Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
wingchun

Er is kennelijk weer ns iets met mannen.

Ik vind dat alle mannen van Nederland zich morgen

om 04.30 u moeten melden op punt X

om dan massaal verscheept te worden naar punt Y.

Dat zal ze leren.

Zijn X en Y toevallig gekozen of is er een relatie met de X en Y-chromosomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fantastisch Alberto !!
Toen we binnen kwamen vroeg de instructrice, én, hoe gaat het,
Mariska kan het, werd er geroepen. Ja hohohohoho, maar ik vond het wel een te gek compliment, ik had ook hard geoefend dus dan is zo'n opmerking heerlijk !
de instructrice was zeer tevreden, ze vond dat ik een goede uitstraling heb. Smile !
Door het vele oefenen had ik 1 dingetje verkeerd aangeleerd, en bleef ik dus fout doen, want ja eenmaal fout aangeleerd is niet zomaar weer afgeleerd.
Maar ik weet nu hoe het wel moet dus morgen en zaterdag overdag kan ik dat nog oefenen.
Jippieieieieieieieieieieieie !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Happy is jarig, heeft in sept 2007 voor het laatst geschreven.

Van harte natuurlijk maar ik begrijp dat niet.

Blijf je zolang op de site staan terwijl je niet schrijft?

Pippi soms komen mensen terug afgelopen week nog, dus ik weet ook niet hoe dat werkt.
Als ik naar de aanmeldingen kijk zijn dat er meer dan 800, nou met hoeveel schrijven we?
Is misschien een optie om die mensen een bericht te sturen of ze nog ingeschreven willen staan of niet.

Pippi Je hebt een punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Orleando, mezelf en waarschijnlijk heel wat meer onder ons quote ik even de uitzwaaier van Safi, want ik streef hiernaar:

Echte rust is het besef dat je goed genoeg bent.

Tasseke,
Ik heb meegeschreven in de hoop dat er wellicht een alcoholafhankelijke de stap gaat nemen richting vrijheid. Voor mezelf ervoer ik het schrijven als heel zwaar en moeilijk om te doen, maar het was ook een soort van bevrijding, van me afschrijven. In die zin kun je het dus een therapeutisch avontuur noemen. Tot het einde toe heb ik getwijfeld of ik het echt openbaar zou maken. Ik ben blij dat ik het doorgezet heb.

Fish,
Je bent jezelf weer geworden. Nu moet ik daar weer aan wennen. Pffff ;):P

Albert,
Poeh, je vriendin zal haar leven over een andere boeg moeten gooien. Dat is niet niks. Op deze link naar De Hart&Vaatgroep is veel informatie te vinden: http://www.hartenvaatgroep.nl . Er is ook een forum aan verbonden. Er is nog niet veel activiteit op, omdat het nog maar pas ingesteld is. http://www.hartenvaatforum.nl .
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Tapas,
Ach nee, morgen is Tapas weer tiptop! Hij heeft gewoon de zenuwen, omdat hij ons allemaal weer zal zien morgen :) .

Ach, daar maak ik me toch niet druk om. Zijn er 800 geregistreerden die mee kunnen kijken? So what? Dat is niks in vergelijking met de miljarden die mee kunnen lezen. Die 800 hebben tenminste nog de moeite genomen om zich te registreren.

Willem,
Welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, er was nog iemand die mij vroeg naar het niet roken.
Ik ben nog niet gestopt. Ik sta tot en met maandag op maximaal 4 per dag. Ik eindig altijd met 5. Echt tevreden ben ik daar niet over, ook al is het natuurlijk wel veel minder dan de 11-12 die ik per dag verrookte. Kappen moet ik met die hap en ik denk dat mijn stopdag 3x3=9 wordt.

En nu moet ik mijn bed gaan opzoeken, want morgen wordt een drukke en zeer bewogen dag.
Voor morgen geef ik jullie wat ongevraagde goede raad: drink niet en accepteer jezelf zoals je bent, je bent namelijk goed zoals je bent.

En voor nu en de komende uren: een hele goede nacht!

P.S. :$ ik heb nog nooit zoveel complimenten mogen incasseren op een dag. :$ ook op mijn werk :) Geef een goed gevoel. Dank voor het feit dat jullie bestaan en hier zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar moet je vlak voor je gaat slapen geen half pak volkorenkoekjes eten. Mijn Mam zei het vroeger al: wie het zoet in heeft, krijgt het zuur buiten.

Volgens mij heeft Tactive de regel dat je twee jaar na je laatste bericht nog ingeschreven blijft op het forum, pas dan ga je er vanzelf vanaf.
Dus niet zo gek als we verjaardagen zien van mensen die we nooit meer lezen. Maak me daar niet zo druk om: waarschijnlijk gaat het ze goed, of vonden ze hier op het forum niet wat ze zochten, en vonden ze een andere weg.

Corinne, het was niet de bedoeling om je in sproeierstand te zetten, maar de herkenbaarheid doet wel goed.
Al ken ik wel het ontspannen blije van vroeger en krijg ik het af en toe ook weer terug. Maar wat is ontspannen en blij? Misschien is dat voor jou iets heel anders dan je denkt.
Daarom lees ik nooit meer vrouwenbladen: hoe begrijpend ze ook lijken, in feite schrijven ze je voor hoe je je dient te voelen.

Hoe dan ook, ik ga eens bedenken hoe ik weer in slaap kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...