Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Pinoccio is een sprookje, sprookjes zijn gebaseerd op het leven...Lieve mensen dames en heren, ik ga naar bed, daar nog even Frasier kijken, morgen cursus, en waarschijnlijk is mijn coach daar.... geeft wat spanningen omdat ik nog geen antwoord heb gekregen. Ik heb besloten er morgen niet even tussendoor met haar over te praten, beter een afspraak maken. Dat is mijn standpunt. Zo.Moet ik vaker doen zo'n vastberaden standpunt nemen, kan best. I'm learning.Dag allemaal, slaap lekker, tot morgen doehoeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Sterkte Tapas, een begin is er.Bij mij is manisch depressief er als bij diagnose uitgekomen .Daar ben ik het niet zo mee eens. Ga in Maart weer naar de psych . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: MiekeCorinne, ik ben tegen middelen die het bewustzijn beinvloeden en dat is alcohol en drugs. Blowen hoort daar m.i.z ook bij. Door te zeggen vandaag niet geblowt te hebben wekt de suggestie dit eerder wel te hebben gedaan. En dan serieus met een boek bezig te zijn wekt bij mijn geen vertrouwen Ja, blowen is ook een verslavende bezigheid. Maar onze verhalen zijn wel echt onze verhalen. Het was echt niet makkelijk om open en eerlijk over mijn verslaving te schrijven.Rook jij? Eet jij chocolade? Drink jij cola, koffie, thee, chocolademelk? Gebruik je suiker? Oh, niet te vergeten, gebruik je ook nootmuskaat? Lijm je wel eens? Gebruik je medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Corinne, ik heb het over geest veruimende middelen welke invloed hebben op je hersenen en schadelijk zijn.Ik ben nooit geflipt van geen koffie, wel van een joint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik ga naar mijn schaapjes toe.Krijg het koud en ik word moe.Sliepelse ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ieders verhaal in het aankomende boek is kwetsbaar en mooi. Bijzondere levensverhalen, onzichtbaar leed wat zichtbaar wordt. Overeenkomsten en grote verschillen.Ik denk dat het een prachtig boek gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik weet alleen dat joints uren in de wind stinken. Echt stinken. En ik ken mensen die het af en toe gebruiken om tot rust te komen, als pijnverdrijver en mensen die er aan verslaafd zijn.Maar wat heeft dat van doen met het al dan niet serieus schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Mieke,Je maakt je er wel makkelijk vanaf met het gaan tellen van die zielige schaapjes.Je onderstaande berichten slaan toch echt nergens op.quote:--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: Mieke een boek schrijven over verslaving en zeggen vandaag niet geblowt. Moet ik dit boek serieus nemen? Dacht het ff niet--------------------------------------------------------------------------------quote:--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: Mieke Corinne, ik ben tegen middelen die het bewustzijn beinvloeden en dat is alcohol en drugs. Blowen hoort daar m.i.z ook bij. Door te zeggen vandaag niet geblowt te hebben wekt de suggestie dit eerder wel te hebben gedaan. En dan serieus met een boek bezig te zijn wekt bij mijn geen vertrouwen--------------------------------------------------------------------------------Het boek is nog niet bij de drukker, maar jij perst er al een negatieve recentie uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Allen, slaap zacht. Pleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Soothe:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Mieke:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 OK, mensen,Ik duik ook mijn bed in. Lekker bij mijn partner, die heeft het bed al voorverwarmd.Ik moet er niet aan denken om bij schapen te gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 ach, ik heb al zoveel negativiteit gehoord vanavond op onze bewonersavond dat ik er een beetje immuun voor geworden ben Ik ga slapen, stort nu echt in!!weltrusten en tot morgen!! llekker dagje vrij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Corinne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste Tapas:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 een boek schrijven over verslaving en zeggen vandaag niet geblowt. Moet ik dit boek serieus nemen? Dacht het ff niet -------------------------Mieke. Dat is nou pas echt onzin, een oordeel vormen terwijl je nog nietshebt gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden