Spring naar bijdragen

dinsdag 24 Februari

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tapas,

Meid wat ben ik blij voor je. Slik je nou gewoon aub weer je pammetje? Als je bij de pscych bent geweest, en hij schrijft ze voor, kun je een speciale code krijgen en dan krijg je het vergoed. Je hebt het met zo'n ellendige aandoening gewoon nódig en récht erop. Ik ben echt blij dat je je beter voelt, zo klink je ook. :heart::present::sun: en een extra knuffel die je tegoed houdt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt, doordat ik me zo schaam voor het verleden. Is toch idioot? Ik zit braaf aan de Spa hoor, maar wist niet hoe snel ik de spaghetti naar binnen moest pletteren.

Trusten Marjo en veel plezier op de school van je keuze. Wij hebben ook zo'n fijne school op het oog en de Open Dag was één bevestiging van alle goede gevoelens. Zó fijn is dat en ook dochter wordt er helemaal zeker van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi die hoi :)
hier is blacky weer even , sinds gisteren terug uit mijn geliefde españa
tegenwoordig gaat het redelijk met mij wat het niet drinken betreft , niet veel meer mailen en ook niet meer op mijn sites lezen , heb er precies de tijd niet meer voor :devil:
wel weer een serieuze dip zoals altijd na spanje maar ben niet alleen en dat is nu op dit ogenblik het voornaamste voor mij , met mijn diertjes alles oke zijn goed verzorgt door mijn lieve buurvrouw en haar kleinzoon
houtje ikke doe niet mee aan discriminatie dus ikke niet naar dat belgisch forum nah , ikke steun jullie paises bajos mensen
en nu duikt deze blacky haar nestje in
slaapzacht :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...