AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: kirkywat is het s,avonds hier rustig , of ligt het aan mijKirky volgens mij was het gisteravond nog druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ha lekker warm! We hebben zeker 30 km gefietst vandaag.Laatste terugreis in het donker door de regen en harde wind.Dochter was bekaf. Twee scholen waar we zeker 2 uren achter elkaarinformatie kregen te verstouwen. Morgen werken. ook weer op de fiets.Morgenavond de eerste belangrijke training. Ik denk dat ik vrijdag blij benom even een rondje Nederland te mogen doen in de auto.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: marjo Ik denk dat ik vrijdag blij ben om even een rondje Nederland te mogen doen in de auto.. Mijn idee Marjo, dat gejaag ook altijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Lag alweer weg te dutten op de bank, leuk voor straks als ik naar bed moet grmbl grmblAnjo wees voorzichtig, wat weet je nu van Orleando ? Je krijgt hier flarden te horen, niet meer dan kleine stukjes tekst, geuit in een momentopname als ze het kwijt wil. Dan is het moeilijk een juiste visie te hebben op iemand !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 ja we gaan niet racen hoor:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Racen? dat kan een tomaat niet eensTuffen! dat kan ze wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Rondje Nederland?Hoe dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Tuf tuf twee noorderlingen veroveren het westen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Moeten jullie wel allemaal zwaaien hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 FF er is vrijdag een bijeenkomst van een stel vrouwen van het forum, die ergens eind 2007 besloten om samen een boek te schrijven over hun verslaving, in de hoop anderen over de streep te halen de internet therapie te gaan volgen of hulp ergens anders te zoeken. Vrijdag hebben we de laatste vergadering voor het echte werk, de drukkerij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Eerst het Oosten saf!Wing, rustig aan.Laat zeg. Hard gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hup Wing goed zoen wat die aandacht betreft dat heb je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiFF er is vrijdag een bijeenkomst van een stel vrouwen van het forum, die ergens eind 2007 besloten om samen een boek te schrijven over hun verslaving, in de hoop anderen over de streep te halen de internet therapie te gaan volgen of hulp ergens anders te zoeken. Vrijdag hebben we de laatste vergadering voor het echte werk, de drukkerij Cool!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Was nooit goed in aardrijkskunde en toch hou ik van reizen.:$FF VET COOl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Yep! Vette kool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiMaar het is bij mij nog steeds als ik echt zo;n dag of 10 helemaal nuchter door het leven loop dat ik dan nog steeds het gevoel heb iets te missen. En dan is de verleiding dicht bij. Zolang je dat iets-missen-gevoel blijft voeden, ook al is het maar heel soms en met een heel klein beetje, krijgt de verleiding nooit een echte kans om verder weg te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Alvast heel veel succes dan!Ik ga nu naar bed!(weer een nuchtere dag er achteraan geplakt!)Iedereen weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Truste FishEn sterkte! Hoi Kaia!Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dat gezegd hebbende, een truste:sun: voor iedereen, zei de lellebel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja Marjo alles goed hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Fish:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goedzo meis!Verdere details alleen als je ze kwijt wilt!Nog eentje rokenMijn oogjes vallen toe..Lekker, zomaar spontaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: Kaiaquote: Originally posted by: safidepafiMaar het is bij mij nog steeds als ik echt zo;n dag of 10 helemaal nuchter door het leven loop dat ik dan nog steeds het gevoel heb iets te missen. En dan is de verleiding dicht bij. Zolang je dat iets-missen-gevoel blijft voeden, ook al is het maar heel soms en met een heel klein beetje, krijgt de verleiding nooit een echte kans om verder weg te gaan. Ja Lieve Kaia..you are so right..ik weet de weg wel maar de knop wil ik niet zoeken.Waarom, beats me..ik weet dat het leven er beter van wordt.Ik blijf proberen en ben nog steeds HEEL bewust bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hallo allen, vandaag allemaal baby spulletjes gekocht voor mijn a.s kleinkind.Het is heel spannend. Nog 2 weken en dan is mijn dochter uitgeteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Volslagen waanzin, dat is het Wing!Mieke wat mooiiiii!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden