn dat je date zo goed is gegaan. En nu wel oppassen en dat geldt ook voor de andere "vlinders" hier, dat je in je euforie niet de verleiding kan weerstaan. Heb ik zelf nogal eens last van; emoties zijn emoties, goed of slecht. Altijd ontzettend dorstig makend.Woman, wat fijn voor je. Wat een opluchting moet dat zijn. Vind het wel leuk, hij heeft de standaard regel van 3 dagen op zijn minst wachten toegepast en nu zit jij te wachten met terugschrijven.Dus hebben jullie vast allebei naast de telefoon gezeten de afgelopen dagen.Corinne, ik heb ook zo'n paspoort. ERG:$Pepita, welkom terug. Jammer, maar gewoon je sokken weer optrekken en er voor gaan.Houtje,Ik kan mij voorstellen dat het zien van het verleden weer van alles oprakelt. Maar als het goed is lig je nu lekker te slapen en heb je het weer gered.Tapas,Knap van je. Ik han daar mij dus ook zo ontzettend druk over maken over mensen die lekker negatief zijn.Ik ga het ook maar eens naar mijn mandje.Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden